Vaikea unohtaa?
Miksi sinun on
18
308
Vastaukset
- Anonyymi00001
XXX
- Anonyymi00002
Kokemus siitä, että hän on mies, joka on puuttunut elämästäni koko tämän ajan, tuli niin vahvana. Ainutlaatuinen tunne siitä, että jos joku, niin hän.
- Anonyymi00003
Kun pysähdyn miettimään, voinko kohdata koskaan mitään yhtä ihanaa, tulen aina siihen tulokseen että en. Ei toista samanlaista naista voi olla olemassa.
- Anonyymi00007
Mikä nyt on niin ihanaa hänessä
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mikä nyt on niin ihanaa hänessä
Koitin tähän vastata, mutta en löytänyt selitystä, joka ei kuulostaisi laihalta. Ehkä paras vastaus on, että hän tuntuu juuri täydelliseltä minulle.
- Anonyymi00004
Koska rakkaus.
- Anonyymi00005
Mua alkoi nyt vähän itkettää...
- Anonyymi00006
f u u f f
- Anonyymi00009
Hän mies näki minussa niin paljon hyvää ja vaikka näki heikkoutenikin, niin silti olin hänen silmissään ihana. Meillä on voimakasta kemiaa ja vetovoimaa ja joku ihmeellinen yhteys. Tosielämässä kuitenkin ollaan molemmat varattuja emmekä voi olla yhdessä emmekä edes missään yhteyksissä toisiimme muuten kuin silloin, jos sattumalta joskus näemme.
- Anonyymi00010
Lempeät ruskeat silmät, mutta petollinen mieli.
- Anonyymi00016
Tämä ei ollut sitten multa.
- Anonyymi00011
Enhän edes yritä. Silloin se on vaikeaa. Ethän sinäkään yritä, koska asut palstalla ikävöimässä.
- Anonyymi00012
Eikö sitä voi vain unohtaa kaiken?
Kerro se - Anonyymi00013
Nimi pöytään......
- Anonyymi00014
Helppoa on
- Anonyymi00015
Aiheutit minulle niin paljon harmia joka jatkuu vielä ennenkuin saan sinut vastuuseen teoistasi.SAnoit lauseet kun emme olleet enää hyvissä väleissä että lopeta yhteydenpito taikka et tiedä mihin minä pystyn ja totta tosiaan olet pystynyt sekoittamaan elämäni monelta vuodelta mm. levittämällä valheita ym.ym.ym.ym.
- Anonyymi00017
Koska rakastan miestä syvästi ❤️ hän on se oikea.
- Anonyymi00018
Kenen kerroppa tarkemmin mä olen jo noin kolmisenkymmentä vuotta si käyny lääkärin kanssa keskustelun käytännössä munnpitäs olla mahdotonta edes oppia uutta tai ainakaan muistaa sitä itse toki totesin lekurille et ai en mä ole huomannu ainakaan muuta eroa kuin että unohdan asiat jokka ei mua kiinnosta huomattavasti helpommin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32099Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831485Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996