Sunnuntai päivääsi.
Hyvää sunnuntaita.
🤗Naiselle💖Mieheltä
Voisinpa piristää
6
197
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja millä tavoin
- Anonyymi00002
No se olisi kyllä aivan ihanaa 🤗
Siltä samalta naiselta tämäkin 💖- Anonyymi00003
🤗Tässä on kyllä käynyt niin että olet piristänyt tämän miehen päivää.
Kiitos! Rakas nainen💖🤗 - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
🤗Tässä on kyllä käynyt niin että olet piristänyt tämän miehen päivää.
Kiitos! Rakas nainen💖🤗Mä oon ollut pihalla, istuttanut viimeisiä kesäkukkia ja nauttinut auringon lämmöstä ja lintujen laulusta. En malttanut sitten istahtaa sohvalle lätkää katsomaan vaikka tarkoitus oli. Hitsi kun nää viikonloput vilahtaa niin nopeaan, olisi ollut kaikkea kivaa puuhaa vielä. Mutta jätetään ne toiseen kertaan.
Toivottavasti sunkin päiväsi on ollut mukava ja iloisia juttuja täynnä 🤗. Mutta sun viestisi piristää kyllä aina rakas mies 💖
- Anonyymi00005UUSI
Voithan piristää. Sehän on vain sinusta kiinni 🙂
- Anonyymi00006UUSI
Mikset piristä oikeassa elämässä sen naisen päivää?
Olis ihanaa ja äärimmäisen tarpeellista just nyt itselleni
jos eräs välittäisi edes hitusen ja piristäisi muakin.
Mut mukavaa sunnuntaita sulle jollekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857