Ei missään sarjassa. Elis Ask kävi aikoinaan kisahallissa etsimässä isoa valkoista toivoa. Ei löytänyt. Juttelin Askin kanssa pari kertaa. Itsellä meni olkapää romuksi jo nuorena niin loppui ura ennen kuin ehti kunnolla alkaa. Siellä oli paljon isoja valkoisia, mutta ei ns. toivoja. Ask etsi sellaista jolla olisi myös riittävästi karsimaa. Oli myös siinä aikaansa edellä siitä mihin raskas sarja menee. Helenius oli hyvä, mutta siltä puuttui jotain. Vaikka Helenius olisi voittanut isojakin nimiä ei siitä olisi tullut koskaan staraa. Halme oli stara, mutta liian vanha. Jos olisi panostanut täysillä nyrkkeilyyn nuoresta alkaen niin olisi tullut se valkoinen suuri toivo.
Nyt Suomen raskas sarja ja alemmatkin luokat ovat samassa tilassa mitä esim. kuulamörssärit nykyään. Kuka Suomalainen vetää yhtään hallia tai areenaa edes puolitäyteen., Ei kukaan.
Suomessa ei ole uutta toivoa
Anonyymi-ap
3
52
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Varsinainen asiantuntija olet...
- Anonyymi00002UUSI
Pitäis kuularinki ohjata nyrkkeilyn pariin, ne on räjähtäviä ja näyttäviä, mahakkaita ukkoja kaikki.
- Anonyymi00003UUSI
Esch Schneider, Joni Karvinen, Matti Kelo
Siinä miehiä raskaaseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051756Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2471455- 741356
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883