YliHauskaa.

Anonyymi-ap

Tuosta kuvasta tulee ensimmäisenä mieleen joku hinttitanssija tai keskiaikainen narri.
Järjetöntä pukea falle Thaimaalaiseen juhla-asuun kullitetun värisiin pussihousuihin.

Täysin verrannollinen sellaiseen, että Thaimaalainen mies menee naimisiin Lappalaisen naisen kanssa, niin ei häntä nyt hyvänen aika pueta lapin asusteisiin keikistelemään.

https://ibb.co/gZ1Bb3YS

Oli pakko naurahtaa ääneen.

5

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onneksi Chiang Maissa on aito suomalainen mies, joka tuoreena isänä poseeraa pikku kännissä hotellin terdellä baarikissan vauvan kanssa. Se on sellaista todellista hellyyttä, jota ei tuppaa enää nykypäivänä rahalla saamaan. Vihkimiset maistraarissa ja kummallekin aidot suomalaiset kelakortit <3
      https://ibb.co/d0XhLJHC

• Anonyymi00003

Tuosta kuvasta tulee mieleen terveytensä ryypännyt ja tupakoinut sekatyömies joka on keksinyt todella originellin keinon peittää kalju otsa. Eräänlainen köyhän miehen tupee.
        Jos on kalju niin sitten kaikki karvat pois sovinnolla, äläkä herrajestas kampaa hiuksia sivulta otsasi päälle. Johan tuolle nauraa hampaattomat hevosetkin.

• Anonyymi00002
    • Anonyymi00004

Totta en ole ollut täällä Thaimaassa häissä, jossa falle olisi pukeutunut hinttihousuihin, eikä ole ollut myöskään hinttihousuisen Tyttö2010Neitisen turva-aikuinenkaan.

Sen sijaan olen ollut häissä, jossa aviopari on pukeutunut oman kulttuurinsa mukaisesti lähtemättä pelleksi.

• Anonyymi00005

Et ole näköjään ollut missään häissä, kuten ei ole kattilasi kantajakaan. Minä olen ollut noin kuusissa häissä Thaimaassa ja yhtä lukuunottamatta kaikilla oli "pussihousut".

Posson kolmet maistraattivihkimiset vetää jo hiljaiseksi, mutta ymmärrän kyllä että se on halvin tapa saada heikkopäinen omaishoitaja höynäytettyä siivoamaan. Sinulla kun ei se lemmenkäpälä toimi niin ei kiinnosta se romantiikkakaan.

Täytyy olla äärettömän epäsosiaalinen ja köyhä, ettei saa oikeita häitä aikaiseksi maassa maan tavalla. Maistraatti taitaa olla ilmainen ja siitä voi sitten lähteä häämatkalle Mäkkäriin tai ostaa Saarioisten pizza K-Marketista.

Posso oli olevinaan niin thaimaalainen niin thaimaalainen asuessaan Thaimaassa, mutta pikkuhiljaa paljastui ettei tiedä höykäsen pöläystä thaikulttuurista, buddhalaisuudesta, keittiöstä, kielestä eikä mistään muustakaan.

Viimeisimpänä totaalinen tietämättömyys thaihäistä.

2010

PS: Asuuni kuului myös silkkivyö, silkkiliina ja kultavalkoinen pitkä takki. Jos vaimoni olisi aatelista sukua, olisi minulla ollut vielä päähine ja miekka, mutta vaimo on keskiluokkaa joten sen mukaan on sitten vieraatkin ja valitut asut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      225
      2530
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2109
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      321
      1860
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      102
      1624
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1505
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1240
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1180
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1121
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1053
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1006
    Aihe