Lirutin pihalla. Kylpylänsaaren kävijöille tuo 10 tonnin vehje on tarkootettu. Sopivalla ilmalla ja ilta-auringon paisteessa ksaaren lorutin ei edes näy sillalta, peittyen vesiympäristöön. No anyway lorutin lirutin on siellä.Käy katsomassa ken tahtoo.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
No jaa. Satasen liruttimella pärjää omalla pihalla. Muualla sillä ei saa kunnioitusta
- Anonyymi00002
Onkohan kunnan lirutin maksanut monta sataa, ei se ainkaan ole kymppitonnin arvoinen, ei sinne päinkään?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onkohan kunnan lirutin maksanut monta sataa, ei se ainkaan ole kymppitonnin arvoinen, ei sinne päinkään?
Sata sataa maksanut liki
- Anonyymi00004
Niinpä. Ja rahaa säästyy mukavasti kun nauttii oman grillin herkuista.
- Anonyymi00005
Sen pumpun saa tarjouksessa Tokmanilta alle kolmenkympin puutarhaasa! Ei paha😄
- Anonyymi00006
Kylypyläsaaren kävijöillehän se yksinoikeudella on laitettu, silti se juuri tuonne on ängetty, ei kaiken kansan ihailtavaksi.
- Anonyymi00007
Liruttimesta ei tuu muuta kun surulliseksi.
- Anonyymi00008
Kompakysymys :Montako kaljaa lomakyläkävijän täytyy kulauttaa, että lirutin häipyy näkökentästä?
Vastaus: Ei yhtään.
Olispa se ollu komia siinä siistimmän puolen edustalla koko kymppitonnin korkeudessaan. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kompakysymys :Montako kaljaa lomakyläkävijän täytyy kulauttaa, että lirutin häipyy näkökentästä?
Vastaus: Ei yhtään.
Olispa se ollu komia siinä siistimmän puolen edustalla koko kymppitonnin korkeudessaan.Persujen unelma kaljoitteluakvaariosta kylän paraatipaikalla kaatui rahapulaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498