Kirje ystävälle, nro.3

Anonyymi-ap

Tuoda itsensä jotenkin näkyväksi ja kadota uudestaan. Jättää minut tuntemaan itseni hölmöksi: "ei se hän ollut, muuten vaan kaikille miehille se sisin sanoo tahdon". Niinkö?

Rakkaus on tekoja. Olla vierellä, olla läsnä. Tahtoa oppia tuntemaan toista. Ei voi oppia tuntemaan toista, jos hän ei ole läsnä elämässä.

Halu on alkukantainen tunne ihmisessä. Halu ei ole rakkautta. Rakkautta on, että olet vierellä, kun minulla on vaikeaa ja, kun on helpompaa, etkä lähde pois ja jätä. Luottamus syntyy toisen tuntemisesta.

Miksi ajattelen sinua?

LS

109

715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nyt ulos. On hieno päivä. Paljon asioita tehtävänä. Koita sinäkin löytää ilo ulkona olemisesta. Gardening on päivän sana.

• Anonyymi00002
      UUSI

Muistatko, kun kerroit, että vahingoitan toiminnallani itseäni. Niin minä tein. Voiko niin käydä myös sinulle? Ajattelen ettei kukaan ole asioiden yläpuolella. Katson sinua tasaveroisena ihmisenä ja lähimmäisenä.

En halua sitoa itseeni, en pyri omistamaan. Minulla on realiteetit ja ymmärrän, että se luomani maailma silloin, ei vastaa todellisuutta. Jos ajattelee niitä asioita silloin, miten toisemme kohtasimme, eihän me oltaisi kovin sopiva parina edes. Emme kumpikaan kohdanneet toista tilanteessa kuten olisi ollut hyvä kohdata. Ei minulla ollut valmiuksiakaan. Jotain sellaista selkeästi on tapahtunut sellaista, että tänne kirjoitan sinulle. Ja asiasta en näytä pääsevän ylitse. En kuitenkaan haluaisi kaiken olevan jaettua kaikille, kun tämä ei ole heidän välisensä asia.

Voisitko auttaa? Voisitko kuulla minua?

LS

• Anonyymi00003
        UUSI

Voin ja kyllä.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Voin ja kyllä.

Miten näet asian, miten ajattelit minut kohdata asiassa monen vuoden jälkeen? Millä tavoin? Oletko sinä se, joksi luulen? Tällä palstalla myös paljon leikitään asioilla.

Minusta meidän pitäisi voida jotenkin käydä läpi asioita sillä tavoin vapaastl.

LS

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Voin ja kyllä.

Ja omasta mielestäni olen valmis asioiden läpikäymiseen. Oletko sinä?

LS

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Miten näet asian, miten ajattelit minut kohdata asiassa monen vuoden jälkeen? Millä tavoin? Oletko sinä se, joksi luulen? Tällä palstalla myös paljon leikitään asioilla.

Minusta meidän pitäisi voida jotenkin käydä läpi asioita sillä tavoin vapaastl.

LS

Ei ole varmastikaan häneltä itseltään, mutta meillä ei ole vuottakaan kun viimeksi ollaan nähty.

Ei ilman keskustelua päästä väärinkäsityksistä eroon. Ja aloite siihen täytyy myös tulla. Näkisin että pallo hän hänellä, joka viimeksi on jättänyt roikkumaan epätietoisuuteen ja suuttunut tulisesti ja loikkinut menemään.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei ole varmastikaan häneltä itseltään, mutta meillä ei ole vuottakaan kun viimeksi ollaan nähty.

Ei ilman keskustelua päästä väärinkäsityksistä eroon. Ja aloite siihen täytyy myös tulla. Näkisin että pallo hän hänellä, joka viimeksi on jättänyt roikkumaan epätietoisuuteen ja suuttunut tulisesti ja loikkinut menemään.

Miksi teit tällä tavoin minulle? En tunne täällä olevia kirjoittajia yleisesti. Satavarmasti, olen hänen kanssaan ollut tekemisissä, useamoi vupsi sitten.

