Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, raivoissaan, sekaisin, avuton, mieleltäni sairas, enkä ilkeä. Tunnet mut irl. Sellainen olen. Olen empaattinen, hyväsydäminen ja fiksu ihminen. Olen sellainen kuin olen seurassasi ollut. Ellet sitten irl myös kuvittele ja tee oletuksia. Toivon, että et tee oletuksia ja kuvittele, täällä etkä irl. Olen kyllä loukkaantunut teoistasi, surullinen, pettynyt ja pahoittanut mieleni.
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
80
421
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Pyydän anteeksi.
- Anonyymi00019UUSI
Sekö oli syy meidän suhteen kariutumiseen, että luulit ilkeitä ja sekoja viestejä täällä mun tekeleiksi? Tosi surullista. Miksi luulit niin, vaikka tunnet millainen olen. En ole ikinä käyttäytynyt lähelläsi huonosti irl tai puhunut sekavia.
- Anonyymi00002UUSI
Mistä teoista?
- Anonyymi00004UUSI
Sinulla on ollut ilmeisesti jo yli vuoden romanttisia tunteita muhun ja meillä oli kaunis suhde rakentumassa. Pyysin treffeillekkin ja lupasit lähteä, mutta aloitkin treffailemaan toisen kanssa. Lopetit mun kanssa yhteydenpidon melkein kokonaan ja muutuit kylmäksi ja etäiseksi ilman mitään syytä, vaikka olen ollut koko ajan tosi hyvä ja ystävällinen sulle. Mitenkään väärin en ole sua kohtaan koskaan toiminut.
- Anonyymi00005UUSI
Ei ole oikein luvata asioita ja sitten olla pitämättä lupauksia. Ei ole oikein muuttua kylmäksi ja etäiseksi ilman mitään syytä. Ei ole oikein pitää toista varalla ja epätietoisuudessa, ja hakeutua yhtäkkiä toisen seuraan.
Eikä ole oikein heittää rakkautta hukkaan antamatta mahdollisuutta. Kaikki saa valita kenet tahansa, mutta on vastoin rakkautta ja kaikkea hyvää maailmassa, heittää hyvä rakkaus pois, vaikka oli molemmanpuolisia romanttisia tunteita. - Anonyymi00006UUSI
Surullisin rakkaus on se, jolle ei annettu edes aitoa mahdollisuutta, eikä katsottu miten upeaa se olisi ollut. Minä itse pitäisin kaikin tavoin aidosta rakkaudesta.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Surullisin rakkaus on se, jolle ei annettu edes aitoa mahdollisuutta, eikä katsottu miten upeaa se olisi ollut. Minä itse pitäisin kaikin tavoin aidosta rakkaudesta.
*pitäisin kiinni
- Anonyymi00009UUSI
Pahimpia virheitä suhteessa on se että lopettaa keskusteluyhteyden. Asiat voitaisiin aina selvittää, jos on erimielisyyksiä tai väärinkäsityksiä. Suhteen yksi tärkein asia on jatkuva keskusteluyhteys.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinulla on ollut ilmeisesti jo yli vuoden romanttisia tunteita muhun ja meillä oli kaunis suhde rakentumassa. Pyysin treffeillekkin ja lupasit lähteä, mutta aloitkin treffailemaan toisen kanssa. Lopetit mun kanssa yhteydenpidon melkein kokonaan ja muutuit kylmäksi ja etäiseksi ilman mitään syytä, vaikka olen ollut koko ajan tosi hyvä ja ystävällinen sulle. Mitenkään väärin en ole sua kohtaan koskaan toiminut.
Tottakai lopetti koska alkoi toisen kanssa käymään treffeillä
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei kuunnellut sydäntään, vaan valitsi huonon miehen. Toivottavasti eroavat pian, koska hän ansaitsee jonkun paremman.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Vaikka olen pettynyt häneen, niin haluan hänelle hyvää.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei ole oikein luvata asioita ja sitten olla pitämättä lupauksia. Ei ole oikein muuttua kylmäksi ja etäiseksi ilman mitään syytä. Ei ole oikein pitää toista varalla ja epätietoisuudessa, ja hakeutua yhtäkkiä toisen seuraan.
