Eikä kukaan saa mua muuttamaan mieltäni.
Olet hirviö
99
672
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kaunotar ja hirviö
- Anonyymi00102UUSI
https://youtu.be/mLSZdnRrEv4?si=i90fOeiaM080YoHe
Kävin katsomassa sen ja oli täysi katsomo - Anonyymi00103UUSI
Anonyymi00102 kirjoitti:
https://youtu.be/mLSZdnRrEv4?si=i90fOeiaM080YoHe
Kävin katsomassa sen ja oli täysi katsomo - Anonyymi00104UUSI
Anonyymi00103 kirjoitti:
Moulin Rouge
https://youtu.be/OvvyPAXT9rQ?si=ie6BQ5mSnhdpTSrG 🎶 - Anonyymi00106UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
Moulin Rouge
https://youtu.be/OvvyPAXT9rQ?si=ie6BQ5mSnhdpTSrG 🎶Vampyyrien tanssi
https://youtu.be/K_C2mE14d1o?si=sa7nAeI7uX9YkvAX
- Anonyymi00003UUSI
Nauran räkäisesti
t. mies - Anonyymi00004UUSI
Perustele.
- Anonyymi00005UUSI
Auttaako perustelu? Tää äijä on hirvein otus kenet oon ikinä tavannu.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi tulet ikävä palstalle jauhamaan paskaa?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Millä tavoin?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi tulet ikävä palstalle jauhamaan paskaa?
Varmaan gubbe jauhaa ”painavaa” pskaa mm sen takia että saa huomiota teiltä itsenne nolaavilta probagaattoreilta
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Millä tavoin?
Ootaks saavas gubelta tilanteeseen sopivan kuvauksen vai mitä filmaat? T naiselta
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Varmaan gubbe jauhaa ”painavaa” pskaa mm sen takia että saa huomiota teiltä itsenne nolaavilta probagaattoreilta
So keep moving, driving
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Laitan tämän sun mustamaalauksen eteenpäin valehtelija.
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Laitan tämän sun mustamaalauksen eteenpäin valehtelija.
No laita kuule vaikka kolmanelle taholle, jos esim ed kommenttia tarkoitit. Jos tuota ekaa niin ensinnäkään ei ole minun kirjoitus ja toisekseen ei kaiketi henkilöi ketään, balleriina balettia tanssimassa. Grow up
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
No laita kuule vaikka kolmanelle taholle, jos esim ed kommenttia tarkoitit. Jos tuota ekaa niin ensinnäkään ei ole minun kirjoitus ja toisekseen ei kaiketi henkilöi ketään, balleriina balettia tanssimassa. Grow up
Tän sun mustamaalauksen joo o juu u hyvä kapa tai paka
- Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se saa häädön täältä paikkakunnalta vielä. Se vainotaan pois.
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Se saa häädön täältä paikkakunnalta vielä. Se vainotaan pois.
Laittakaa sit todisteita ”häädöstä”. On kait sitä jo yritetty mut vissiin hyvät suhteet jonnekin niin ei mitään taida tapahtua. Mut hyvää on se ett ei toi enää kauaa elä taitaa olla jo puoliks haudas….🤨
- Anonyymi00007UUSI
Ensin olin sulle unelmien prinssi, sitten yhtäkkiä hirviö. Ehkä mä oon seuraavaks sammakko.
- Anonyymi00013UUSI
Joo en aloittajaäijä millään arvannut että tähän monipuoliseen tarinaan voisi liittyä mm tällainen riipaiseva twisti. T
- Anonyymi00059UUSI
Tarkista ensin ketä sulle kirjoittaa äläkä kuvittele.
- Anonyymi00097UUSI
Hyvä kustantamo se Sammakko, paljon kai sitten niin kutsuttua "renttukirjallisuutta", mutta mistään ei löydy niiden julkaisemista kirjoista listaa! Tämän vuoden katalogi kyllä löytyy e-julkaisuna..
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Tarkista ensin ketä sulle kirjoittaa äläkä kuvittele.
No kerroppa mistä voi tarkistaa? 😂
- Anonyymi00008UUSI
Jos mä oon hirviö, niin oon ainakin kiltti ja sympaattinen hirviö. 😈
- Anonyymi00015UUSI
Iha sama gubbe mitä sanot jollakin prosentilla tulee puolihölmöjä ajatuxia joktap
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Iha sama gubbe mitä sanot jollakin prosentilla tulee puolihölmöjä ajatuxia joktap
Kun on nämä emojitkin tehosteena ja huoh.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kun on nämä emojitkin tehosteena ja huoh.
