Miksi mies kaivelee/kourii kalleuksiaan naista katsoessa.
Voin sanoa, että en olisi halunnut nähdä tätä kyseistä tapahtumaa.
Miesten käytöksestä
14
154
Vastaukset
- Anonyymi00001
No katso muualle.
- Anonyymi00002
Et vastannut kysymykseen.
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen.
En ole mikään tietämättömien ilmainen sivistyskone.
- Anonyymi00003
Herrasmies ei moista tee. Liikut väärässä seurassa.
- Anonyymi00004
Vastaus kysymykseesi. Sellainen mies on sivistymätön moukka, joka ei ymmärrä naisista yhtään mitään.
- Anonyymi00005
Julkinen paikka. Emme olleet samassa porukassa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vastaus kysymykseesi. Sellainen mies on sivistymätön moukka, joka ei ymmärrä naisista yhtään mitään.
Ohessa tätin näkemys todellisuudesta.
Nyt kaikki kauhisteleen. 😂 - Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Julkinen paikka. Emme olleet samassa porukassa.
Ja silti kyttäät miesten haaroja?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja silti kyttäät miesten haaroja?
Käännyin vain katsomaan taakseni, en kohdistunut katsettani haaroihin, mutta valitettavasti se näkyi silti.
- Anonyymi00014
No kuka tässä nytkään on itkenyt?
- Anonyymi00006
Korjaa rakkaimpansa asentoa miksi ongelmia itsehillinnännkanssa ja oletteko kokeilleet kuinka ikävältä tuntuu kun alkaa seisomaan edes vähän väärässä asennossa olessaan mä korjasin jo nurempana sen asentoa jo ihan reilusti vyötäisiltä käden housuihin laittamalla ei tarvi vevata sen kummemmin
- Anonyymi00011
Ei luulisi, että noin pieniä korjauksia tarvisi edes tahdä.
- Anonyymi00007
Oletan, että mies on silloin puolihomo, sen perusteella että moni homo tekee tuon eleen yrittäessään saalistaa minua, seksuaalisesti tervettä miestä.
- Anonyymi00015
Eikös se ole hyvä juttu. Varmistaa naiselle, ettei ole kiinnostava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451207Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41827
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23823