Se tulinen lähtijä olisin kyllä minä. Hän vain katoaa, eikä enää ole tavoitettavissa. Ja se sattuu.

LS

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Miksi teit tällä tavoin minulle? En tunne täällä olevia kirjoittajia yleisesti. Satavarmasti, olen hänen kanssaan ollut tekemisissä, useamoi vupsi sitten.

Se tulinen lähtijä olisin kyllä minä. Hän vain katoaa, eikä enää ole tavoitettavissa. Ja se sattuu.

LS

Useampi vuosi sitten...

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

LS

Mieluummin puhuisin näistä asioista f2f.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ja omasta mielestäni olen valmis asioiden läpikäymiseen. Oletko sinä?

LS

Kyllä T.R

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kyllä T.R

Ei ole edes oikea kirjain.
        Noo, facetoface, pikkaisen vaikea juttu. Hän ei edes tuollaista pyyntöä esittäisi. Minä olin innokas tapaamaan, hän ei ja ne perusteet, niillä oli myös realiteetti, jonka vain hän ja minä tiedämme. Olisihan se, mahdottomuus.

LS

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mieluummin puhuisin näistä asioista f2f.

Mutta miksi kusetit? Se ei auta minua lainkaan.

LS

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olet sillä tavoin oikeassa, että ilman keskustelua, ei väärinkäsityksistä pääse eroon. Oikeastaan se pallo on ollut kummallakin osapuolella varmasti tässä tapauksessa. En tiedä mitä muuta voin tehdä? Hän jotenkin osoitti, että hänellä on rajansa. Ja etten kuulu hänen elämäänsä. Ehkä siksi yhteydenoton pitäisi tulla håneltä. Olisiko hän tänäpäivånä silti valmis keskustelemaan asioista kanssani?

LS

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kyllä T.R

Minulla ei ole ollut ennen sellaista ystävää kuin hän, jota olisin jäänyt kaipaamaan niin. En usko, että tuleekaan enää sellaista toista.

Mietin, saanko enää mahdollisuutta ja, jos en, niin pitäisi jotenkin päästä kuitenkin "eteenpäin".

LS

• Anonyymi00115
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Väärinkäsitykset teillä on housuissanne🥱

• Anonyymi00014
      UUSI

Sinullahan varmaan oli paljon huumoria ja pilkettäkin aluksi asioissa, joita en ehkä en ymmärtänyt. Ja varmaan se huumori sinulla karisi ajan kuluessa kanssani. Olen syyllistänyt itseäni paljon, etten osannut olla sellainen, joka olisi voinut olla hyväksytty.

LS

• Anonyymi00015
      UUSI

Tällaisella palstalla se asia ei ehkä tule käsiteltyä. Se, kun joku laittaa, että voi auttaa ja kuunnella. Kiitos siitä, se oli kauniisti tehty..

Ehkä se ei sillä selvene kuitenkaan? Kun se ihminen, jonka kanssa asiat menivät niin̈, on joku toinen.

LS

• Anonyymi00016
      UUSI

En tiedä kokisitko sen kuormittavana, mutta jaksaisin elämää paremmin, kun tietäisin, että saisin sinulle asioita jutella. Niin ainakin luulen. Se olisi kallisarvoista minulle, jos tuttavuutemne voisi syventyä ystävyydeksi ja saisin sinulta tukea.

Harmittaa se, että vaadin enemmän. Se olisi oikein hyvä ollut niinkin, miten oli, että kuuntelit.

LS

• Anonyymi00018
        UUSI

En kokosi sitä ollenkaan kuormittavana. Olen mielissäni jos jotain ihmistä voin auttaa jollain tavoin. Mielelläni puhuisin sinun kanssasi asiat selviksi. Olisikohan tämä järjestettettävinä?

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En kokosi sitä ollenkaan kuormittavana. Olen mielissäni jos jotain ihmistä voin auttaa jollain tavoin. Mielelläni puhuisin sinun kanssasi asiat selviksi. Olisikohan tämä järjestettettävinä?

