Mitä mies toivot, huomenna vai joskus?
Viimeisimmästä juttelusta jäin kysymysmerkiksi. Pidän sun fiiliksiä tärkeinä. On oltava molemmin puolinen halu nähdä.
Mä oon herkkä tulkisemaan asioita. En haluu tuppautua, jos ensisijaisesti sun ajatukset on toisessa.
🤍
Milloin nähdään?
6
264
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jos oikeesti sanon; olen kipeä; olen sitä oikeasti. Lisäksi taidan olla jo kipeä ihmisten kanssa veivaamisesta vaikka itsekin heittänen bensaa liekkeihin. Itsenikin kannalta olisi järkevää; mahdollisimman nopeasti.
- Anonyymi00002UUSI
Ihana vastaus.
Mäkin olen kipeä samoista syistä, bensaa on heitetty liekkeihin kanisteritolkulla.
Jos oisit mun kaivattuni, niin lähettäisin halauksem 🤍
- Anonyymi00003UUSI
Rehellisyyttä. Tunteilla ei leikitä.
- Anonyymi00005UUSI
Ei ollut multa tällanen aihe, pyh!
- Anonyymi00006UUSI
Toivottavacsti huomenna nähdään ihana M nainen
- Anonyymi00007UUSI
Joo o en halua enää ikinä nähdä mun on nyt hyvä näin kun olen sinut lopullisesti unohtanu ja mikään ei enää sido meitä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716