On vaikea saada enää perhettä...
Silloin, kun on jotain 45, pitää varmaan unohtaa perhehaaveet. Onneksi siihen on vielä aikaa. Mut jos tuo ylittyy, pitää kai sopeutua lopulliseen sinkkuuteen ja lakata etsimästä kumppania, ellei löydy joku nuorempi. Kun naisen hedelmällisyys loppuu noin 40-42 iässä.
Jos 40 vuoden raja lähestyy
18
232
Vastaukset
- Anonyymi00001
Moni isi haluaa uuden kumppanin parisuhdemalliksi lapsilleen. Joten oerheenkin voi saada, vaikka ei omaa lasta saisi. Ei siis kannata heittää perhe haaveita kankkulan kaivoon vaikka oman jälkikasvun mahdollisuus olisikin mennyt.
- Anonyymi00002
AP on mies ja pohtii sitä, että jos nainen on noin suunnilleen samanikäinen, niin nelikymppisenä on vaikea saada perhettä.
- Anonyymi00012
parisuhdemalliksi? Seuranhakusovelluksissa tulee esille lähes aina varakkaimmat ja komeimmat haluaa extremeä ja pil lua ja loput pil lua ja ne jämämiehet edes jonkun suhteen että saavat pil lua.
Ei siinä sen kummempaa ole haussa
- Anonyymi00003
Herää kysymys mitä on ihmisessä vikaa kun ei ole kelvannu kenenkään lapselle isäksi tai äidiksi
- Anonyymi00013
Höpö höpö
- Anonyymi00004
Sitten, kun ei enää saa perhettä pitää varmaan keskittyä työhön ja harrastuksiin ja tottua sinkkuuteen.
- Anonyymi00005
Mistä te olette keksineet tuon, että naisen hedelmällisyys loppuisi kuin seinään tuossa kohtaa? Se on ihan eri kysymys, että onko lapsia enää niiden lasten kannalta reilua tehdä tuossa iässä (miehenkään). Kyllä naiset kuitenkin lapsia voivat saada ihan luomuna vielä viisikymppisinäkin, jotkut jopa kuusikymppisinä.
- Anonyymi00006
Voi olla todella onnellinen ilman perhettä ja todella surullinen perheellisenä. Ja tietysti myös toisin päin. Pahinta on, jos tekee elämänvalinnat siltä pohjalta, mitä muka "kuuluu tehdä".
- Anonyymi00007
Jos haluaa avioliiton ja perheen...
- Anonyymi00008
Mä olen aina halunnut onnellisen ja turvallisen avioliiton ja perheen. Joko koko paketti tai ei mitään. Vanhana on sitten mieluummin sinkku, jos ei saa nuorempana perhettä ja onnea...
- Anonyymi00009
Mulla (AP) on elämässä kaikki muuten tosi hyvin ja olen tosi menestynyt ihminen, mutta rakkaudessa on ollut epäonnea. Eli tärkeimmässä asiassa. Kauniita romanttisia suhteita ollut useampi, mutta aina kaikki päättyy... 😢
- Anonyymi00010
Haluaisin nii löytää sen elämäni viimeisen rakkauden, joka ei koskaan lähde pois.
- Anonyymi00011
No eikö kannattaisi kokeilla ennen kuin aika valuu tiimalasissa loppuun?
- Anonyymi00014
Minä olen hänet jo kohdannut ja olen häntä rakastanut jo vuosia. Hän ei valitettavasti usko sitä. Joten nyt elän elämääni niin että oma kallein rakkaani vihaa minua. :) Haluaisi ajaa päältäni. Haukkuu vammaiseksi. Ja muutakin. Hyvää yötä vaan .sivusta
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä olen hänet jo kohdannut ja olen häntä rakastanut jo vuosia. Hän ei valitettavasti usko sitä. Joten nyt elän elämääni niin että oma kallein rakkaani vihaa minua. :) Haluaisi ajaa päältäni. Haukkuu vammaiseksi. Ja muutakin. Hyvää yötä vaan .sivusta
Ei ole minulta sellaiset viestit täällä. Enkä vihaa häntä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eikä hän minua rakasta, koska valitsi toisen.
- Anonyymi00017
Mene nyt kosiskelemaan sitten sitä naista
- Anonyymi00018
Kummallista et suhteeseen syyksi koetaan se et halutaan perhe. Kun rakkaus toiseen pitäisi olla syy haluta suhteeseen. Kyllä yli 40 vuotiaat monet saa vielä lapsia. Harvempi vaa haluaa enää lisää. Osalla voi olla jo aikuisia lapsia eikä halua enää uudestaan kokea pikkulapsi arkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753435Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041740Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2331394- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521089- 631001
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857