Kiteen kauniit naiset

Anonyymi-ap

On muuttaneet muualle ja polkupyörät kiertää talosta toiseen

16

789

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Kauniit naiset jäivät rajan taakse, Venäjälle… 😮‍💨🥲
      Toivottavasti tapaamme vielä joskus lähitulevaisuudessa

• Anonyymi00003

Ompahan peräkammarin pojilla joku haave.Sielä barbeja riittää.

• Anonyymi00005

Kohta se raja aukeaa ja siellä on jonossa peräkammaripojat, sinkkumiehet, varatut ja perheellisetkin 😉

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kohta se raja aukeaa ja siellä on jonossa peräkammaripojat, sinkkumiehet, varatut ja perheellisetkin 😉

Länsi mainen mies on kävelevä rahapussi, rajan takana. Kun pääsee tänne elätti lokiksi alkaa armoton rahastus. Rahoitus kelpaa myös itåisellä maalla.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Länsi mainen mies on kävelevä rahapussi, rajan takana. Kun pääsee tänne elätti lokiksi alkaa armoton rahastus. Rahoitus kelpaa myös itåisellä maalla.

Aivan samallatavoin osaa ”suomineidot” elää miehensä siivellä, niitä näkee Kiteelläkin paljon

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Aivan samallatavoin osaa ”suomineidot” elää miehensä siivellä, niitä näkee Kiteelläkin paljon

Omilla rahoilla eletty, töissä oltu, hoidettu koti ja lapset. Moni ukko elää eukon siivellä. Val is ruoka, siivottu koti, lapset ruokittu ja hoidettu, kaljakorin kanssa sohvalla loikoilua.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Omilla rahoilla eletty, töissä oltu, hoidettu koti ja lapset. Moni ukko elää eukon siivellä. Val is ruoka, siivottu koti, lapset ruokittu ja hoidettu, kaljakorin kanssa sohvalla loikoilua.

Kaiken kruunaa jääkiekko seuranta ja kalja kaverina.Muu perhe ei saa häiritä ukon peliseurantaa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Nyrkin ja hellan välissä

• Anonyymi00004
    • Anonyymi00013

Kiertää kiertää ja hyvvee on. Kläppi siellä, toinen täällä.

• Anonyymi00014

Minulle nainen viritti ansan, sanoi käyttävänsä ehkäisyä. Kolme vuotta saan vielä maksaa siitä kun uskoin. 😒

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minulle nainen viritti ansan, sanoi käyttävänsä ehkäisyä. Kolme vuotta saan vielä maksaa siitä kun uskoin. 😒

Naiset ovat pahempia valehtelemaan kuin venäläiset, uskon enemmän venäläisiin kuin naisiin.

• Anonyymi00016

Makiata on kun puolenkymmentä kläppii ja kaikki eri ukkoloille yli kuntarajojen.🫣

• Anonyymi00017

Joo, kyllä se kertoo jotain naisesta jos on lapsia useammalle ukolle, ja näitähän tuntuu riittävän.

• Anonyymi00018

Mun isällä on sikiöitä siellä sun täällä, ei itsekään tiedä missä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mun isällä on sikiöitä siellä sun täällä, ei itsekään tiedä missä.

Ootko varma, kuka on isäsi ?
        Epäilen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe