Kuurnankatu-pankakoskentien risteys. Musta bemari M1 kaahasi päin kirkasta punaista pankakaoskentiellä kun kuurnankatua tuleville oli jo vihreä syttynyt.
Ja sitten seisomaan kuopiontien rampin punaisiin...
Pitää uskoa että bemari on idi-ihmisten kulkupeli.
Liikennevalokamerat risteyksiin jos näitä ei saa muutettua kiertoliittymiksi!
Bemari-idi näytti karvansa
14
163
Vastaukset
- Anonyymi00001
Missä Bemari, siellä aina ongelma.
- Anonyymi00002
Ostaako vain idiootit Bemareita, vai tekeekö vasta Bemarin omistaminen ihmisestä idiootin...? Kas siinäpä kysymys... 🤔
- Anonyymi00003
Mitä? Että idioottejako? Ei missään nimessä, sillä nämä tälläiset ovat tullee laajalti tunnetuiksi erityisen älyllisyyteen taipuvaisina ja joukosta löytyy myös suuri määrä neroja! Ulkopuolisille tämä tarjoaakin erinomaisen tilaisuuden tarkkailla älyllisen että henkisen kehityksen huipentumaa, sillä aina kun näkyy, erityisesti vanhalla / vanhahkolla BMW-ropposella liikkuva yksilön, voi myös todeta että siinäpä se taas yksi nero on liikenteessä. Valitettavasti tälläisiäkin tapahtumia sattuu, mutta ne on yksittäistapauksia:
"Komisario Ben Henrikssonin mukaan valkoinen BMW-merkkinen auto oli lähtenyt huoltoaseman pihalta ”reipasta” vauhtia Tuusulantielle, menettänyt ajoneuvon hallinnan ja osunut kadulla ajaneen mustan BMW:n kylkeen." Olisi hyvin loukkaavaa jos kukaan käyttäisi sanaa "idiootti" tässäkään yhteydessä, sillä kyseessä ei ole mikään arkinen peltikolarointi, vaan kahden giganttisen älyllisen titaanin kohtaaminen! On suoranainen etuoikeus saada jakaa sama tieverkosto näiden älyllisen evoluution kruunujalokivien kanssa.- Anonyymi00004
🤣😂👍
- Anonyymi00005
Mikä on bemari? Kuulostaa ihan fillarilta...
- Anonyymi00012UUSI
..ja näyttää ihan maamoottorilta! BMW = Björneborgs Mekaniska Werkstad.
https://www.youtube.com/watch?v=NkZ7JD6YomY
- Anonyymi00006
Onneksi teslamies näyttelee bemari ukoille perävaloja 👌
- Anonyymi00010
Joo, perää näyttää.
- Anonyymi00011UUSI
Mene penska hiekkalaatikkoon leikkimään sen bemaripöljän kanssa, liikenne ei ole mikään leikkikenttä eikä kilparata!
- Anonyymi00007
Ei mitään uutta, ihan jokapäiväinen näky.
Jos joku liikenteessä perseilee niin se on lähes poikkeuksetta bemari taikka audi.
Jostakinhan tämän täytyy johtua, toistaiseksi se on arvoitus.- Anonyymi00009
Ei ole arvoitus, vaan jo kauan tunnettu tosiasia! Ei siis sovi normaalia vaatia koska kyrpiäisenä syntyvät, kyrpiäisenä elävät ja kyrpiäisenä kuolevat!
- Anonyymi00013UUSI
Keskustassa punainen avo bemari,joku gayman ihan selkeesti.Nuo apinat ne ei osaa pitää kitaansa kiinni ennenkuin jotain sattuu..Parempi kun ette huutele autoistanne joiden osamaksu erät on vielä maksamatta..
- Anonyymi00014UUSI
Kiitän huomiostanne.
Eipä tätä ajamista tavan tallaajien pölypalloilla edes kukaan noteerais kun ajetaan päin punaisia.
On se hyvä että auton merkin voi valita.
Kiitos - Anonyymi00015UUSI
Ai että niinkö urpot ajelee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081779- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972