Joita minä en ainakaan käytä ja toisekseen en tee aloituksia korjaan vaan asioita.
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Joita minä en ainakaan käytä ja toisekseen en tee aloituksia korjaan vaan asioita.
Understood chill sailor
- Anonyymi00010UUSI
Sanoo skitso joka ei osaa yhtään mitään muuta kun haukkua ja syytellä muita omista ongelmistaan
- Anonyymi00071UUSI
Ei pidä paikkaansa. Totuuksia sanon, kun on tarvetta ja periaatteessa tarvetta olisi asua kännykässä.
Eikä niitä ongelmiakaan olisi ilman lössiä. - Anonyymi00076UUSI
Ja kerrotko hieman palstaäijän aika beigen avauksen pohjalla, että mitä olisi nämä jonkun ongelmat ja onko tämä mainitsemasi haukkuminen mitä potpottelet niin iso asia kuin sen yrität esittää? T naiselta naiselle tai niille
- Anonyymi00018UUSI
Paljon on ollut puollustajia ja puolesta puhujia tällä prinssillä. Silti kukaan ei halua sen kanssa elää elämää. Hmmm miksiköhän
- Anonyymi00025UUSI
Eiköhän tuo ole ilmiselvää.
- Anonyymi00019UUSI
Mikä on sitten naispuolinen hirviö. Hirviötär?
- Anonyymi00020UUSI
Eikös tässä ollut mies hirviöstä kyse.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eikös tässä ollut mies hirviöstä kyse.
Varmaan, mutta tuo gupettaja esittää naisen näkökulmasta asiaa. Ja varmuudella on mies, joka on itse gubbe. Menis hoitoon jo .
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Varmaan, mutta tuo gupettaja esittää naisen näkökulmasta asiaa. Ja varmuudella on mies, joka on itse gubbe. Menis hoitoon jo .
Ketä sä puollustelet? Mene elämään sen kanssa kun on niin ihana
- Anonyymi00023UUSI
Nainen projisoi taas omia piirteitään toisiin.
- Anonyymi00027UUSI
Älä nyt käännä tätä
Kyse on nyt sinusta. Miksi muutkin naiset ovat samaa mieltä sinusta?
Oppivat tuntemaan sinut? Et olekkaan empatikko. Vaan tarvitset sellaisen? Jonkun joka antaa sinulle itsestään kaiken. Kun sinä vain lupailet turhia. - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Älä nyt käännä tätä
Oppivat tuntemaan sinut? Et olekkaan empatikko. Vaan tarvitset sellaisen? Jonkun joka antaa sinulle itsestään kaiken. Kun sinä vain lupailet turhia.Sinä olet henkisesti sairas ihminen joka manipuloi muita netti foorumeilla ja luo turhia uhkakuvia ja analyysejä toisista ihmisistä jotka eivät edes liity mihinkään vaan kuvittelet harhoisssasi trollien juttuja vihaamasi henkilön teksteiksi. Melko ikävää touhua...
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Älä nyt käännä tätä
Oppivat tuntemaan sinut? Et olekkaan empatikko. Vaan tarvitset sellaisen? Jonkun joka antaa sinulle itsestään kaiken. Kun sinä vain lupailet turhia.Mitä turhia mä olen lupaillut? Mietitäänpä konkreettisesti, mitä pahaa olen koskaan tehnyt? Luetteleppa yksikin asia? Jos tulee mieleen?
Mä olen empaattinen, sinä vain jostain syystä kuvittelet muuta ja luulet palstan tyhmiä viestejä mun kirjoittamiksi.
Ja kuinka moni muu nainen on samaa mieltä? Uskon kyllä, että muutama ei tykkää minusta jostain syystä, mutta aina löytyy ihmisiä jotka ei tykkää, kaikkien kohdalla. Yleensä ihmiset kyllä tykkää minusta. Kuinkas hyvin nämä naiset, jotka ei tykkää minusta tuntevat mut? Eli on oikeasti jotain, jotka ei ole edes nähnyt minua kuin korkeintaan vilaukselta. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sinä olet henkisesti sairas ihminen joka manipuloi muita netti foorumeilla ja luo turhia uhkakuvia ja analyysejä toisista ihmisistä jotka eivät edes liity mihinkään vaan kuvittelet harhoisssasi trollien juttuja vihaamasi henkilön teksteiksi. Melko ikävää touhua...
