Avoin kirje kaikille!
Kaikki ihmiset eivät todellakaan ole samanarvoisia tai yhtä arvokasta.
Eikä kaikkia kannata pelastaa!!!!
Toisten elämä on alusta asti ollut täysin turhaa ja turhaan vanhemmat ovat tuhlanneet lapseen parhaimmat elämän vuotensa.
Mitä hyötyä vanhemmille oli kasvattaa tai tuhlata rahaa minuun, josta ei ikinä tullut yhtään mitään? Olen täysin epäonnistunut koko elämässä ja olen suvun musta lammas.
En ole saanut kunnon työtä.
En ole saanut puolisoa.
En ole saanut lapsia.
En ole saanut omaa perhettä.
En edes kunnollista ja arvokasta harrastuksia?
En edes ystäviä tai kavereita ole saanut, joita edes joskus lomalla näkisi ja viikonloppuisin.
Sukulaiseni eivät kehtaa minua nähdä ja kutsua häihin ja ristiäisiin tai kun heidän lapsensa pääsevät ripille.
Töissä kyllä käyn, mutta työ on sellaista arvotonta ja enkä ole uralla päässyt eteenpäin.
Aivan turhaan vanhempani tuhlasivat oman nuoruutensa ja parhaat vuodet minuun!!!
Olisivat voineet saada paremman lapsen, jota heidän ei tarvitse hävetä kuten minua.
Olisivat tehneet abortin tai antaneet minut pois. pilaamasta perheeni ja sukuni maineen.
Mitä hyötyä minusta on ikinä heille? Tai mitä hötyä minusta ikinä edes yhteiskunnalle, kun ein ole tehnyt elämässäni mitään arvokasta.
Turhaan yhteiskunnan rahoja ja veroja minuun tuhlattiin lapsena ja nuorena!!!
Turhaan minut pidettiin lapsena hengissä ja sain usein sairaalahoitoa. Turhaan minuun käytettiin yhteiskunnan resursseja tai mitään palveluita! Ikinä en voi korvata yhteiskunnalle sitä velkaa, että lapsena sain paljon sairaalahoitoa tai mitään muutakaan mitä lapsena ja nuorena sain!!!
Ihan turhaan minuun käytettiin yhteiskunnan varoja!!!
Koska en ikinä ole saanut mitään aikaiseksi ja enkä tule puolisoa saamaan ja pääse avioon ja emmekä tee lapsia. Tai ikinä en tule tekemään kunnon työtä ja arvokasta työtä, jolla voin korvata kaiken sen sairaalahoidon ja avun jonka sain lapsena. Tai sen avun jonka sain nuorena.
Yhteiskunta käytti turhaan minuun rahaa, koska enemmän hyötyä olisi ollut, jos en olisi jäänyt lapsena eloon, kun tehohoitoja sain turhaan minua elvytettiin ja tehohoitoja sain tai fysioterapiaa tai puheterapiaa tai mitään muutakaan!!!
Rahan tuhlausta yhteiskunnalle ja vanhemmilleni on ollut minun elämäni!!
Se raha, jota vanhempani ja yhteiskunta on minuun käyttänyt. Olisi voitu käyttää paljon paremmin.
Kaikkia lapsia ei kannata pelastaa ja antaa tehohoitoa!!!
Joskus on parempi, ettei lapsi jää henkiin.
Koska aikuisena on täysin hyödytön ja arvoton yhteiskunnalle.
Eikä saa elämässä mitään arvokasta aikaiseksi!!
Sukuni ja perheeni joutuvat minua häpeämään ja ystävät ja kaverit ja aivan jokainen!
Vihaan minun elämäni ja olisi ollut paljon parempi että äiti olisi tehnyt abortin ja enkä olisi tuhonnut vanhempani elämää.
Minun takia he ovat edelleen köyhiä ja sukulaiset eivät halua meihin pitää yhteyttä!!! Sukulaiset häpeää minua ja halveksii ja eivätkä pidä minun vanhempaani mitään yhteyttä ja syy on vain minun, kun he häpeää minua ja eivätkä halua tuntea minua ja olla minun elämässäni ja tästä kärsii myös minun vanhempani!!
Sukulaiset eivät edelleenkään pyydä minun vanhempani kylään tai halua tuntea vain minun takia!!!
Terveisin aikuinen johon turhaan tuhlattiin rahaa
Vihaan minun elämäni
4
144
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vihaan elää, koska vain minä olen syyllinen etteivät sukulaiset pidä yhteyttä minun vanhempani ja eivätkä minun takia halua kuulua ei minun eikä minun vanhempieni elämään!!!!
Vain koska en ole täysin terve ja en ole täysin normaali!!
Vain siksi vanhempani eivät saa kutsua sukulaisille tai heidän juhliin, koska sukulaiset häpeää minua!!!! - Anonyymi00002
Syyllistät itsesi ihan suotta. Eihän sairaus, jolle et voi mitään saa estää sinua elämästä. Sairauden kautta olen itse oppinut hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. En täydellisenä, mutta jonakin miehenä. Ei kaikkien tarvi olla parhaita. Löysin vaikeina hetkinä luonnon, josta ammennan voimaa arkeeni. Saan liikunnasta iloa. Marjojen poimiminen. Kalastus. Luonnossa liikkuessa olen kaikkien hyväksymä. Se riittää...
- Anonyymi00003
Anonyyminä kasvottomana riehnaten interneteissä ei kannata... Siinä kaivaa vaan syvempää kuoppaa ittelleen...
Luoppa itselles tili turvallisempaan somealustaan ja kannattaa sitten tulla omilla kasvoillaan esille kun apua oikeasti pahaan oloonsa pyytää.- Anonyymi00004
Toisena waihtoehtona olisi parasta häipyä jonneki syvälle korpeen olemaan, vailla rihman kiertämää ei älykapulaa ei someilua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1082717Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1222160- 701667
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281314Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251179- 961124
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe541109- 851074
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1281067Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987