Tiedät minun sähköpostiosoitteen. Haluaisitko laittaa viestiä sinne?...vastaan kyllä ja minussa ei ole mitään sellaista katkeruutta, että asiaa sen vuoksi tarvitsee jännittää.

Laitathan sähköpostissa tulevaan viestiin nimesi esimerkiksi viestin loppuun? Jos se ei muutoin tule siis esille siinä. Vaikka tietäisin sen olevan sinulta, eikä voivan tulla keneltäkään muulta, se antaisi turvallisuuden tunnetta.

LS

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tiedät minun sähköpostiosoitteen. Haluaisitko laittaa viestiä sinne?...vastaan kyllä ja minussa ei ole mitään sellaista katkeruutta, että asiaa sen vuoksi tarvitsee jännittää.

Laitathan sähköpostissa tulevaan viestiin nimesi esimerkiksi viestin loppuun? Jos se ei muutoin tule siis esille siinä. Vaikka tietäisin sen olevan sinulta, eikä voivan tulla keneltäkään muulta, se antaisi turvallisuuden tunnetta.

LS

Tehdään näin. Toivottavasti minulla on oikea sähköpostiosoite.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Se mistä olen alun alkaenkin kirjoittanut, laita sinne. Älä sinne "hömppä" sähköpostiin, josta aloin kirjoittamaa myöhemmin, sinne tuskin on enää edes tunnuksia.

LS

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kiitos. Odotan viestiä :)

LS

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Se mistä olen alun alkaenkin kirjoittanut, laita sinne. Älä sinne "hömppä" sähköpostiin, josta aloin kirjoittamaa myöhemmin, sinne tuskin on enää edes tunnuksia.

LS

Laitoin juuri siihen alkuperäiseen sähköpostiin. Toivottavasti tulee perille, eikä huku mihinkään roskapostikansioon.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Laitoin juuri siihen alkuperäiseen sähköpostiin. Toivottavasti tulee perille, eikä huku mihinkään roskapostikansioon.

No. Ei sinne mitään ole tullut. Ehkä sinä luulet kirjoittavasi itse jolkekin muulle?

Ainakin sinun kaipaamasi henkilö sai viestin vai?
        Ja ehkä hän vastaa sinulle.

Koen hieman pettymystä, vaikka osasin odottaa näin käyvän., en yllättynyt jostain syystä.

LS

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No. Ei sinne mitään ole tullut. Ehkä sinä luulet kirjoittavasi itse jolkekin muulle?

Koen hieman pettymystä, vaikka osasin odottaa näin käyvän., en yllättynyt jostain syystä.

LS

Ilmeisesti minulla on vanhentunut sähköpostiosoite. Voisitko sinä laittaa minulle puolestasi viestiä totutuitten kanavien kautta?

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ilmeisesti minulla on vanhentunut sähköpostiosoite. Voisitko sinä laittaa minulle puolestasi viestiä totutuitten kanavien kautta?

Niitä ei enää ole sinulla. Sinähän tiedät sen kyllä.

En ymmärrä.

LS

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

LS

Uskon että sinä olet se oikea henkilö. Ehkä se sähköpostiosoite ei ole enään voimassa vain. Todellakin yritin sinulle laittaa sähköpostia. Voisitko laittaa minulle wa. kautta oikean osoitteen, tai laittaa sitä kautta viestiä. Myöskin vapaa-ajan sähköpostini pitäisi toimia ([email protected]) Olen nyt rauhallisessa tilassa tekemässä metatyötä, joten minua voi nyt ihan rauhassa lähestyä.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Uskon että sinä olet se oikea henkilö. Ehkä se sähköpostiosoite ei ole enään voimassa vain. Todellakin yritin sinulle laittaa sähköpostia. Voisitko laittaa minulle wa. kautta oikean osoitteen, tai laittaa sitä kautta viestiä. Myöskin vapaa-ajan sähköpostini pitäisi toimia ([email protected]) Olen nyt rauhallisessa tilassa tekemässä metatyötä, joten minua voi nyt ihan rauhassa lähestyä.

Teitä on kaksi saman nimistä. En halua laittaa väärälle henkilölle. Sinähän et ikinä kirjoittanut minulle edes sellaisesta sähköpostista, jossa oli nimesi.

