Tilanteesta riippuen tietenkin.
Ainoa pakollinen on kuitenkin se matkustaja itse.
:/
Nainen, mitä pakata mukaan äkkilähdössä?
14
156
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Passi
- Anonyymi00005UUSI
Ei ole voimassa enää rikollisviranomaisten toimesta pitkään jatkuneen vapaudenriiston eli panttivankitilanteen takia.
- Anonyymi00002UUSI
Lompakko hammasharja ylim housut. Alushousut siis
- Anonyymi00003UUSI
Mutta oikeusvaltiossa asia on niin, että jos joku lennätetään jonnekin, niin rikollinen oikeuden eteen ja tutkintavankeuteen ennemmin kuin uhri turvapaikkaan oikeusvaltiosta.
Mitä veikkaatte kumpi tapahtuu Suomessa?
:/ - Anonyymi00004UUSI
Sulle muuta kuin hammasharja käsiraudoilla. Valtio tarjoaa loput.
- Anonyymi00007UUSI
Omituinen oikeusvaltio sellainen, jossa viranomaisten rikosten ja murhayritysten uhri vangittaisiin viranomaisten toimesta ja murhaajille taattaisiin vapaat kädet jatkaa murhaamista ja jopa pedofiliaa.
Sellainen toiminta luokiteltaisiin avunannoksi rikollisessa toiminnassa.
Jokainen oikeusoppinut ja oikeudenpalvelija sen tietää, varsinkin Möttönen.
- Anonyymi00006UUSI
Korvakuulokkeet?
- Anonyymi00008UUSI
Sellaiset voi ostaa tarvittaessa.
Edes puhelin ei lähde mukaan, saati mikään muukaan jäljityslaite taikka pankkikortti.
Möttösen henkilöllisyyskin vaihtuu samalla.
- Anonyymi00009UUSI
Siniset pillerit ja kortsut.
- Anonyymi00010UUSI
Tietysti nostat tilisi tyhjäksi. Hankit prepaid liittymän ja vaihtovaatetta laukkuun mukaan. Eivät pysty jäljittämään jos maksat vain käteisellä.
- Anonyymi00011UUSI
Voit myös leikata ja värjätä hiukset, että sinua ei tunnisteta.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Voit myös leikata ja värjätä hiukset, että sinua ei tunnisteta.
Ja poistaa tatuoinnit kasvoista ja näkyvillä paikoilta.
- Anonyymi00013UUSI
Riippuu minne menee. Harmi etten voi saada mitä halusin. Kun tuskin niitä mukanas kannat.
- Anonyymi00014UUSI
jatkan...
Olis kiva jos ennen katoomistas voisit jutella lähettää meiän keskustelun mulle.
Ois jotain muistoja ees.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62889
- 48824
- 47762
- 40731
- 39698