Että jos valtuusto hyväksyy Kalle Larssonin jatkavan, niin kyseinen Riitta Lonka joutuu ihan itse miettimään että pystyykö hän hoitamaan omaa tehtäväänsä?
Asiassa ilmenee heti vakava ongelma. Osaako Riitta miettiä?
Toinen ongelma punnittaisiin sen jälkeen jos Larsson jatkaisi. Eli jäisikö mahdollinen mietintä vain miettimisen yrittämisen tasolle. Luultavasti vallanhimo voittaisi ja mahdollinen miettiminen olisi sekundäärinen parametri.
Taannoisessa lehtikirjoituksessa kirjoittaja piti Riittaa epäpätevänä.
Se oli hyvä kirjoitus.
Mielestäni erityistä oli ettei osannut käsitellä valtuuston kokouksessa kahta vastaesitystä koskien tilapäistä valiokuntaa. Täytyi pitää tauko. Huomionarvoista oli myös että myöskään kokouksen sihteeri ei osannut auttaa asiassa.
Lisäksi ei ole asianmukaista kertoa jostain ihmeen stressin aiheuttamasta refluksiyskästä live-lähetyksessä. Amatöörimäistä.
Onko tämä uhka vai mahdollisuus?
Riitta miettii voiko jatkaa jos Larsson jatkaa.
Larsson on saanut paljon hyvää aikaiseksi Orimattilan kannalta. Mitä hyvää Riitta on saanut aikaiseksi?
Riitta laittoi ylipätevyydessään valitsemaan poliittisen parturin ja kaupunginjohtajan välillä.
Jos olisin valtuutettu, valinta olisi helppo. Kumpiko näistä henkilöistä on tehnyt enemmän Orimattilan eteen?
Riitta Lonka Sanaili
11
206
Vastaukset
- Anonyymi00001
Riitta on aina toiminut Orimattilan hyväksi.
Kaupunginjohtaja erotetaan, se on nyt selvä. Hän on sen kuopan itse itselleen kaivanut.- Anonyymi00002
En pystyisi tuollaista kirjoittamaan nauramatta.
Voisitko selventää, että millä tavoin ”se on nyt selvä”? - Anonyymi00004
mitenni hyväksi toiminut? onks sul isot rillit ja tyhmä pää?
- Anonyymi00009
Sanoppa yksikin asia mitä hyvää Riita on saanut aikaiseksi!
- Anonyymi00003
tuttu kirjoitustyyli riidan kylväjältä
- Anonyymi00005
Lapsi parka. Mitä lässytät, ei pidä paikkaansa. Kirjoita lehteen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lapsi parka. Mitä lässytät, ei pidä paikkaansa. Kirjoita lehteen.
hehe viimesiä itkuvirsiä ennen kuin suhmurit paljastuu
- Anonyymi00008
Ootko se raamatullisia viljelevä ”kaikkivopa”? 😆
- Anonyymi00010
on kyllä huono puheen johtaja tämä lonkka. ei kai kukaan hullu sen taakse asetu..tässäkään asiassa.
- Anonyymi00011UUSI
Riitta on todella hyvin johtanut väliaikaista toimikuntaa , joka on paljastanut Kallen ja kaupunginhallituksen suhmuroinnin. Nyt pestään pyykki kunnolla.
- Anonyymi00012UUSI
Riitta on erittäin hyvä. Tietää ja osaa paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180938Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47856- 47799
- 60789
- 40691
- 45682
- 39658