Miksi sinun on

Anonyymi-ap

Vaikea unohtaa?

18

308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

XXX

• Anonyymi00002

Kokemus siitä, että hän on mies, joka on puuttunut elämästäni koko tämän ajan, tuli niin vahvana. Ainutlaatuinen tunne siitä, että jos joku, niin hän.

• Anonyymi00003

Kun pysähdyn miettimään, voinko kohdata koskaan mitään yhtä ihanaa, tulen aina siihen tulokseen että en. Ei toista samanlaista naista voi olla olemassa.

• Anonyymi00007

Mikä nyt on niin ihanaa hänessä

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mikä nyt on niin ihanaa hänessä

Koitin tähän vastata, mutta en löytänyt selitystä, joka ei kuulostaisi laihalta. Ehkä paras vastaus on, että hän tuntuu juuri täydelliseltä minulle.

• Anonyymi00004

Koska rakkaus.

• Anonyymi00005

Mua alkoi nyt vähän itkettää...

• Anonyymi00006

f u u f f

• Anonyymi00009

Hän mies näki minussa niin paljon hyvää ja vaikka näki heikkoutenikin, niin silti olin hänen silmissään ihana. Meillä on voimakasta kemiaa ja vetovoimaa ja joku ihmeellinen yhteys. Tosielämässä kuitenkin ollaan molemmat varattuja emmekä voi olla yhdessä emmekä edes missään yhteyksissä toisiimme muuten kuin silloin, jos sattumalta joskus näemme.

• Anonyymi00010

Lempeät ruskeat silmät, mutta petollinen mieli.

• Anonyymi00016

Tämä ei ollut sitten multa.

• Anonyymi00011

Enhän edes yritä. Silloin se on vaikeaa. Ethän sinäkään yritä, koska asut palstalla ikävöimässä.

• Anonyymi00012

Eikö sitä voi vain unohtaa kaiken?
      Kerro se

• Anonyymi00013

Nimi pöytään......

• Anonyymi00014

Helppoa on

• Anonyymi00015

Aiheutit minulle niin paljon harmia joka jatkuu vielä ennenkuin saan sinut vastuuseen teoistasi.SAnoit lauseet kun emme olleet enää hyvissä väleissä että lopeta yhteydenpito taikka et tiedä mihin minä pystyn ja totta tosiaan olet pystynyt sekoittamaan elämäni monelta vuodelta mm. levittämällä valheita ym.ym.ym.ym.

• Anonyymi00017

Koska rakastan miestä syvästi ❤️ hän on se oikea.

• Anonyymi00018

Kenen kerroppa tarkemmin mä olen jo noin kolmisenkymmentä vuotta si käyny lääkärin kanssa keskustelun käytännössä munnpitäs olla mahdotonta edes oppia uutta tai ainakaan muistaa sitä itse toki totesin lekurille et ai en mä ole huomannu ainakaan muuta eroa kuin että unohdan asiat jokka ei mua kiinnosta huomattavasti helpommin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      218
      2498
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2099
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1847
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1485
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe