Täällä palstalla käy valitettavasti paljon häirikköjä

Anonyymi-ap

Sellaisia tosi häiriintyneitä ja mieleltään järkkyneitä ihmisiä, jotka kuluttavat päivänsä ja yönsä trol-laillen. Tahallaan yrittävät sotkeat toisten elämää ja suhteita, kun ovat niin katkeroituneita omassa elämässään. Kannattaa kaikkien varoa vastaamasta niille. Ne vain jatkaa ja jatkaa, koska ovat mieleltään järkkyneitä. Noissa tyypeissä näkyy ihmismielen syvin pahuus, mikä on todella pelottava ilmiö. Jos kyse on jostain tosi vakavasta diagnoosista, niin en tiedä voiko niitä mikään enää parantaa.

24

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Psykologit ja terveydenhuolto näkee näitä tapauksia usein. Heillä varmasti tosi raskasta. Jos ihmismieli on vajonnut niin synkkään pahuuteen ja alhaisuuteen, niin mietin että voiko näitä mikään auttaa. Ovat yksi pahummanlaatuisista ihmistyypeistä. Ne ei välitä vaikka mitä tuhoa saisivat aikaan, eivät edes ihmisten elämästä. Joissain ketjuissa yllyttävät ihmisiä jopa tekemään elämässä kaikkein surullisimpia ratkaisuja.

Palstalla käy monia herkkiä ihmisiä, joilla on isoja tunteita ja näiden tyyppien järkyttävä pahuus voi olla monelle tosi kauheaa.

• Anonyymi00025

Herkkien ihmisten olisi hyvä jutella luotettavan ystävän tai ammattiauttajan kanssa. Täällä voi tulla syvästi loukatuksi ja voi olla mieli entistä matalammalla.

• Anonyymi00026

Onneksi täällä on mieliryy.

• Anonyymi00002

Kannattaa siis tosissaan varoa näitä, eikä omia niiden viestejä. Ne kyllä tunnistaa, jos on lulutaitoa.

• Anonyymi00003

Lukutaitoa

• Anonyymi00004

Harhaanjohtava on myös aloitus. Peilaat itsestäsi nämä ajatukset ja haluat näin ollen yleistää tätä ajatusta palstalle.
      Kukaan puhtaasti ajattelua ei väliltä häiriköistä ja ei myöskään lähde tekemään aloitusta tästä aiheesta.
      Olet itse häiriköintiä harrastava henkilö.

• Anonyymi00009

Sinäkin todennäköisesti olet häiriköintiä harrastava henkilö, joka vain sekoittaa täällä. Haluat, etteivät ihmiset tajua käytöstäsi.

• Anonyymi00010

Aloitukseni on täysin sopiva tälle palstalle, jossa ihmiset tulkitsee ja omii viestejä tuntemattomilta. Herkät ihmiset, kuten minä ahdistuvat täällä ja joutuvat kiusaamisen kohteeksi.

• Anonyymi00012

Minä en ole täällä koskaan kirjoittanut mitään väärää.

• Anonyymi00014

Ja nyt häiriköit itse ja syyllistät täysin anonyymejä. Huomaatko ristiriidan.?
        Kukaan ei tiedä kuka olet ja mitä olet tehnyt.
        Häirikköjä on on jokaisella foorumilla aina iltapäivälehdistä suosikkiin lähtien.
        Jos ihmissuhteet on palstan kirjoituksien varassa niin kannattaa oikeasti lopettaa täällä käyminen.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Häirikköjä on on jokaisella foorumilla aina iltapäivälehdistä suosikkiin lähtien.
        Jos ihmissuhteet on palstan kirjoituksien varassa niin kannattaa oikeasti lopettaa täällä käyminen.

Niin pitääkin lopettaa täällä käyminen. Palstalla on enimmäkseen tosi myrkyllinen ilmapiiri ja täällä käy paljon ihmisiä, joilla on tosi pimeä ja alhainen mieli.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Moni täällä rikkoo lakiakin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sinä itse syyllistät minua tuntematonta, vaikka minä olen täällä käyttäytynyt koko ajan hyvin.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tämä palsta aiheuttaa minulla ahdistusta herkkänä ihmisenä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Moni täällä rikkoo lakiakin.

Anna rikkoa. Onko se sinulta pois?
        Se mitä ne kuvittelee sillä saavuttavansa on täysi nolla.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Minä en ole täällä koskaan kirjoittanut mitään väärää.

Minä olen kirjoittanut omasta elämästäni!!

Minkäs teet kun en ole täysin terve ja enkä ole täysin normaali!!

Joten olen arvoton ja en voi saada samaa mitä te terveet ja normaalit saatte!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Anna rikkoa. Onko se sinulta pois?
        Se mitä ne kuvittelee sillä saavuttavansa on täysi nolla.

Minulta ja muutamalta muultakin on poissa ja paljon, joten en varmasti anna olla eikä asiat jääneet tähän. Topi

• Anonyymi00024

Tais nyt mennä täysin pieleen?

Kyllähän täällä näkyy selkeästi olevan psyykkisesti hyvin sairaita ei siinä ole yllättävää ja sen näkee kyllä heidän viesteistään jossa yleensä erittäin pahantahtoinen ja ilkeä mielenmaisema jossa tahdotaan pahaa jollekin henkilölle. Tuollainen ei ole psyykeltään normaalin ihmisen toimintaa.

• Anonyymi00005

Ollaan sellaisia häiriintyneitä, että kustannetaan teidän kaikki menot ja ruokakulunne.

• Anonyymi00006

On varmaan paha olla kun niin tekee. Olisin halunnut ettei olis. Tyhmää että välitin.

• Anonyymi00011

Kerro lisää ongelmistasi.

• Anonyymi00013

Niin juuri sinulaisistasi kirjoitin.

• Anonyymi00020

Onko se trollaamista, kun kertoo totuuden miksei hanki lapsia?

Tai miksi olisi ollut parempi että äiti olisi tehnyt abortin?

Miksi on sitä mieltä, että sairaala jaksot ja kuntoutukset olivat aivan turhia ja turhaan yhteiskunnan ja vanhempieni rahoja tuhlattiin

Turhaan vanhempieni uhrasivat koko nuoruuden ja parhaat vuotensa minuun?

Kun minusta ei siltikään tullut täysin terve ja eikä tullut täysin normaali!!!

Miksi toi trollaamista?

Kun sanon yhteiskunta olisi säästänyt paljon rahaa jos elvytys ja tehohoito ei olisi onnistunut ja en olisi hengissä???

Miten niin se on trollaamista???

Yhteiskunta olisi säästänyt paljon rahaa, jos minä olisin silloin kuollut!!!

Ja pääsyt taivaaseen johon minä oikeasti kuulun!!

Ja mulkut olivat itsekäitä kun itkivät ja rukoilivat ja pyysivät elvytystä ja tehohoitoa, vaikka olisi ollut paljon parempi että olisin silloin kuollut!!

Koska ikinä en voi saada samaa elämää kuin TE TÄYSIN terveet ja normaalit!!!!

Kuka haluaa ihmisen, joka ei ole täysin terve ja normaali?

• Anonyymi00023

Ei niitä kovin pitkään voi missään laitoksissakaan pitää niin tänne ne sit tulee sitä oloaan purkamaan haukkumalla muita eli siirtävät traumansa muille ihmisille. Olikohan tämä sitä käänteispsykologiaa? Mutta noin se näyttää menevän täällä 🤓

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      82
      3165
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1281
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      163
      1181
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1030
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      961
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      310
      932
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      839
    8. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      825
    9. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      815
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      92
      794
    Aihe