Eikä ole oikein heittää rakkautta hukkaan antamatta mahdollisuutta. Kaikki saa valita kenet tahansa, mutta on vastoin rakkautta ja kaikkea hyvää maailmassa, heittää hyvä rakkaus pois, vaikka oli molemmanpuolisia romanttisia tunteita.Puhutteko ihan tunteista keskenänne vai oletitko itse että ne ovat molemminpuolisia. Jos ette treffeille asti edes päässeet. Näin ulkopuolisen silmin tuo vaan vaikuttaa et hän tavannut jonkun toisen johon ihastunut heti. Siksi ei jatkanut sinuun yhteydenpitoa koska on vakavissaan sen toisen kanssa. Tuskimpa liittyy mitään sen kummempaa oletusta sinun tekemiseen edes.
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Puhutteko ihan tunteista keskenänne vai oletitko itse että ne ovat molemminpuolisia. Jos ette treffeille asti edes päässeet. Näin ulkopuolisen silmin tuo vaan vaikuttaa et hän tavannut jonkun toisen johon ihastunut heti. Siksi ei jatkanut sinuun yhteydenpitoa koska on vakavissaan sen toisen kanssa. Tuskimpa liittyy mitään sen kummempaa oletusta sinun tekemiseen edes.
Meillä oli molemminpuoliset vahvat tunteet ja näimme paljon toisiamme. Siitä todisti monikin asia. Meillä oli treffit sovittuna ja hän oli minuun rakastunut, mutta yhtäkkiä muutti mieltään. Hän on käynyt palstalla ainakin joskus ja todennäköisesti luullut jotain muiden hölmöjä viestejä minun kirjoittamiksi. On tosi surullista, jos suhde kaatuu väärinkäsityksiin.
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Puhutteko ihan tunteista keskenänne vai oletitko itse että ne ovat molemminpuolisia. Jos ette treffeille asti edes päässeet. Näin ulkopuolisen silmin tuo vaan vaikuttaa et hän tavannut jonkun toisen johon ihastunut heti. Siksi ei jatkanut sinuun yhteydenpitoa koska on vakavissaan sen toisen kanssa. Tuskimpa liittyy mitään sen kummempaa oletusta sinun tekemiseen edes.
Moni muukin tiesi meidän välisestä rakkaudesta.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ei ole oikein sopia treffejä ja sitten lähteä toisen kanssa. Eikä ole oikein olla antamatta mahdollisuutta rakkauteen, jos molemmilla on syviä tunteita. Se on väärin myös itseänsä kohtaan. Rakkaudelle pitää aina antaa mahdollisuus, kun oikeasti ja aidosti rakastaa.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Moni muukin tiesi meidän välisestä rakkaudesta.
Uskon että haluat ajatella noin mutta sanoiko hän ikinä sinulle että on rakastunut sinuun? Te olette aikuisia ihmisiä miksi hoidatte kommunikointia täällä jos näätte irl. Aivan hullua. En ymmärrä vähemmästäkin tulee väärinkäsityksiä.
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Ei ole oikein sopia treffejä ja sitten lähteä toisen kanssa. Eikä ole oikein olla antamatta mahdollisuutta rakkauteen, jos molemmilla on syviä tunteita. Se on väärin myös itseänsä kohtaan. Rakkaudelle pitää aina antaa mahdollisuus, kun oikeasti ja aidosti rakastaa.
Miten voi puhua rakkaudesta tuossa vaiheessa jo. Ehkä ihastuksesta. Eiköhän aikuinen tiedä itse mikä on itselleen parasta.