LS

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Eikä numerosi tule wa listaukseen. Joko sinulla ei enää ole wa:ta tai sitä nuneroa ei enää ole.

LS

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Minulla ei ole vanhentuneita sähköpostiosoitteita.

Leikitkö kanssani?

LS

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Laitoitko itse gmailiin? Ja unohditko nimeni?

LS

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Minä en ole unohtanut nimeäsi, mutta uskon sen menevän kaimasi sähköpostiin.

LS

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Minulla ei ole vanhentuneita sähköpostiosoitteita.

Leikitkö kanssani?

LS

En leiki. Etu ja sukunimeni väliin tulee 2 sähköpostissa. Ja mun numero pitää olla lisättynä wa. yhteystietoihin. Se ei käy, että olisi pelkästään puhelimen muistissa.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

En leiki. Etu ja sukunimeni väliin tulee 2 sähköpostissa. Ja mun numero pitää olla lisättynä wa. yhteystietoihin. Se ei käy, että olisi pelkästään puhelimen muistissa.

En ymmärrä, miten tulee 2.? etunimi2.sukunimi@?

Onko se minne, puhelinnumero? Suomeenko?

LS

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

LS

[email protected] tai [email protected] (huom piste nimien välissä)

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

LS

Puhelinnumero on kyllä suomeen, niin kuin sinullakin.

• Anonyymi00035
      UUSI
      • Anonyymi00036
        UUSI

Asia selevä. Siis leikit ja hait vain tietoa.

Voi että olen tyhmä ihminen.

LS

• Anonyymi00037
        UUSI

Tuo on henkistä kiusaamista.

LS

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

LS

En leiki. Jos tarkoitit gmailin sähköpstia, niin nimi tulee muodossa [email protected]

Muista tarkistaa oikenkirjoitus, sillä yleensä kummatkin nimet kirjoitetaan väärin.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

En leiki. Jos tarkoitit gmailin sähköpstia, niin nimi tulee muodossa [email protected]

Muista tarkistaa oikenkirjoitus, sillä yleensä kummatkin nimet kirjoitetaan väärin.

No ei niitä voi väärin kirjoittaa. Anna olla. Ymmärsin kyllä nyt "yskän". Ja kyllä sinä minut olisit muistanut, oikeasti.

LS

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

LS

En leiki, enkä hae vain tietoa. Usko pois. Olen ihan tosissani asian kanssa. Toivottavasti myös minun kanssani ei leikitä. Luotan siihen, ettei.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

No ei niitä voi väärin kirjoittaa. Anna olla. Ymmärsin kyllä nyt "yskän". Ja kyllä sinä minut olisit muistanut, oikeasti.

LS

Tuonne yhteen ketjuun oli kyllä kirjoitettu nimeni ruotsalaisittain, vaikka se kuuluu olla suomalaisittain.

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Tuonne yhteen ketjuun oli kyllä kirjoitettu nimeni ruotsalaisittain, vaikka se kuuluu olla suomalaisittain.

Niin, senhän voi kirjoittaa ruottalaisittainkin....

LS

• Anonyymi00038
      UUSI

Minä olen sillä tavoin luottavainen...se tuntuu pahalta, vaikka tiesin...tiesin etten saisi viestiä.

Minun pitäisi ymmärtää poistua tältä palstalta ja koettaa vain jatkaa jotenkin...en tule hänestä enää kuulemaan.

LS

• Anonyymi00041
        UUSI

En harrasta henkistäkiusaamista. Olen pahoillani, jos koet niin. Ei ollut tarkoitus.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

En harrasta henkistäkiusaamista. Olen pahoillani, jos koet niin. Ei ollut tarkoitus.

Oli kuitenkin erikoinen sähköpostikeskustelu, jossa et osannut kirjoittaa sitä oikealle henkilölle. Ehkä se meni kuitenkin sinun kannaltasi oikealle henkilölle, toivon sitä ja saat vielä sieltä vastauksen :)

LS

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Olisin tarvinnut, ystävää.

