Kyllä mä sulle vastaisin...

Anonyymi-ap

Jos laittaisit viestin suoraan!

39

688

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiusaat vain.

• Anonyymi00005

Aika intensiivinen asenne sinulla näihin guben täkygallupeihin ei oo normaalia

• Anonyymi00002

Noe empä aio ikinä enää laittaa joten susta varmaan tulee luuranko ennenkö sitä tapahtuu.

• Anonyymi00006

Valo paistaa jo nyt hieman läpitte

• Anonyymi00003

Kyllähän minäkin vastaisin tietysti.

• Anonyymi00004

Niin kuka ja kenelle? Olen laittanut whatsappiin viestiä.

• Anonyymi00007

Niin minäki yhdelle mutta on joko tyhmä tai saa tanan tyhmä tai sitten leikkii

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Miksei sen katoavat viestit toiminto pelitä en tajuu

• Anonyymi00020

Turha syyllistää kun ei välttämättä edes tiedä sellaisesta. Nyt jos kokeilisit saattais tulla vain yksi väkänen siihen. Sama tiedoksi tuolle toisellekin.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00007 kirjoitti:

On varmaan kiva haukkua tollain ja syyttää leikkimisestä. Jos oisit fiksu niin miettisit onko edes saanut viestiäs.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

On varmaan kiva haukkua tollain ja syyttää leikkimisestä. Jos oisit fiksu niin miettisit onko edes saanut viestiäs.

No kyllä on saanut viestiä ja vastannutkin, römäntiikästä ei ollut kyse, mutta kisasta kyllä tähän tahvoon sentään vuosia pistin kiinni, pystyn kyllä pelaan kaveria jopa vuosia, sitä tekee vaan jotkut ”psykot” agentit mm ja sit kai niinku rikolliset tai sen semmoiset en oo päättäny kumpi oon nii emt

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

No kyllä on saanut viestiä ja vastannutkin, römäntiikästä ei ollut kyse, mutta kisasta kyllä tähän tahvoon sentään vuosia pistin kiinni, pystyn kyllä pelaan kaveria jopa vuosia, sitä tekee vaan jotkut ”psykot” agentit mm ja sit kai niinku rikolliset tai sen semmoiset en oo päättäny kumpi oon nii emt

Peliä peliä ei saa ottaa henkilökohtaisesti vieläkö joku muu laulaa tanssittaa

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Peliä peliä ei saa ottaa henkilökohtaisesti vieläkö joku muu laulaa tanssittaa

No tässä toisessa tapauksessa tosin vaa kiinnostuin mitäs mitäs. Antikliimaksi, ootin jtn enemmän ehkä jotain jännempää

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kuka uberpeluri tai psyko tämmösiä kirjaa

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kuka uberpeluri tai psyko tämmösiä kirjaa

No ”lepelepe” linnunmaitua kans on on on

• Anonyymi00009

Laita ite

• Anonyymi00010

Ei epäilystäkään. 😬

• Anonyymi00011

Olen tässä viime aikoina miettinyt että jos rohkenen, niin seuraavan kerran kun sattumalta siellä näemme, niin pyytäisin sun numeron. Jos meillä sitten siellä on edes mahdollista senkään vertaa jutella. Meillä olis niin paljon puhuttavaa mutta kun ei voida v...u ikinä puhua kunnolla kun kaikki kyyläis ja ihmettelis sitten. Ja kun ei ees nähdä milloinkaan. Voitais viestitellä ja jutella sitten sitä kautta. Mutta sekin pitäis tehdä salassa, kun sekin on kai kiellettyä. Kuten kaikki?! Mistään hakupalvelusta en sun numeroa ala ettiä kun haluan kuitenkin oikeesti ensin tietää mitä mieltä sinä olisit viestittelystämme. Jos oletkin muuttanut mieltäsi minun suhteeni tässä aikojen saatossa kun ei olla nähty...

• Anonyymi00012

Missä siellä

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Missä siellä

En viitsi tänne avautua asiasta enempää, mutta oikeestaan on yks paikka vain missä me nähdään sattumalta joskus. Hän käy siellä useammin kuin minä.

• Anonyymi00014

Ollaanko aikaisemmin viestitelty wa? Ehkä kumpikin poisti numeromme..?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ollaanko aikaisemmin viestitelty wa? Ehkä kumpikin poisti numeromme..?

ei olla viestitelty koskaan

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

ei olla viestitelty koskaan

Onko se joku viikonpäivä kun näette?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00013 kirjoitti:

En viitsi tänne avautua asiasta enempää, mutta oikeestaan on yks paikka vain missä me nähdään sattumalta joskus. Hän käy siellä useammin kuin minä.

Mistä tiedät kyseisen käyvän siellä useammin kuin itse? No milloin viimeksi näit?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Onko se joku viikonpäivä kun näette?

silloin harvoin kun nähdään niin se on viikonloppu

• Anonyymi00030
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mistä tiedät kyseisen käyvän siellä useammin kuin itse? No milloin viimeksi näit?

tiedänpähän vain ja kun itse käyn nykyään siellä vain tosi harvoin. Puolisen vuotta sitten viimeksi nähtiin.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

tiedänpähän vain ja kun itse käyn nykyään siellä vain tosi harvoin. Puolisen vuotta sitten viimeksi nähtiin.

Hymyiltiinkö tai jotain kun nähtiin??

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Hymyiltiinkö tai jotain kun nähtiin??

Lisäys, mainitsit että siellä kun taas sattumalta näkisitte.. entäpä kun kohdaltani päättyi siis ei sinusta johtuen. En vain ole käynyt enää, harmi sinänsä.

• Anonyymi00016

Mä vastaan vaan jos laitat viestiä kieroon.

• Anonyymi00018

Jos kaivattuni käyttäisi huutomerkkejä alkuperäisen kirjoittajan tapaan, jättäisin vastaamatta. Kieliopin ei tarvitse olla täydellistä mutta jotain rajaa sentään.

• Anonyymi00019

Rohkeasti vaan jos sattumalta taas nähdään, minä en sinua unohda.

• Anonyymi00038
        UUSI

They never do they never will i am an anomaly

• Anonyymi00026

Ei mua enää kiinnosta kun olet pelle joka kerta olet pelleilly enää edes tunne sua kohtaan mitään tajua jo

• Anonyymi00027

Sulla on menossa iltajutut näköjään. Ei riitä, että aamuisin.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Sulla on menossa iltajutut näköjään. Ei riitä, että aamuisin.

Niin, on propagandista totta, että palstaäijä, eli aloittaja yleensä lisää suttuisiin aloituksiinsa tämän lainin jossain vaiheessa. Suttuista on sinunkin tekemisen meininki

• Anonyymi00028

Etkö itse osaa lähettää?

• Anonyymi00032
      UUSI

Varmaan vain yhdellä sanalla/lauseella? En kestäisi sitä.

• Anonyymi00034
      UUSI

Millä tavoin "suoraan"...?

• Anonyymi00036
        UUSI

No jopa hän yrittää löytää taas palstaäijän euron täkystä kovasti nyansseja🥱

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3497
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      139
      1911
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      301
      1641
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      88
      1524
    5. 80
      1499
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1186
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1150
    8. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      72
      1081
    9. Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä

Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity
      Kaste
      288
      1050
    10. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1031
    Aihe