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Meillä oli molemminpuoliset vahvat tunteet ja näimme paljon toisiamme. Siitä todisti monikin asia. Meillä oli treffit sovittuna ja hän oli minuun rakastunut, mutta yhtäkkiä muutti mieltään. Hän on käynyt palstalla ainakin joskus ja todennäköisesti luullut jotain muiden hölmöjä viestejä minun kirjoittamiksi. On tosi surullista, jos suhde kaatuu väärinkäsityksiin.
Sekä itse pitäisin hyvin outona ja loukkaavana jopa karmiva jos ihminen jonka kanssa olisin irl tekemissä tänne mulle viestittelee eikä suoraan ja saisin tietää. Se jo itsessään lopettaisi kiinnostuksen.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Sekä itse pitäisin hyvin outona ja loukkaavana jopa karmiva jos ihminen jonka kanssa olisin irl tekemissä tänne mulle viestittelee eikä suoraan ja saisin tietää. Se jo itsessään lopettaisi kiinnostuksen.
Miksi sinä sitten olet palstalla kirjoittamassa?
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Suytät minua palstalla olosta, vaikka olet täällä itse.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Miten voi puhua rakkaudesta tuossa vaiheessa jo. Ehkä ihastuksesta. Eiköhän aikuinen tiedä itse mikä on itselleen parasta.
Meidän välillä oli aitoa, syvää rakkautta. Et ole itse ollut rakastunut?
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Miksi sinä sitten olet palstalla kirjoittamassa?
Miten se sinulle kuuluu. Ei mitenkään.
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Suytät minua palstalla olosta, vaikka olet täällä itse.
Enhän minä ole se henkilö johon sinulle on irl tunteita.
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Meidän välillä oli aitoa, syvää rakkautta. Et ole itse ollut rakastunut?
Olen tietenkin ollut. Mitä minun tunteet liittyy teidän välisiin tunteisiin.
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Jos olet hän, niin tiedät kyllä että sinulla oli tunteita, vahvoja sellaisia. Miksi valehdella itselleen?
Tänne kirjoittamisessa ei ole mitään pahaa, jos kirjoittaa rakkaudellisia ja kauniita viestejä. Se on itse asiassa vain romanttista. Nämä on täällä vähän kuin rakkauskirjeitä. En ole koskaan laittanut tänne sun nimeä tai mitään mistä sut tunnistaisi muut ihmiset. - Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Jos olet hän niin ymmärtäisit kyllä ihmisten psykologiaa ja tunteita hyvin, ja sitä että rakastunut voi kirjoittaa tänne. Hän ymmärtää hyvin ihmisten tunne-elämää.
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Jos olet hän, niin tiedät kyllä että sinulla oli tunteita, vahvoja sellaisia. Miksi valehdella itselleen?
Tänne kirjoittamisessa ei ole mitään pahaa, jos kirjoittaa rakkaudellisia ja kauniita viestejä. Se on itse asiassa vain romanttista. Nämä on täällä vähän kuin rakkauskirjeitä. En ole koskaan laittanut tänne sun nimeä tai mitään mistä sut tunnistaisi muut ihmiset.Just sanoin etten ole. Olen ollut rakastunut vain ihmisiin joiden kanssa ollut suhteessa.
- Anonyymi00003UUSI
Mulla on elämässä vahva arvopohja ja noudatan selkeitä eettisiä periaatteita. Sä olet satuttanut mua tosi pahoin, mutta minä käyttäydyn silti hyvin. Mä olen hyvä ja kunnollinen ihminen.
- Anonyymi00013UUSI
Arvot ne on nekin. Avoimet arvot, kaverille kanssa.
- Anonyymi00008UUSI
Itsehän olet jättänyt mut epätietoisuuteen. Sitähän se mun kuusaaja haluaa että alan uskoa että kaikki haluaa mulle pahaa.
- Anonyymi00010UUSI
Ei ollut sulle
- Anonyymi00011UUSI
En tiedä kantsiiko täällä olevia kommentteja luulla ennenkaikkea itselle tarkoitetuiksi, vahvistaa vaan luuloja myös itsellesi.
