Arvostan syvästi
Kaivattuni pysyy uskollisena
23
371
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sinulle vai puolisolleen?
- Anonyymi00003UUSI
Minulle, hän on nainen
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minulle, hän on nainen
Puolisolle ei tarvitse olla?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Puolisolle ei tarvitse olla?
Nainen sinkku?
- Anonyymi00002UUSI
Ohi meni, että helähti.
- Anonyymi00004UUSI
Kyllä, rakastan sinua ja haluaisin sinut viekkuuni forever.
- Anonyymi00006UUSI
Jaa no sehän on sulle sitten edukasta ja kaivatullesi. Itse annan mahdollisuuden kun vain joku hyvä ja mukava ihminen elämänpolulle tulee. Elän sellaisessa välitilassa päivä kerrallaan. Etsinnässä on vielä rakkaus ja rakkautta ❤️
- Anonyymi00007UUSI
Tuo on ihan normaalia niille, jotka eivät vielä ole rakastuneet. Aloittajan kaivattu lienee rakastunut, siksi ei katsele ympärilleen.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuo on ihan normaalia niille, jotka eivät vielä ole rakastuneet. Aloittajan kaivattu lienee rakastunut, siksi ei katsele ympärilleen.
Ei, tämä on normaalia sellaiselle joka ei ole koskaan saanut tunteilleen vastakaikua, tiedät itsekin sen sitten jos olisit samanlaisessa tilanteessa tai jos joskus olet tälläisessä tilanteessa. Mutta ymmärrän täällä onkin vanhempaa porukkaa jolla on elämää takana ja ei ole kun aikaa odottaa vaikka ei olisikaan saaneet tunteilleen vastakaikua.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Näin se on. Ei sitä silloin pysty. Vaikka ei tuo rakkauselämä muutenkaan ole mitään vilkasta ollut viime vuosina, jos koskaan.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei, tämä on normaalia sellaiselle joka ei ole koskaan saanut tunteilleen vastakaikua, tiedät itsekin sen sitten jos olisit samanlaisessa tilanteessa tai jos joskus olet tälläisessä tilanteessa. Mutta ymmärrän täällä onkin vanhempaa porukkaa jolla on elämää takana ja ei ole kun aikaa odottaa vaikka ei olisikaan saaneet tunteilleen vastakaikua.
Rakastunut ei vilkuile ympärilleen. Et ole rakastunut.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Rakastunut ei vilkuile ympärilleen. Et ole rakastunut.
OLIN rakastunut ja aika sydäntäsärkevästikin, joten olet todella törkeä, kylmä ja töykeä kun sanot noin tuntemattomalle. Et tiedä mitä olen joutunut tuollaisen tunteen takia kokemaan, joten pidä suusi kiinni ja sinä et määrää kuka on rakastunut ja kuka ei.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
OLIN rakastunut ja aika sydäntäsärkevästikin, joten olet todella törkeä, kylmä ja töykeä kun sanot noin tuntemattomalle. Et tiedä mitä olen joutunut tuollaisen tunteen takia kokemaan, joten pidä suusi kiinni ja sinä et määrää kuka on rakastunut ja kuka ei.
Nimenomaan OLIT. Jos olisit vieläkin, et katselis ympärille. Se se pointti oli. Rakastunut ei ole sellainen jolla on "etsinnässä on vielä rakkaus ja rakkautta", kuten sanoit.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Nimenomaan OLIT. Jos olisit vieläkin, et katselis ympärille. Se se pointti oli. Rakastunut ei ole sellainen jolla on "etsinnässä on vielä rakkaus ja rakkautta", kuten sanoit.
Aivan olet oikeassa, jos on rakastunut silloin ei katsele muita ja ole heidän kanssaan. Toki itse en olisi täällä sekuntiakaan jos tietää toisen tunteet ja tänne pitää kirjoittaa uskollisuudesta. Mutta jokaisella tietysti tilanteensa, käytäntönsä ja sopimuksensa yhdessä kaivattunsa kanssa.
- Anonyymi00008UUSI
Tottakai ❤️
- Anonyymi00010UUSI
Hyvä, että arvostat sitä, että olen uskollinen miehelleni. Olethan sinä suuri kiusaus ollut, mutta pettäminen ei vaan ole mun juttu.
- Anonyymi00011UUSI
Entä sinä? Oletko sinä uskollinen minulle?
- Anonyymi00013UUSI
Riippuu kenelle!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Riippuu kenelle!
Aloittaja kaivatulleen.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Riippuu kenelle!
Väitit kysymyksen 😏
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Väitit kysymyksen 😏
Väistit siis.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Väistit siis.
En tiedä kuka aloittaja on enkä kuka on hänen kaivattunsa
- Anonyymi00023UUSI
Se ei sinulle kuulu mitä hän tekee tai on tekemättä. Lopeta kyttääminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83794159Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2543119Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy722553Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast42194Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har251670Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään701585Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1821580Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j171210Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.501103- 621056