Ei multa. En sano sua nainen koskaan henkisesti sairaaksi. En ole ilkeä. Sen allekirjoitan, että luulet muiden kirjoituksia mun kirjoittamiksi.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Älä nyt käännä tätä
Oppivat tuntemaan sinut? Et olekkaan empatikko. Vaan tarvitset sellaisen? Jonkun joka antaa sinulle itsestään kaiken. Kun sinä vain lupailet turhia.Tarvitsen empaattisen naisen ja olen itse empaattinen. Mutta en minä vaadi kumppaniltani mitään, haluan vain rakkautta, turvallisuutta ja syvää yhteyttä.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Älä nyt käännä tätä
Oppivat tuntemaan sinut? Et olekkaan empatikko. Vaan tarvitset sellaisen? Jonkun joka antaa sinulle itsestään kaiken. Kun sinä vain lupailet turhia.Mä en ole koskaan pettänyt mitään lupaustani sulle.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mitä turhia mä olen lupaillut? Mietitäänpä konkreettisesti, mitä pahaa olen koskaan tehnyt? Luetteleppa yksikin asia? Jos tulee mieleen?
Mä olen empaattinen, sinä vain jostain syystä kuvittelet muuta ja luulet palstan tyhmiä viestejä mun kirjoittamiksi.
Ja kuinka moni muu nainen on samaa mieltä? Uskon kyllä, että muutama ei tykkää minusta jostain syystä, mutta aina löytyy ihmisiä jotka ei tykkää, kaikkien kohdalla. Yleensä ihmiset kyllä tykkää minusta. Kuinkas hyvin nämä naiset, jotka ei tykkää minusta tuntevat mut? Eli on oikeasti jotain, jotka ei ole edes nähnyt minua kuin korkeintaan vilaukselta.Ota sitten ne ja jätä minun haukkuminen palstalla. Johan olen sanonut vaikka. Oisin mitä. En koskaan ota sua takaisin.!
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ei multa. En sano sua nainen koskaan henkisesti sairaaksi. En ole ilkeä. Sen allekirjoitan, että luulet muiden kirjoituksia mun kirjoittamiksi.
Kyllä mä tiedä. Kuka. Se nainen joka on kiihkeänä tähän mieheen muttei ole ikinä elänyt sen kanssa päivääkään.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ota sitten ne ja jätä minun haukkuminen palstalla. Johan olen sanonut vaikka. Oisin mitä. En koskaan ota sua takaisin.!
Miten olen sua haukkunut? Juuri tätä tarkoitan. Miksi luulet, että olisin katkeroinut ja kirjoittaisin täällä vihaviestejä? Milloin olen irl ollut sellainen kuin nyt luulet?
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kyllä mä tiedä. Kuka. Se nainen joka on kiihkeänä tähän mieheen muttei ole ikinä elänyt sen kanssa päivääkään.
Tietääkseni en ole sinun kanssa asunut yhdessä.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sinä olet henkisesti sairas ihminen joka manipuloi muita netti foorumeilla ja luo turhia uhkakuvia ja analyysejä toisista ihmisistä jotka eivät edes liity mihinkään vaan kuvittelet harhoisssasi trollien juttuja vihaamasi henkilön teksteiksi. Melko ikävää touhua...
Ota toi mies jos saat. Toivon teille parasta HA HA HA HA
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Ps. En ole tehnyt tätä alotusta joten ei ole minulta. Nyt kutsuu oma uusi elämä. Ilman 🤎💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tarvitsen empaattisen naisen ja olen itse empaattinen. Mutta en minä vaadi kumppaniltani mitään, haluan vain rakkautta, turvallisuutta ja syvää yhteyttä.
Mihin tarviit empaattisen naisen? Imet sen tyhjäksi kun on kiltti jätät kun olet saanut sen murtumaan koska sinusta puttuu se energia.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Täältä sivusta, miten joku ottaa kirjaimet ja toisekseen jotkut nukkuvat vielä.
- Anonyymi00077UUSI
Ja sinä nainen konklaavin ulkopuolinen juonnat palstaäijän avausta kun ne menee ihon alle kun oot proosailu niin paljon ihan täyttä skaa. Voimia sarvinen yksäri
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Aikamoinen palopuhe taas minkä trollaavalle äijälle tykitit kertoo sinun mielentilasta ja orientaatiosta aikaan ja paikkaan enemmän kuin tarpeeksi. T naiselta
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
No mutta tämä väsynyt länkyttäjä jonka kanssa gubbe mittelet onkin se suurisuinen ja luinen yksäri jota trollaat välillä. T
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ja kertoisitko draamatäti tästä äijästä joka on sekundaarinen pakkomielteen kohde mahdollisimman seikkaperäisesti
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Mihin tarviit empaattisen naisen? Imet sen tyhjäksi kun on kiltti jätät kun olet saanut sen murtumaan koska sinusta puttuu se energia.
Vai että oikein murtumaan, monologien mies, eli aapee? Jo on synkkää retorikkaa fantasian muodossa. T naiselta- ettekö dillet osaa lukea yhtään rivien välejä millaista ihannetodellisuutta keke rakentaa ja miksi? Vintillä tuulee, ensinnäkin siksi
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Oliks se ny se mielisairaalas vähän väliä oleva? Jutut on kyllä sellasii ett selkee tapaus sinne hoitoon.
- Anonyymi00024UUSI
Kirjota nyt mies enemmän lisää pahasta ja huonosta naisesta. Sehän se sinun kosto ja paha olo on mikä tällä palstalla haisee.
Miksi kukaan ei sinua tinderistäkään huoli? Yksi toistaan kauniimpaa ja rikaampaa urheilija yrittäjä isotissiä ym olet tapaillut. Mikä on? Miksi ne ei jää?- Anonyymi00032UUSI
No hyvinpä tiedät kenestä puhut. Minä en ehdi edes naamoja näkemään missään saati, että tuntisin.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
No hyvinpä tiedät kenestä puhut. Minä en ehdi edes naamoja näkemään missään saati, että tuntisin.
Toi on sun lässyttämistä. Häviäjät selittää. Sinulle on annettu tilaa. Etsi nyt se maailman paras nainen. Etsi
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Toi on sun lässyttämistä. Häviäjät selittää. Sinulle on annettu tilaa. Etsi nyt se maailman paras nainen. Etsi
Onko iso mies kehittävää kirjoitella näitä joutavia satuja muille aikuislapsille?
- Anonyymi00026UUSI
Eiköhän näillä puolustajilla ole aloittajaa vastaan jotain. Totuuden puhujista ei pidetä.
- Anonyymi00033UUSI
Kateus.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kateus.
Mistä pitäisi olla kateellinen? Rahastako? Sillä ei tee mitään jos mies on ilkeä ja pettävä joka haukkuu takanapäin.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mistä pitäisi olla kateellinen? Rahastako? Sillä ei tee mitään jos mies on ilkeä ja pettävä joka haukkuu takanapäin.
Ja aina puolustatte tätä rotanpaska-miestä.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
No mä en kyllä puollustele. Se on vuohi pukki ja rotta. Se tiedetään kyllä. Eikä niillä kannata ylpeillä. Toivon vaan ihan paljo että se löytäs jonku että siitä pääsis EROOON JA ETTÄ SE LOPETTAS NAISTRN HAUKKUMISEN KUN EI SE KETÄÄN SAA HOITAMAAN IHTIÄÄN.
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
No mä en kyllä puollustele. Se on vuohi pukki ja rotta. Se tiedetään kyllä. Eikä niillä kannata ylpeillä. Toivon vaan ihan paljo että se löytäs jonku että siitä pääsis EROOON JA ETTÄ SE LOPETTAS NAISTRN HAUKKUMISEN KUN EI SE KETÄÄN SAA HOITAMAAN IHTIÄÄN.
Miten minusta naisten haukkuja äijä netistä näyttää siltä, ettet saada kovin paljoa nautintoa näistä kerroksista mitä hölmölän väelle rakennat
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
No nyt on mies eli gubbe kovaa inhorealismia itsestäsi WT-tarinallisuuden muodossa. T naiselta niin pöyvistyttävää eikö
- Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
😭🤬
- Anonyymi00028UUSI
Se on aloittajan mielipide. Mitä aivopesua te täällä yritätte?