- Anonyymi00012UUSI
Vain 100 kiloa erottaa meidät. Pidä hauskaa fläskin vieressä.
- Anonyymi00014UUSI
Sä et ole eettinen ja hyvä ihminen, vaikka sellaista esität.
- Anonyymi00015UUSI
On varmaan kiva olla ilkeä ihminen?
- Anonyymi00017UUSI
Normaalisti ihmisillä on moraalinen kompassi ja sydän paikallaan.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sä et ole eettinen ja hyvä ihminen, vaikka sellaista esität.
Ei ole eettistä kuluttaa enemmän kuin maailmamme kestää. Ylipainoiset ihmiset on ilmastouhka ja kuormittaa ekosysteemiä aivan järkyttävästi.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei ole eettistä kuluttaa enemmän kuin maailmamme kestää. Ylipainoiset ihmiset on ilmastouhka ja kuormittaa ekosysteemiä aivan järkyttävästi.
Et sinä ole hän. Olet ehkä se huono mies, jota hän treffailee.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Lievä ylipaino on aika yleistä. Se ei tarkoita, ettei olisi urheilullinen ja vahva. Moni nainen sitä paitsi tykkää siitä, että on sellainen hieman "iskämaha".
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Surullista, jos treffailee sun kaltaista ilkeää miestä, joka haukkuu ihmisiä "läskeiksi" ym. Kyllä hän varmasti huomaa, millainen olet ja te eroatte. Hän ansaitsee parempaa.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mä olen ainakin hyvä ihminen. Sä olet paha. Karma kyllä tulee takaisin.
- Anonyymi00025UUSI
Enkä ole mikään ylilihava muuta kuin sinun mielikuvissasi. Mä harrastan monenlaista urheilua ja moni nainen on ollut musta kiinnostunut. Sitä paitsi hän on vähän pyöreä nainen eli haukut häntäkin, kun haukut ihmisiä "läskeiksi".
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Enkä ole mikään ylilihava muuta kuin sinun mielikuvissasi. Mä harrastan monenlaista urheilua ja moni nainen on ollut musta kiinnostunut. Sitä paitsi hän on vähän pyöreä nainen eli haukut häntäkin, kun haukut ihmisiä "läskeiksi".
Vaan normaali aikuinen mies olen, jolla vähän iskämahaa, kuten useimmilla miehillä.
- Anonyymi00016UUSI
Mihin tämä liittyy?? Mihin keskusteluun?
- Anonyymi00029UUSI
Ai ilkeitä?
Kun toivon, että äitini olisi tehnyt abortin tai antanut minut adoptioon!!! Koska tuhosin suvun maineen ja pilasin suvun geenit!!! Ilman minua minun suvussa olisi vain terveitä ja normaalia!!
Vajaa sekä kun sanoin, että vanhempani ja yhteiskunta käytti turhaan rahaa minun sairaala jaksoihin tai kuntoutukseen?
Ja olisi ollut parempi, etten olisi selvinyt tehohoidosta ja elvytyksestä! Se olisi ollut minun vanhemmilleni parempi asia, koska minun takia he uhrasivat täysin nuoruuden ja parhaat vuotensa!
Tai kun sanon, että yhteiskunta olisi säästänyt paljon rahaa, jos en olisi jäänyt henkiin, kun minut elvytettiin ja tehohoidon ansiosta jäin eloon?
Minun lapsuuden ja nuorena olevien sairaala jaksot ja kuntoutukset maksoi turhaan yhteiskunnalle??
Kun ikinä en tule tekemään lapsia tulevani puolisoni kanssa, koska en ole täysin terve ja enkö täysin normaali?? Koska minun geenit tekisi suurella todennäköisyydellä myös siitä lapsesta ei terveen ja ei normaalin.
Minä olen tullut yhteiskunnalle kalliiksi ja yhteiskunta olisi säästänyt paljon rahaa, jos elvytys ja tehohoito olisivat epäonnistunut ja enkä olisi jäänyt henkiin.!!!
Minä olen täysin sitä mieltä, että äitini olisi pitänyt ehdottomasti tehdä abortin!!!
Koska minun elämä on liikaa maksanut yhteiskunnalle ja minun vanhemmille ja ikinä en voi sitä velkaa korvata!!
En ikinä!!
Jos äitini tiesi, etten ole täysin terve ja etten ole täysin normaali!! Hänellä olisi pitänyt olla järkeä ensimmäisien tehohoidon ja elvytyksen aikana sanoa mulle, että saan lähteä pois ja kuolla pois!! Eikä olisi itkenyt ja rukoilut, että jään henkiin, vaikka jo silloin tiesi, etten ole täysin terve ja enkä ole täysin normaali...
Vanhempani olivat itsekäitä kun pelastivat minut kaikin keinoin, vaikka jo silloin tiesivät, etten ole täysin terve ja enkä ole täysin normaali!!!!
Heidän mulkujen takia en päässyt taivaaseen mihin oikeasti kuulun, koska minä olen ollut puolikuollut!!!!!!
Lapsia pelastetaan kaikin keinon, vaikka vanhempani tiesivöt, etten ole täysin terve ja enkä ole täysin normaali!!!
Vain sen takia jäin henkiin, kun ne idiootit itki ja rukoilivat, että jää henkiin!!
Siksi jumala teki valtavan virheen....
Minun ei koskaan olisi pitänyt ikinä jäädä henkiin, mutta Jumala on niin paha ja ilkeä, että pakotti minut jäämään maanpäälliseen helvettiin elämään.
Joudun vielä kauan elää maapäällisessä helvettissä ennen kun pääsen vihdoinkin sinne mihin oikeasti kuulun eli taivaaseen!!!!
Jos tämä on sinun mielestäsi ilkeetä??
Voi pahus soikoon!!!
Minulta varastettiin varma paikka taivaassa!!!!!
Taivaaseen pääsevät viattomat lapset jotka eivät ole ehtineet tehdä mitään synti!!!
Mä öisin voinut jo monia vuosikymmenen ilman elvytystä ja tehohoitoa olla kotona mihin oikeasti kuulun!!! Oikeasti minun ei järjen mukaan edes pitäisi olla elossa. Mutta Jumala mokasi!!!!- Anonyymi00032UUSI
Ei noi ton tyypin viestit ole AP:lta.
- Anonyymi00033UUSI
Mä eli AP en ole tuollaisia sekoja viestejä kirjoittanut palstalle yhtään kappaletta. Toi on tosi loukkaavaa olettamista. Mä olen mieleltäni terve, enkä kirjoita tommosii. Mulla on ollut hyvä ja onnellinen lapsuus ja nuoruus tpisin kuin tolla, joka noita kirjoittaa ja mulla on asiat hyvin elämässä.
- Anonyymi00037UUSI
Sitä paitsi noi näyttää trollin kirjoittamilta viesteiltä. En usko, että kukaan oikea ihminen kirjoittaa näitä.
- Anonyymi00030UUSI
Sä et kuunnellut sydäntäsi, vaan valitsit huonon miehen, jonka kanssa sulla ei edes ole hauskaa. Meillä on ollut sun kaa aina oikeasti hauskaa yhdessä. Meillä oli aito yhteys, mutta päätit antaa kaiken tuhoutua, etkä edes sanonut mitään syytä. Mä olen aina ollut hyvä sulle. Olen ihan syystä pettynyt. Toimit tosi väärin.
- Anonyymi00031UUSI
Läskit lopettakaa se syöminen. Ilmasto tuhoutuu kulutusenne vuoksi. Lisäksi hikoilette ja paskotte aivan kaiken, liikaa. Miksi ette voi elää kuin normaalit ihmiset tuhoamatta elintilaamme.
Pyttyyn se paska menee ja töpselistä tulee sähkö.- Anonyymi00034UUSI
Sulla on mielenterveyden ongelmia. Kannattaa hakea keskusteluapua.
