Miks me ei olla vielä edes halattu🙁 hipelöidäkin haluisin😄
Mul on ikävä sua
8
273
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koska et halua edes nähdä mua!
- Anonyymi00008
SaMa!
- Anonyymi00002
Virtuaalinen hali sinulle :) kirjoitan koneella niin ei ole oikeita hymiöitä :/
- Anonyymi00003
Samoin hänen naisen kanssa.
- Anonyymi00004
Kannattaa jipelöintiin varmistus luvasta muuten on kenties hyvin äkkiä syytetyn penkillä ka kannattaa osata valita jopa ketä halaat mitä on olemassa eri tapoja pilata toisen maine mustamaalaaminen on yleisin aiheettomst syytökset tulee hyvänä kakkosena kukaan ei ole osannu kokeilla edes samaa kuin minä kertomalla totuuden ei pilaa toisennmainetta vaan antaa tälle maineen jonka tämä on itse ansainnut mä olen ansainnu omani vittuilemalla pääosin
- Anonyymi00005
Ehkä joskus, kun olemme vähemmän varautuneita.
https://www.youtube.com/watch?v=VELvyLug6VU&list=RDceFQebAY2_Q&index=5 - Anonyymi00006
Täällä kuules kaikki hipelöi vasta seuraavassa elämässä.
- Anonyymi00007
Se on kyllä totta ettei ole halattu.
Sivuta vain taitaa tämäkin olla.
Kaipaamaani naista en ole halannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60846
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688