Nainen pitää mua tyhmänä

Anonyymi-ap

reppanana, jolla on mt-ongelmia, vaikka olen todella hyvin elämässä menestynyt ja älykäs mies. Mulla on ahdistuneisuushäiriö, mutta ei se tee musta millään tavalla huonompaa tai elämässä pärjäämätöntä. Neljäsosalla ihmisistä on joku neuroosi tai muu mt-diagnoosi. Diagnoosi ei määritä ihmistä. Tai rajoita elämää, varsinkin kun on saanut terapiaa.
Ihan komeakin olen ja hyväkäytöksinen.

16

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mistä se sellaisen käsityksen on sitte susta saanut?

• Anonyymi00002
        UUSI

lähtökohtaisesti voisit sitte olla hiljaa

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Eihän tuo vastannut kysymykseen mitenkään. Aloittaja vois miettiä et asia on noin kun sanoo itse. Niin silloin tuo hänen luulema oletus että joku nainen ajattelisi noin on kuvitelmaa. Jännä ettei osata vastata sivistysteneesti vaikka sellaisia muka olette.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ja kylläpä sitä ollaan puolustamassa kun kyseessä mies. Nainen ois haukuttu rumaksi ja läskiski mt- ongemaiseksi eniveis. Ootte niin tekopyhiä kaikki.

• Anonyymi00004
      UUSI

Mä itse ajattelen, että ahdistenuisuushäiriö on oikeastaan parantanut paradoksaalisesti elämänlaatua, kun vältän negatiivisia asioita. Se ei vaikuta itsetuntooni, vaan mulla on hyvä minäkuva. Ajattelen myös toisista lähtökohtaisesti hyvää.

• Anonyymi00005
      UUSI

Se on myös parantanut itsetuntemusta ja tehnyt ymmärtävämmän muita kohtaan.

• Anonyymi00007
      UUSI

Ei pidä

• Anonyymi00008
        UUSI

No tuu sit mun luo...

• Anonyymi00009
        UUSI

Jos et niin toivoisin, että kertoisit sen

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No tuu sit mun luo...

Tulen heti kun pyydät!

• Anonyymi00011
      UUSI

Sivusta. En pidä sua tyhmänä. Luotan siihen mitä irl havaitsin joskus kauan sitten. Olet fiksu ja hyväkäytöksinen.

• Anonyymi00015
      UUSI

Vaikka olisit miljonääri ja omasta mielestäsi komea. Oletko vielä sittenkään oikeasti juuri mitään. Osaatko antaa naiselle jotain sellaista sydämen lämpöä et voisit päästä jopa naisen uniin.

• Anonyymi00017
      UUSI

Millä mittaat menestyksesi ja älykkyytesi onko naisilla samat tavat mitata sitä

• Anonyymi00018
      UUSI

Miksi ihmeessä arvelet naisesi pitävän sinua reppanana ja mt-ongelmaisena? Onko sanonut niin? Ja eikös sitä voi avata asioita itsestään, jos kokee tarpeelliseksi. Ja jollain tasolla kai kaihertaa, jos halusit tänne kirjoittaa?

• Anonyymi00019
        UUSI

Eiköhän naisissakin ole heitä, jotka ymmärtää ahdistuneisuushäiriön päälle, varsinkin jos asiasta keskustellaan avoimesti. Ja onhan sitä naisillakin. Ja eiköhän aika moni ole ainakin joskus kokenut jotain isompaa jännitystä, joten useimmilta löytynee ihan omaakin muistikuvaa kun vain vähän viitsii pohtia.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Eiköhän naisissakin ole heitä, jotka ymmärtää ahdistuneisuushäiriön päälle, varsinkin jos asiasta keskustellaan avoimesti. Ja onhan sitä naisillakin. Ja eiköhän aika moni ole ainakin joskus kokenut jotain isompaa jännitystä, joten useimmilta löytynee ihan omaakin muistikuvaa kun vain vähän viitsii pohtia.

Miksi et keskusteli hänen kanssaan tästä avoimesti? Näen että hyvä keskusteluyhteys lisää luottamusta ja auttaa ymmärtämään asioita.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      373
      4124
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      252
      3111
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      72
      2553
    4. Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana

Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast
      Helsinki
      4
      2164
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      25
      1650
    6. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      182
      1570
    7. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1565
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1190
    9. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      50
      1093
    10. 61
      1042
    Aihe