- Anonyymi00035UUSI
Ekofasismi on aika sairas ideologia. Ihmisvihaajien ajattelua sinulla. Misantropiaa, mut oot niin järjetön tyyppi, ettet ymmärrä varmaan sivistyssanoja.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sulla on mielenterveyden ongelmia. Kannattaa hakea keskusteluapua.
Miksi te läskit pilaatte muiden elämän ja ilmaston. Olen vihreä ihminen ja haluan puhtaan luonnon.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Miksi te läskit pilaatte muiden elämän ja ilmaston. Olen vihreä ihminen ja haluan puhtaan luonnon.
Mä en ole läski, vaan urheilua harrastava, tavallinen mies, joka näyttää tavalliselta aikuiselta mieheltä..
Ja mä olen hyväsydäminen, että jos joku ihminen on painavampi, niin en tuomitse. Toisin kuin sinä, etkä sinä ole mikään vihreä. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Me aidosti vihreät ihmiset emme syrji ketään ihonvärin, seksuaalisen suuntautumisen, painon tai minkään muun ulkoisen seikan takia.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Me aidosti vihreät ihmiset emme syrji ketään ihonvärin, seksuaalisen suuntautumisen, painon tai minkään muun ulkoisen seikan takia.
Läskit pilaa maidän maailman ylikulutuksellaan. Miksi vihaatte muiden ihmisten elintilaa. Lähden kohta afrikkaan ja elelen miljardien kehitysavulla rennosti, ostan ferrareita ja rakennutan uima-altaita. Paskoen mereen ja sinne paskat kaataen, myös muut jätteet me kaadetaan mereen. Koska perinne.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Läskit pilaa maidän maailman ylikulutuksellaan. Miksi vihaatte muiden ihmisten elintilaa. Lähden kohta afrikkaan ja elelen miljardien kehitysavulla rennosti, ostan ferrareita ja rakennutan uima-altaita. Paskoen mereen ja sinne paskat kaataen, myös muut jätteet me kaadetaan mereen. Koska perinne.
Ai sä oot joku natsikin vielä? Olet mieleltäsi sairas ihminen.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Toiset on maailmassa tosi hyviä ihmisiä, sitten on teitä katkeria, kateellisia, ilkeitä ja pahoja.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mä en ole läski, vaan urheilua harrastava, tavallinen mies, joka näyttää tavalliselta aikuiselta mieheltä..
Ja mä olen hyväsydäminen, että jos joku ihminen on painavampi, niin en tuomitse. Toisin kuin sinä, etkä sinä ole mikään vihreä.Miksi pilaat ilmastoa toiminnallasi, kulutat aivan liikaa urheukukkasi ja viet ruuan köyhien suusta. Olet joku isotuloinen, verovaroista suuret tulosi saava porvari joka käyttää elämiseensä pelkkiä muiden maksamia veroja.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Viette köyhien eläkeläisten varat ja annatte ne muiden maiden kansalaisille. Ne rahat kuuluu eläkeläisten avustamiseen. Ette tarvitse senttiäkään avustusjärjestöihinne.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Miksi pilaat ilmastoa toiminnallasi, kulutat aivan liikaa urheukukkasi ja viet ruuan köyhien suusta. Olet joku isotuloinen, verovaroista suuret tulosi saava porvari joka käyttää elämiseensä pelkkiä muiden maksamia veroja.
Mä olen maksanut veroja varmaan satakertaa enemmän kuin sinä. Sä olet joku syrjäytynyt surkimus.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Miksi pilaat ilmastoa toiminnallasi, kulutat aivan liikaa urheukukkasi ja viet ruuan köyhien suusta. Olet joku isotuloinen, verovaroista suuret tulosi saava porvari joka käyttää elämiseensä pelkkiä muiden maksamia veroja.
