Jos 40 vuoden raja lähestyy

Anonyymi-ap

On vaikea saada enää perhettä...
Silloin, kun on jotain 45, pitää varmaan unohtaa perhehaaveet. Onneksi siihen on vielä aikaa. Mut jos tuo ylittyy, pitää kai sopeutua lopulliseen sinkkuuteen ja lakata etsimästä kumppania, ellei löydy joku nuorempi. Kun naisen hedelmällisyys loppuu noin 40-42 iässä.

18

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Moni isi haluaa uuden kumppanin parisuhdemalliksi lapsilleen. Joten oerheenkin voi saada, vaikka ei omaa lasta saisi. Ei siis kannata heittää perhe haaveita kankkulan kaivoon vaikka oman jälkikasvun mahdollisuus olisikin mennyt.

• Anonyymi00002

AP on mies ja pohtii sitä, että jos nainen on noin suunnilleen samanikäinen, niin nelikymppisenä on vaikea saada perhettä.

• Anonyymi00012

parisuhdemalliksi? Seuranhakusovelluksissa tulee esille lähes aina varakkaimmat ja komeimmat haluaa extremeä ja pil lua ja loput pil lua ja ne jämämiehet edes jonkun suhteen että saavat pil lua.

Ei siinä sen kummempaa ole haussa

• Anonyymi00003

Herää kysymys mitä on ihmisessä vikaa kun ei ole kelvannu kenenkään lapselle isäksi tai äidiksi

• Anonyymi00013

Höpö höpö

• Anonyymi00004

Sitten, kun ei enää saa perhettä pitää varmaan keskittyä työhön ja harrastuksiin ja tottua sinkkuuteen.

• Anonyymi00005

Mistä te olette keksineet tuon, että naisen hedelmällisyys loppuisi kuin seinään tuossa kohtaa? Se on ihan eri kysymys, että onko lapsia enää niiden lasten kannalta reilua tehdä tuossa iässä (miehenkään). Kyllä naiset kuitenkin lapsia voivat saada ihan luomuna vielä viisikymppisinäkin, jotkut jopa kuusikymppisinä.

• Anonyymi00006

Voi olla todella onnellinen ilman perhettä ja todella surullinen perheellisenä. Ja tietysti myös toisin päin. Pahinta on, jos tekee elämänvalinnat siltä pohjalta, mitä muka "kuuluu tehdä".

• Anonyymi00007

Jos haluaa avioliiton ja perheen...

• Anonyymi00008

Mä olen aina halunnut onnellisen ja turvallisen avioliiton ja perheen. Joko koko paketti tai ei mitään. Vanhana on sitten mieluummin sinkku, jos ei saa nuorempana perhettä ja onnea...

• Anonyymi00009

Mulla (AP) on elämässä kaikki muuten tosi hyvin ja olen tosi menestynyt ihminen, mutta rakkaudessa on ollut epäonnea. Eli tärkeimmässä asiassa. Kauniita romanttisia suhteita ollut useampi, mutta aina kaikki päättyy... 😢

• Anonyymi00010

Haluaisin nii löytää sen elämäni viimeisen rakkauden, joka ei koskaan lähde pois.

• Anonyymi00011

No eikö kannattaisi kokeilla ennen kuin aika valuu tiimalasissa loppuun?

• Anonyymi00014

Minä olen hänet jo kohdannut ja olen häntä rakastanut jo vuosia. Hän ei valitettavasti usko sitä. Joten nyt elän elämääni niin että oma kallein rakkaani vihaa minua. :) Haluaisi ajaa päältäni. Haukkuu vammaiseksi. Ja muutakin. Hyvää yötä vaan .sivusta

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minä olen hänet jo kohdannut ja olen häntä rakastanut jo vuosia. Hän ei valitettavasti usko sitä. Joten nyt elän elämääni niin että oma kallein rakkaani vihaa minua. :) Haluaisi ajaa päältäni. Haukkuu vammaiseksi. Ja muutakin. Hyvää yötä vaan .sivusta

Ei ole minulta sellaiset viestit täällä. Enkä vihaa häntä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Eikä hän minua rakasta, koska valitsi toisen.

• Anonyymi00017

Mene nyt kosiskelemaan sitten sitä naista

• Anonyymi00018

Kummallista et suhteeseen syyksi koetaan se et halutaan perhe. Kun rakkaus toiseen pitäisi olla syy haluta suhteeseen. Kyllä yli 40 vuotiaat monet saa vielä lapsia. Harvempi vaa haluaa enää lisää. Osalla voi olla jo aikuisia lapsia eikä halua enää uudestaan kokea pikkulapsi arkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      275
      3435
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      104
      1740
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      233
      1394
    4. Vältelläänkö me molemmat toisiamme??

😘
      Ikävä
      74
      1336
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      64
      1205
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1107
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      52
      1089
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1001
    9. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      18
      873
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      857
    Aihe