Et edes enää käy täällä.
Olet sinäkin päässyt minusta yli
24
489
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mulla on ollut muuta tekemistä tänään. Nytkin viisut.
- Anonyymi00002
En ole enkä halua mutta täällä käyntiä vähentänyt kyllä.
- Anonyymi00003
En ole päässyt yli, valitettvasti
- Anonyymi00004
Oon iloinen, että sulla ja sun naisella menee lujaa. Mun kanssa ei varmaan menis samalla lailla.
- Anonyymi00005
Minä haluan mussun kanssa vähän
- Anonyymi00006
Kyllä tuollaisesta pelleiliästä pääseekin yli
- Anonyymi00008
tiiän sut. se kirjotetaan pelleilijä. hölmö
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
tiiän sut. se kirjotetaan pelleilijä. hölmö
Mitä sinä niinkö tarkemmin joku pikku patruuna tiiät aloittajaäijän provojen vakiokommentista? Ny ois aika herätä pimeudest
- Anonyymi00007
Ota vatupassi ni saadan vatun varmana suoralinja
- Anonyymi00018
Kuulehan himokas mullettisetä ny vattu sitten
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kuulehan himokas mullettisetä ny vattu sitten
Pitääkö sun vattu ääntä vai?
- Anonyymi00010
Ei se mies täällä käy niin se ainakin kirjoitteli. Minä kyllä käyn kun vuosi sitten tänne eksyin. Vuosia olikin välissä.
- Anonyymi00011
eiköhän tämä ole vähän sama kun aaveelle kirjoittaisi. ei täällä käy mun mieheni mutta pakko mun on jonnekin tämä suoltaa. en voi laittaa hälle mitään kun hän inhoaa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
eiköhän tämä ole vähän sama kun aaveelle kirjoittaisi. ei täällä käy mun mieheni mutta pakko mun on jonnekin tämä suoltaa. en voi laittaa hälle mitään kun hän inhoaa.
Ooks ittestäsi naisen suulla puhuva peräkammarin gubbe vähän banaali taas? Tee
- Anonyymi00022
En käykään. Se kävijä on joku muu.
- Anonyymi00012
Niinpä. Yhteen asiaan luotan. Ihminen ei kauaa voi esittää muuta kuin on. Kyllä totuus vielä ilmi. En vain ole sitä näkemässä. Puoli vuotta - siinä kaikki.
- Anonyymi00015
Miten niin puoli vuotta?
- Anonyymi00013
Olen ollut väsynyt. Vihdoin ja viimein sain apua.
- Anonyymi00014
Olen minä täällä. Kaipaan häntä. E
- Anonyymi00016
Molemminpuolista ❤️
- Anonyymi00020
ja kuka oli jok kukka vai joulko jokusa vänhus .. joku..
- Anonyymi00021
En käykään.
- Anonyymi00023
Käyn täällä.
- Anonyymi00025
Käyn täällä etsimässä edelleen joka päivä. En kuitenkaan löydä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2242964Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell111669Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51347- 1031216
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1261183- 751117
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531032Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717947- 135922