Sua varmaan katkeroittaa surkea elämäsi ja sen takia purat vihaasi muihin.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Olet kateellinen, kun toiset menestyvät ja ovat varakkaampia, älykkäämpiä ja eettisesti sinua valtavasti korkeammalla tasolla.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Enkä mä tullut keskustelemaan tänne sun kanssa, vaan minulle tärkeän naisen kanssa. Ei kiinnosta jutella sun kanssa yhtään mitään.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mä olen maksanut veroja varmaan satakertaa enemmän kuin sinä. Sä olet joku syrjäytynyt surkimus.
Tuota kannattaa aina yrittää, minä olen sinunkin palkkasi maksanut, aina. Kannaisiko joskus mennä oikeisiin töihin ja yrittää pärjätä.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Tuota kannattaa aina yrittää, minä olen sinunkin palkkasi maksanut, aina. Kannaisiko joskus mennä oikeisiin töihin ja yrittää pärjätä.
Sä et ole missään töissä käynytkään. Mä taas olen tehnyt töitä vaikka kuinka paljon.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Sä olet elämässämestymätön, katkera ihminen.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Sä et ole missään töissä käynytkään. Mä taas olen tehnyt töitä vaikka kuinka paljon.
Elämässämenestymätön, katkera ihminen olet.
- Anonyymi00055UUSI
Kuka uskoo ilmastohömpötykseen?
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Olet kateellinen, kun toiset menestyvät ja ovat varakkaampia, älykkäämpiä ja eettisesti sinua valtavasti korkeammalla tasolla.
Verovaroilla te loiset elätte, minä olen maksanut miljoonia veroja ja te olette niiden verovarojen turvin saaneet satojen tuhansien palkkoja eri järjetöissä. Ne verovarat on meidän rahoja, ei teidän leikkikenttä. Koettakaas hieman katsoa mistä raha tulee. Jos ei ole yrityksiä, ei ole rahaakaan, järjestöistä puhumattakaan.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Etkä sä edes tiedä, missä olen töissä. Et sä tiedä kuka mä olen.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Joo, vihreät onkin vähän sekoja mitä olen huomannut vuosien saatossa.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
No mene sinne Afrikkaan, huomaat että elo siellä ei ole helppoa. Vie muutama kaverisikin mukanasi.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Verovaroilla te loiset elätte, minä olen maksanut miljoonia veroja ja te olette niiden verovarojen turvin saaneet satojen tuhansien palkkoja eri järjetöissä. Ne verovarat on meidän rahoja, ei teidän leikkikenttä. Koettakaas hieman katsoa mistä raha tulee. Jos ei ole yrityksiä, ei ole rahaakaan, järjestöistä puhumattakaan.
Olenko mä sanonut, että olen jossain järjestössä töissä? Sulla ei ole hajuakaan kuka olen.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Olenko mä sanonut, että olen jossain järjestössä töissä? Sulla ei ole hajuakaan kuka olen.
Olet joku keskivartalolihava heijastintakkimien jonka käyttäymistä kaikki vihaa.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Sä oot maksanut ehkä 2 € veroja. Päiväsi kulutat netissä ilkeillen ja kaljaa juoden.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Olet joku keskivartalolihava heijastintakkimien jonka käyttäymistä kaikki vihaa.
En kirjoita sulle trollille enempää. Olet joku netissä kaikki päivät kuluttava luuseri, joka haukkuu yöt päivät ihmisiä keskustelupalstoilla. Surkea on elämäsi.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Sä oot maksanut ehkä 2 € veroja. Päiväsi kulutat netissä ilkeillen ja kaljaa juoden.
Eläkkeestänikin te loiset saatte jo 60 000 vuodessa.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Eläkkeestänikin te loiset saatte jo 60 000 vuodessa.
Joku eläkeläispappa tuli kommentoimaan ja häiriköimään.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Joku eläkeläispappa tuli kommentoimaan ja häiriköimään.
Ei se mitään kun vaan hauskaa on, toisten rahoilla. Semmoisia loisia te äpärät olette.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952757Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83042693Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy472361Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591424Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171132Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481106- 57822
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j12803- 55712
- 19709