Harmi, etten ollut sinulle oikea ystävä, se oli se joku muu :)

LS

• Anonyymi00049
        UUSI

Etkö tiedä onko sinun puhelinnumeroasi vai ei?

Mutta olisit muistanut nimeni. Oltiin kuitenkon tekemisissä usean vuoden ajan. En usko selitystä vanhentuneesta sähköpostista.

LS

• Anonyymi00050
        UUSI

Sinun puhelinnumeron viimeinen numero on 6 ja minun 3.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Olisin tarvinnut, ystävää.

Harmi, etten ollut sinulle oikea ystävä, se oli se joku muu :)

LS

Niin minäkin olisin tarvinnut. Harmi jos näin.

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Niin minäkin olisin tarvinnut. Harmi jos näin.

Oliko tämän sanoma, en kuule sinusta enää?

LS

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Sinun puhelinnumeron viimeinen numero on 6 ja minun 3.

Ei tunneta. Mistä luulit viestien olevan sinulle?

LS

• Anonyymi00083
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Ei tunneta. Mistä luulit viestien olevan sinulle?

LS

Kirjoitat kuin hän.

• Anonyymi00087
        UUSI
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Kirjoitat kuin hän.

No siihen ei kannata luottoa laittaa ja se tuli testattua. Sähköpostisi ei tullut perille. En ollut kaipaamasi henkilö.

LS

• Anonyymi00040
      UUSI

Sinun ei tarvitse muistuttaa, miten asiat...miten asioita voi urkkia.

Et siis enää halua olla tekemisissä koskaan?

LS

• Anonyymi00046
        UUSI

Haluan olla tekemisissä.

Tämä ei siis ole mitään urkkimista. Uskothan minua?

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Haluan olla tekemisissä.

Tämä ei siis ole mitään urkkimista. Uskothan minua?

En tiedä mitä uskoa enää.

LS

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

En tiedä mitä uskoa enää.

LS

Ollaan oltu nyt kolmatta vuotta tekemisissä, ja aika alusta asti opittiin tuntemaan vähitellen toisiamme.

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Ollaan oltu nyt kolmatta vuotta tekemisissä, ja aika alusta asti opittiin tuntemaan vähitellen toisiamme.

Aha. No en ole kolmatta vuotta kirjoitellut muualla kuin yhdellä toisella palstalla. En ole yksityisesti ollut tekemisissä pitkäön aikaan kehenkään uskovaan sillä tavoin ystävänä.

LS

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

No olitko koskaan tämä ystävåni vai joku muu? Huiputitko minua?

LS

• Anonyymi00100
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Näinhän siinä tais olla, mutta miten kävikään.

• Anonyymi00056
      UUSI

Onko LS lyhenne LÄSKISTÄ SONNISTA?

Ohan se turjake mieheni kyllä vähän lihava…

• Anonyymi00063
        UUSI

Ei se on lyhenne LäskistäSiasta. Sonni ei sovi naiselle, se kuvaa urospuolista sikaa.

LS

• Anonyymi00111
        UUSI

Pidätkö esim sinä verbaalisesta väkivallasta?

• Anonyymi00112
        UUSI
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Pidätkö esim sinä verbaalisesta väkivallasta?

Game on you fat sweatface pig in to this babe

• Anonyymi00060
      UUSI

Ikävää että sulla on noin.
      Et ole ainoa kuitenkaan, sen kyllä tiedätkin hyvin.
      Harmillista että täällä jotkut tarkoituksellisesti sotkevat toisten juttuja, ja sellasta.

Pitää tuohon kohtaan mikä alla on mainita sen verran
      että kyllä ihmisen voi oppia tuntemaan etäältäkin.
      Jopa ilman suoria yhteyksiä.
      Jopa pelkästään täällä palstalla.

Pitää vaan olla rehellinen, aito oma itsensä.
      Ja tärkeintä kaikessa on se että pitää osata kuulla toista,
      ei ainoastaan kuunnella tai lukea sanoja.

"Ei voi oppia tuntemaan toista, jos hän ei ole läsnä elämässä."

• Anonyymi00062
        UUSI

Olen kyllä samaa mieltä. Ja tiesin koko ajan kenen kanssa keskustelin. En tahdo sinulle mitään pahaa, ilmeisesti te toivotte minulle? Aika ikävää.

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Olen kyllä samaa mieltä. Ja tiesin koko ajan kenen kanssa keskustelin. En tahdo sinulle mitään pahaa, ilmeisesti te toivotte minulle? Aika ikävää.

Ketkä me, kun sanot noin että te?

Mitä et oo ymmärtänyt, ei ole meitä.
        Missään, millään tavalla.

Se on oikein kivaa jos tiesit koko ajan kenen kanssa keskustelut. Minä en tiedä.
        Ja olisi aika reilua jo kertoa miksi, mitä ja kuka.
        Sillein niiku rehellisesti ja avoimesti.
        Valehtelematta ja leikkimättä.

Ikävää on joo.
        Lievästi sanottuna.

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Ketkä me, kun sanot noin että te?

Mitä et oo ymmärtänyt, ei ole meitä.
        Missään, millään tavalla.

Se on oikein kivaa jos tiesit koko ajan kenen kanssa keskustelut. Minä en tiedä.
        Ja olisi aika reilua jo kertoa miksi, mitä ja kuka.
        Sillein niiku rehellisesti ja avoimesti.
        Valehtelematta ja leikkimättä.

Ikävää on joo.
        Lievästi sanottuna.

Kyllä sinäkin tiedät. Nyt tulee uutiset ja sen jälkeen nukkumaan. Hyvää yötä.

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Pitää vielä kysyä että olitko nyt aloittaja vai joku muu?
        Aika mielenkiintoista kuinka paljon näissä aloittajan jutuissa on ihan kuin mun ja erään välisiä asioita.

Kuten myös joillain muillakin ei ainoastaan tuolla joka allekirjoittaa LS näitä.

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

No en vitussa tiedä kuka olet enkä keitä tarkoitit.
        Voisit hyvin selvittää mun kans välit jos olet rehellinen.

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Aika mielenkiintoista kuinka paljon näissä aloittajan jutuissa on ihan kuin mun ja erään välisiä asioita.

Kuten myös joillain muillakin ei ainoastaan tuolla joka allekirjoittaa LS näitä.

Millaisia samanlaisia asioita?

En ollut minä, joka vastasi sinulle aiemmin.

LS

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Miten mä voisin tietää?
        Kaikki on vaan vedättänyt ja valehdellut koko tän prkl
        2 ja puol vuotta.

• Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Millaisia samanlaisia asioita?

En ollut minä, joka vastasi sinulle aiemmin.

LS

Kyllä sä tiedät mitä tarkoitin.

Yhtäkkiä muka tulit palstalle, ja kirjoitit ihan vaan täysin sattumalta samoja juttuja ja käytti samoja tunnisteita kun mä sen :) kanssa. Joka on nykyään :/ tollanen.

Miks kysyit oonko sen kans ollut tekemisissä irl?

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Yhtäkkiä muka tulit palstalle, ja kirjoitit ihan vaan täysin sattumalta samoja juttuja ja käytti samoja tunnisteita kun mä sen :) kanssa. Joka on nykyään :/ tollanen.

Tulin sattumalta.

Onko sinulle läynyt samoin kuin minulle?
        Uskon sinua. Ehkä meille kummallekin on tehty jotain?

LS

• Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Miten mä voisin tietää?
        2 ja puol vuotta.

En ymmärrä miten olen vedättänyt? Tämän takia meidän pitäisi juuri puhua f2f.

Sitäkään en ymmrrä miksi miehet haluavat aina riidellä illalla. Et nimittäin ole ainoa. Jos tällaisesta eroon pääsen, en toista kyllä ota enään.

• Anonyymi00076
        UUSI
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Kysyin siksi, koska kirjoittelin erään miehen kanssa aiemmin. Ja hän yhtäkkiä sulki kaikki yhteydenottotavat. Kaipasin häntä vuosia. Ajattelin, että lähden palstoilta itkemästä, laitoin tänne jotain, joka vei mukanaan, ihan kuin hän olisi ollut täällä minua odottamassa tai niin kuvittelin. Sitten en enää tiennyt, onko hän tämä :/ vai mikä enää.

LS

• Anonyymi00077
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

No se eräs olen minä ja luulin LS sinuksi. Haluan sun kanssa selvittää välit!

• Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Saitte varmaan sitten sähköpostitkin jaettua keskenään :) jonka tuo joku ehti lähettää eli loppu hyvin kaikki hyvin?

LS

• Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Keitäs me muka sitten ollaan?

• Anonyymi00080
        UUSI
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Saitte varmaan sitten sähköpostitkin jaettua keskenään :) jonka tuo joku ehti lähettää eli loppu hyvin kaikki hyvin?

LS

Tuskinpa saatiin. Ei ole mun hallussa mikään vanha.

• Anonyymi00081
        UUSI
        Anonyymi00080 kirjoitti:

No onneksi sitten ei.

• Anonyymi00082
        UUSI
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Niinku miksi ei, ole sun hallussa mikään vanha?

LS

• Anonyymi00084
        UUSI
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Kysyin siksi, koska kirjoittelin erään miehen kanssa aiemmin. Ja hän yhtäkkiä sulki kaikki yhteydenottotavat. Kaipasin häntä vuosia. Ajattelin, että lähden palstoilta itkemästä, laitoin tänne jotain, joka vei mukanaan, ihan kuin hän olisi ollut täällä minua odottamassa tai niin kuvittelin. Sitten en enää tiennyt, onko hän tämä :/ vai mikä enää.

LS

Olis ehkä auttanut suakin jos olisit kuunnellut, jutellut, kysynyt ja etenkin ollut sotkematta muiden asioita.
        Ei kannata enää sunkaan yrittää valehella mulle.
        En mä oo niin tyhmä ku te kuvittelette.

• Anonyymi00085
        UUSI
        Anonyymi00069 kirjoitti:

No en vitussa tiedä kuka olet enkä keitä tarkoitit.
        Voisit hyvin selvittää mun kans välit jos olet rehellinen.

Susta huomaa, että oot paljon nuorempi. Nuoremmilla on joka toinen sana vittu. :)

• Anonyymi00086
        UUSI
        Anonyymi00081 kirjoitti:

No onneksi sitten ei.

Ai niiku mitä onneks sitten ei?

• Anonyymi00088
        UUSI
        Anonyymi00076 kirjoitti:

LS

Sama mies kyseessä.

• Anonyymi00089
        UUSI
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Sama mies kyseessä.

Mistä tiedät, että sama mies?

LS

• Anonyymi00090
        UUSI
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Ai niiku mitä onneks sitten ei?

Laitoin aivan järkytyäväm rakkauskirjeen meneen. ;)

• Anonyymi00091
        UUSI
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Susta huomaa, että oot paljon nuorempi. Nuoremmilla on joka toinen sana vittu. :)

Sä oot sitten varmaa ihan hiton vanha :D
        Mä oon mieleltäni nuorempi joo mitä oon iällisesti.
        Ikäähän tosiaan on jo reilu 50vuotta.

Mutta jääkää tai jää leikkimään mitä haluatkin.

• Anonyymi00092
        UUSI
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Sä oot sitten varmaa ihan hiton vanha :D
        Mä oon mieleltäni nuorempi joo mitä oon iällisesti.
        Ikäähän tosiaan on jo reilu 50vuotta.

Mutta jääkää tai jää leikkimään mitä haluatkin.

En usko.

• Anonyymi00093
        UUSI
        Anonyymi00090 kirjoitti:

En kyllä oikeesti laittanut. Ihan säädyllisen laitoin.

• Anonyymi00094
        UUSI
        Anonyymi00092 kirjoitti:

En usko.

Ei oo mun ongelma mitä ja mitä et usko.

• Anonyymi00096
        UUSI
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Voi harmi etten saa sellasta.
        Tai no, ei se mulle olis ollutkaan tarkoitettukaan.

