Tämä kaunis nainen vei minut kotiinsa ja pyysi jäämään yöksi. Kun sitten aloimme asettua yöpuulle, niin tämä kaunis nainen otti ensin päästään pois peruukin ja alta paljastui kalju pää. Sen jälkeen hän laittoi tekorinnat tuolin karmille ja rinnuksille jäi vain roikkumaan kaksi kärpäsläppää. Kun sitten kopasin haarojen väliä niin siellä roikkuivat munat. Hän selitti minulle, että hän on niitä sukupuolineutraaleja.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Minulle kävi kerran samalla tavalla Thaimaassa. Vuokrattiin kalapaatti ja sutturat päiväksi. Muita kavereita onnisti, mutta minä sain kuvatunlaisen ruusun. Meni pelkäksi kaljoitteluksi se kalareissu. No ollaan me pojat vaan kehopositiivisia ja juodaan kaljaa niin vastoinkäymiset muuttuvat myötämäeksi.
- Anonyymi00002
The Meänland on tehnyt aiheesta laulunkin https://www.youtube.com/watch?v=l9xBbxKvYh8
- Anonyymi00003
🤣🤣
- Anonyymi00004
Nykyään ei tiedä mitä paljastuu vaatteiden alta🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681056
- 641042
- 93827
- 57813
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois222640- 50598
- 40570
- 66565
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563