Serkku on teho-osastolla hengityskoneessa. Serkun veli kertoi,että hoitava lääkäri haluaa lähiomaiset tavata. Ongelma on se,että serkun perhe on köyhä eikä omista autoa. Serkun veli valitti minulle kun rahaa ei ole bussilippuun. Sairaalaan on niin pitkä matka,että kävely tai polkupyöräily ei tule kyseeseen. Eikö yhteiskunnalla ole sosiaaliturvaa tälläiseen tilanteeseen.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Ensin kelalle perustoimeentulohakemus. Käsiyellään 7 päivän kuluessa. Jos tulee hylky,, kela toimittaa hakemuksen hyvinvointialueelle. Siellä käsitellään harkinnanvarainen toimeentulotuki.
- Anonyymi00002
Ei tule latin latia
Hassan Mohammed Suleiman Massi Al-qassi.
- Anonyymi00003
Kai sitä suvussa jollain auto ja ajokortti on.
- Anonyymi00007
Mersu on muttei löpöä
Leif Mannerheim
- Anonyymi00005
Tässä tilanteessa pitäisi pyytää suvusta vähän kuskausapua.
- Anonyymi00006
Jo on epämääräistä, serkun veli eli ilmeisesti ei ole edes sukua mutta kuitenkin kerjäämässä sääliä.
- Anonyymi00008
P€talast?
- Anonyymi00009
Mikäli kyseessä on moniosaaja kunniakansalainen niin Suomen valtio maksaa yksityisen helikopterilennon ja kaikki mahdolliset kyyditykset
- Anonyymi00010
Mieluummin matuille fyrkat kuin itäsuomen tai porin pölvästeille😡
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641637Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1491263Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset217912- 70846
- 55756
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46715
- 87647
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt196616- 52592