Ei edisty. Avainsana on hyvinkin yksinkertainen.
Varattu.
Mikskö mikään
35
545
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin sinä selvästi olet.
- Anonyymi00028
Jos ei olisi, olisi hän pyytänyt J naisen treffeille jo ajat sitten.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jos ei olisi, olisi hän pyytänyt J naisen treffeille jo ajat sitten.
Ajat sitten.... Nii i. sivu
- Anonyymi00002
Vessa on varattu, ihminen löytää tosirakkauden.
- Anonyymi00005
Vessastko löytyy.
- Anonyymi00035
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vessastko löytyy.
Vessaan ne kaikki menee. Jätteiden kautta kierrätykseen. Veteen ja takaisin sinun suuhusi. Ihminen on sika. Ruumiidenkin vesi ja jätteet tulee takaisin suihimme.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Vessaan ne kaikki menee. Jätteiden kautta kierrätykseen. Veteen ja takaisin sinun suuhusi. Ihminen on sika. Ruumiidenkin vesi ja jätteet tulee takaisin suihimme.
Näin ollen emme omista ketään. Olemme kiertokulku.
- Anonyymi00004
Voivoi. Luottamusongelmia
- Anonyymi00006
Ei tarvikaan edistyä. Ystävyyttä toivoin, mutta asut liian kaukana siihen, etkä ilmeisesti sinä edes ystävyyttä halua. Ollaan sitten näin.
Varattu n- Anonyymi00024
Jos olette eri sukupuolta, niin varmaan on vaikea olla vain ystävänä, jos sinuun rakastui. Toki varmaan toivoo sinulle kaikkea hyvää, vaikka et häntä valinnutkaan.
- Anonyymi00007
Jännä yleistys, tai tyhjä elämä.
- Anonyymi00008
Ehkä. Mutta ei kai kukaan nainen halua varattua miestä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ehkä. Mutta ei kai kukaan nainen halua varattua miestä.
Jos on yksipuolista ei varmaan 🤣 jos molemminpuolista, varattuushan on hidaste
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos on yksipuolista ei varmaan 🤣 jos molemminpuolista, varattuushan on hidaste
Minä varattuna haluan, että mieskin on varattu. Ollaan samassa veneessä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minä varattuna haluan, että mieskin on varattu. Ollaan samassa veneessä.
Siinä on kunnon liemi keitetty. Eikö yhtään helpompass tietä olisi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Siinä on kunnon liemi keitetty. Eikö yhtään helpompass tietä olisi.
Ei siinä ole mitään vaikeaa, kokemusta on. Molemmilla samat syyt pitää suhde salassa ja järjestää tapaamiset turvallisesti. Ranskassa sivusuhteet pitkissä liitoissa on normi, miehillä ja naisilla. Suomessa myös hyvin yleistä, mm.kulttuuripiireissä ja varakkaissa suvuissa.
Sivusta Anonyymi00011 kirjoitti:
Minä varattuna haluan, että mieskin on varattu. Ollaan samassa veneessä.
Mutta tiedättekö, kuka teidät on varannu?
- Anonyymi00031
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei siinä ole mitään vaikeaa, kokemusta on. Molemmilla samat syyt pitää suhde salassa ja järjestää tapaamiset turvallisesti. Ranskassa sivusuhteet pitkissä liitoissa on normi, miehillä ja naisilla. Suomessa myös hyvin yleistä, mm.kulttuuripiireissä ja varakkaissa suvuissa.
SivustaVarmaan parempi, että menet sinne Ranskaan salasuhteilemaan.
Onnea teille!
- Anonyymi00010
Niin olen ymmärtänyt. Saat olla rauhassa.
- Anonyymi00012
Niinhän me ollaan Mutta silti haluaisin sinut ihana
- Anonyymi00015
Miten aattelit, sivusuhteenako?? 🤢
- Anonyymi00016
Salasuhde olisi mulle ainoa vaihtoehto.
Naiselta - Anonyymi00018
M naisen?
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miten aattelit, sivusuhteenako?? 🤢
Tutudtumista aluksi ehkä hieman salaillen ja sitten paljastetaan kakki ja aletaan olemaan rakastuneiden tavoin. Rikkoo ja satuttaahan se mutta elämäähän se on
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
M naisen?
Kuka on M- nainen? Marika?
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kuka on M- nainen? Marika?
Michaela.... 🩷🩷🩷
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tutudtumista aluksi ehkä hieman salaillen ja sitten paljastetaan kakki ja aletaan olemaan rakastuneiden tavoin. Rikkoo ja satuttaahan se mutta elämäähän se on
Ei. Tuota juuri pelkäsin sinun suunnittelevan. En halua että kumpikaan eroaa.
Naiselta - Anonyymi00039
Se on Maija, joka on todella ihana.
- Anonyymi00022
Niin on, varmaan koko loppuelämän.
- Anonyymi00026
Jos eroaisin, en enää haluaisi muuttaa yhteen kenenkään kanssa.
Nainen - Anonyymi00027
Olen varannut itseni sille naiselle.
- Anonyymi00040
Mutta kenelle, sitä tarina ei kerro!
- Anonyymi00030
Ei ole varattu, saamattomia miehiä jotka keksii tekosyitä ettei tarvi tehdä mitään tapaamisen eteen.
- Anonyymi00033
Minä vain en ole enää sillä tavalla kiinnostunut, enkä ihastunut. Kaveri olisin voinut olla, mutta eipä siitäkään mitään tullut.
- Anonyymi00037
Jos oli kuitenkin rakastunut, niin ei pelkkänä kaverinakaan olo houkutellut. Tuokin on ihan hyvä, jos noin päättää.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589