Tuosta kuvasta tulee ensimmäisenä mieleen joku hinttitanssija tai keskiaikainen narri.
Järjetöntä pukea falle Thaimaalaiseen juhla-asuun kullitetun värisiin pussihousuihin.
Täysin verrannollinen sellaiseen, että Thaimaalainen mies menee naimisiin Lappalaisen naisen kanssa, niin ei häntä nyt hyvänen aika pueta lapin asusteisiin keikistelemään.
https://ibb.co/gZ1Bb3YS
Oli pakko naurahtaa ääneen.
YliHauskaa.
5
113
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onneksi Chiang Maissa on aito suomalainen mies, joka tuoreena isänä poseeraa pikku kännissä hotellin terdellä baarikissan vauvan kanssa. Se on sellaista todellista hellyyttä, jota ei tuppaa enää nykypäivänä rahalla saamaan. Vihkimiset maistraarissa ja kummallekin aidot suomalaiset kelakortit <3
https://ibb.co/d0XhLJHC- Anonyymi00003
Tuosta kuvasta tulee mieleen terveytensä ryypännyt ja tupakoinut sekatyömies joka on keksinyt todella originellin keinon peittää kalju otsa. Eräänlainen köyhän miehen tupee.
Jos on kalju niin sitten kaikki karvat pois sovinnolla, äläkä herrajestas kampaa hiuksia sivulta otsasi päälle. Johan tuolle nauraa hampaattomat hevosetkin.
- Anonyymi00002
Ei ole Possolan herrasväki sitten ollut thaimaalaisissa häissä koskaan, sillä nuo pöksyt on yleisin asuste sekä farangeille että thaimaalaisille.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR_KyO5ciI4ckf-jkt7mXVFiVMJYdHztxCf3A&s
Kuten aina, Possola mokaa ja esittelee omaa tietämättömyyttään. Tietenkään Possola ei ole ollut thaihäissä, koska ei viihdy ihmisten parissa vaan viihtyy ihan omassa seurassaan. - Anonyymi00004
Totta en ole ollut täällä Thaimaassa häissä, jossa falle olisi pukeutunut hinttihousuihin, eikä ole ollut myöskään hinttihousuisen Tyttö2010Neitisen turva-aikuinenkaan.
Sen sijaan olen ollut häissä, jossa aviopari on pukeutunut oman kulttuurinsa mukaisesti lähtemättä pelleksi.- Anonyymi00005
Et ole näköjään ollut missään häissä, kuten ei ole kattilasi kantajakaan. Minä olen ollut noin kuusissa häissä Thaimaassa ja yhtä lukuunottamatta kaikilla oli "pussihousut".
Posson kolmet maistraattivihkimiset vetää jo hiljaiseksi, mutta ymmärrän kyllä että se on halvin tapa saada heikkopäinen omaishoitaja höynäytettyä siivoamaan. Sinulla kun ei se lemmenkäpälä toimi niin ei kiinnosta se romantiikkakaan.
Täytyy olla äärettömän epäsosiaalinen ja köyhä, ettei saa oikeita häitä aikaiseksi maassa maan tavalla. Maistraatti taitaa olla ilmainen ja siitä voi sitten lähteä häämatkalle Mäkkäriin tai ostaa Saarioisten pizza K-Marketista.
Posso oli olevinaan niin thaimaalainen niin thaimaalainen asuessaan Thaimaassa, mutta pikkuhiljaa paljastui ettei tiedä höykäsen pöläystä thaikulttuurista, buddhalaisuudesta, keittiöstä, kielestä eikä mistään muustakaan.
Viimeisimpänä totaalinen tietämättömyys thaihäistä.
2010
PS: Asuuni kuului myös silkkivyö, silkkiliina ja kultavalkoinen pitkä takki. Jos vaimoni olisi aatelista sukua, olisi minulla ollut vielä päähine ja miekka, mutta vaimo on keskiluokkaa joten sen mukaan on sitten vieraatkin ja valitut asut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2252530Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3211860- 1021624
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831505Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671180
- 251121
- 501053
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006