- Anonyymi00036UUSI
Karjalanpiirakka riehuu taas
- Anonyymi00041UUSI
Totuus Totuus sattuu. Eikö? 🤖kuinka monet vuodet olet tätäkin n*kkiä käyttänyt
- Anonyymi00058UUSI
Vaikea tietää kenen alotus. Ei ainakaan minun
Mutta en tätä ropottia huolis ainakaan. Minulla on jo oma. Nuorempi ja komeampi🥰 - Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Vaikea tietää kenen alotus. Ei ainakaan minun
Mutta en tätä ropottia huolis ainakaan. Minulla on jo oma. Nuorempi ja komeampi🥰Oonko mä nyt sun mielestä ruma ja vanha? 🤨😐
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Karjalanpiirakka riehuu taas
Ja ihan tästä paljonpuhuvasta aloituksestako päättelit, nimittelevä neitsyt peräkammarista?
- Anonyymi00101UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Ja ihan tästä paljonpuhuvasta aloituksestako päättelit, nimittelevä neitsyt peräkammarista?
Hyvin sanottu 🫣🤣
- Anonyymi00029UUSI
Teeppäs nyt kaikkes että saat tämän häviämään täältä. Koska sitähän sinä teet mies. Poistat viestejä
Rahalla- Anonyymi00088UUSI
Lollerot draamaäijäap
- Anonyymi00040UUSI
Miksiköhän kukaan ei silti halua tän " miehen" kanssa olla tekemisissä.
- Anonyymi00048UUSI
Niimpä
Täältä se löytyi ja tänne se nyt jää. Hyvästi - Anonyymi00049UUSI
Teidän kiusaaja stalkku porukan mustamaalauskampanja on näköjään sitten onnistunut.
- Anonyymi00057UUSI
Dmies on systemaattinen robotti hirviö
- Anonyymi00060UUSI
Seuraava poimikoon ken tähän mieheen uskoo. Rakkauspommitus on ihan lasten leikkiä. Netistä opeteltuja fraaseja kaikki. Sittenhön naureskelee ja kehtasi vielä.sanoa ketkä meni ansaan ja uskoi.
- Anonyymi00087UUSI
Niin no, aika moni eimikään pesän pörröisin mehiläinen jotenkin hyppää tähän kerrontaan itsestäsi palstaäijä, katkerat ihmiset ei keksi ruutia
- Anonyymi00062UUSI
Se on sadistista touhua. Manipuloida naisia uskomaan hönöilyt. Ja sitten vetää matto alta. Hyväuskoisia hölmöjä näyttää riittävän.
- Anonyymi00086UUSI
Tälläkö korjaat aloittajaäijä jotain karheita kokemuksia kun et oo saanu keltään edes lämmintä kättä ns? Katkerat äänestää
- Anonyymi00065UUSI
Kyllä se oli pazkakipale ja hirviö asu hyi helvetti oikein saatananpalvoja asu.
Olisi saanut silloin kyllä voittaa sanhainvalot, vaikkei olisi suomi voittanuteuroviisuja. - Anonyymi00066UUSI
Hirviö olen joo kun en hyväksy rikoksiasi minua kohtaan
- Anonyymi00068UUSI
En halua olla hirviö kenenkään mielestä 😭 se joka toista haukkuu, on ite se 😠
- Anonyymi00069UUSI
toivon ja hakkaan teihin vaan saman verran kaikkea estettä, pahaa ja ikäviä juttuja elämään mitä tänne teitte. se on elämää.
- Anonyymi00084UUSI
Upeaa päästä aloittajaäijä höyryt ulos ja höyrytä meille maggara. T naiselta
- Anonyymi00070UUSI
Hakkeronitiko on sitten ookoo?
- Anonyymi00078UUSI
Auttaako palstalle avautuminen vähän, entä ifin vakuutus, auttaako paljon.
- Anonyymi00083UUSI
Hänhän on kaiken takana. Kiusaamisen, hakkeroinnin ja valehtelun. Säälittävä ihminen.
- Anonyymi00085UUSI
evvk
- Anonyymi00095UUSI
Kamala tyyppi. ☠️ Pitihän se arvata. Äärioikeistolainen ja viel natsihtava naisenhakkaaja.
- Anonyymi00096UUSI
Voi olla että olenkin mitä sitte lienee sinun mielipiteesi koitappa saada kahdeksan miljardin ihmisen mielipide itsestäsi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 47750
- 40731
- 39698