• Anonyymi00097
        UUSI
        Anonyymi00093 kirjoitti:

En kyllä oikeesti laittanut. Ihan säädyllisen laitoin.

Niin keitä me muka ollaan? Kerro ihmeessä mulle jotain.

• Anonyymi00098
        UUSI
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Olis ehkä auttanut suakin jos olisit kuunnellut, jutellut, kysynyt ja etenkin ollut sotkematta muiden asioita.
        Ei kannata enää sunkaan yrittää valehella mulle.
        En mä oo niin tyhmä ku te kuvittelette.

Mä en kuvittele sua ollenkaan tyhmäksi. Ettäs tiedät.

• Anonyymi00099
        UUSI
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Mä en kuvittele sua ollenkaan tyhmäksi. Ettäs tiedät.

Kiva juttu, kuka sitten ootkaan.
        Nää jotkut kuvittelee näillä ihme leikeillään ja monilla eri persoonillaan,
        säpoissa ja muuallakin.

• Anonyymi00104
        UUSI
        Anonyymi00097 kirjoitti:

Niin keitä me muka ollaan? Kerro ihmeessä mulle jotain.

Minkä takia jaakaat tälle provosedälle jossain utopistisessa monikkomuodossa? Et taida olla kovinkaan individualisti hehee

• Anonyymi00105
        UUSI
        Anonyymi00092 kirjoitti:

En usko.

Mitä varainaista uskomista tai ei uskomista sinulla olisi suhteessa trolliäijän, eli aapeen jonnin joutavaan monologiin?🙄

• Anonyymi00107
        UUSI

Sillä totta puhuen näissä nk voimakkaissa tunnekuohuissa on keskeistä tietty ambivalenttius. Googlaa sana, janoinen tiedon.

• Anonyymi00108
        UUSI
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Keitäs me muka sitten ollaan?

Voi hitsi kun sinä sekaisin oleva poikaparka olet huomionkipeä. Sivusta- get a life n some brain too

• Anonyymi00109
        UUSI
        Anonyymi00076 kirjoitti:

LS

Niin, olet kirjoitellut yksinkertaiselle WT- väelle tuhansiaeri versioita tästä kirjoittelusta, naisia fakkiintuneille untamoille esittävä. TT

• Anonyymi00110
        UUSI
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Miten mä voisin tietää?
        2 ja puol vuotta.

No mikäs siinä gubbe ja huben bubbe pelatessa kun junttiurpot uskoo ylivertaisuuteensa- hän sekä kiero että tymä. No näillä korteilla sitten pokeripöydässä kuin vanhoina sutkiaikoina söi tommosia aamupalaksi muttei aamupalaksi prööt

• Anonyymi00095
      UUSI

Lauri Late Sakko puhut asiaa.

• Anonyymi00101
      UUSI

Odotan viestiäsi oikeasti. Tiedät mihin laittaa viestin. Se saisi minut hymyilemään. :)

Haluaisin kertoa höpöjä juttuja, elämisen filosofiaa. Ehkä joskus kuormaakin purkaa.

Saisit itse kertoa siitä, mikä sinulle sopii.
      Muistatko, kun olit lapsi? Silloin kaikki oli helpompaa. Aikuisena vanne kiristää päätä, ei saa sitä tai tätä, mikään ei ole sopivaa. Kaikkea pitää pelätä. Ehkä joskus on syytäkin olla varovainen, mutta luotan sinuun. Luotan sinuun. Laita minulle se sähköposti. Joohan? Lupaan olla kiltisti :)

LS

• Anonyymi00102
      UUSI

Tämäkin palstaäijän kirjeiden kokoelma tunnisteella LS on päässyt oikein nääs trendaaviin

• Anonyymi00103
        UUSI

Joo, minun elämä varsinkaan ei ole niin jännittävää, mut oikeasti tyypit🤦‍♀️T

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      275
      3445
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      105
      1756
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      247
      1455
    4. 74
      1356
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      65
      1243
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1107
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      52
      1099
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1001
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      937
    10. IS viikonloppu 16.-17.5.2026

Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.
      Sanaristikot
      35
      883
    Aihe