Onko Karsikkaantien jyrsiminen aloitettu soratieksi.
Karsikkaantie
10
346
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo eilen kävin jyrsimässä,meni tekohampaat rikki.
- Anonyymi00002
Jaa no tuota vai niin.
- Anonyymi00003
Siinä meni purukalusto ja eiku vieskaan uutta hakemaan
- Anonyymi00004
Onse kova äijä kyllä
- Anonyymi00005
se oli soratie jo viime viikolla,kesontie,minkähän tien oot jyrsiny
- Anonyymi00006
Just iin sen tien jyrsin.p...kele .Kunta tarjoaa lisä hommia kun saan hampaat kuntoon.
- Anonyymi00007
Tällä alalla on töitä tulevaisuudessa Hoopovedellä.Laittakaa hampaanne kuntoon.
- Anonyymi00008
Siinä meni tie pilalle ja tulee tienkäyttäjien palauteväylä tutuksi kun kuopista sinne soittelee ja mitään ei tapahdu. Ei ole kunnon tiehöyliä enään millä sorateitä pitäs lanata tasaiseksi, traktorin kapealla terähöylällä koitetaan kerran kesässä käydä pintää hipasemassa. Pöly ja rapa sotkee auton kun käy kerran ajamassa. Isoja kivejä nousee myös pintaan.
- Anonyymi00009
Justiin niin nykyaikaa on se.
- Anonyymi00010
Ei etes teitä paranneta vaan huononnetaan. On mallillaan kun maksetaan siitä urakoitsijalle että louhii tien huonommaksi kun että vetäis uutta pintaa, tulis hyvä kymmeneksi vuodeksi. Sorapintaa pitäs monesti kesässä kunnostaa eikä sittenkään ole asfalttitien veroinen vaan pölyää ja sotkee autoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181