On muuttaneet muualle ja polkupyörät kiertää talosta toiseen
Vastaukset 16
- Anonyymi00002
Kauniit naiset jäivät rajan taakse, Venäjälle… 😮💨🥲
Toivottavasti tapaamme vielä joskus lähitulevaisuudessa - Anonyymi00003
Ompahan peräkammarin pojilla joku haave.Sielä barbeja riittää.
- Anonyymi00005
Kohta se raja aukeaa ja siellä on jonossa peräkammaripojat, sinkkumiehet, varatut ja perheellisetkin 😉
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kohta se raja aukeaa ja siellä on jonossa peräkammaripojat, sinkkumiehet, varatut ja perheellisetkin 😉
Länsi mainen mies on kävelevä rahapussi, rajan takana. Kun pääsee tänne elätti lokiksi alkaa armoton rahastus. Rahoitus kelpaa myös itåisellä maalla.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Länsi mainen mies on kävelevä rahapussi, rajan takana. Kun pääsee tänne elätti lokiksi alkaa armoton rahastus. Rahoitus kelpaa myös itåisellä maalla.
Aivan samallatavoin osaa ”suomineidot” elää miehensä siivellä, niitä näkee Kiteelläkin paljon
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aivan samallatavoin osaa ”suomineidot” elää miehensä siivellä, niitä näkee Kiteelläkin paljon
Omilla rahoilla eletty, töissä oltu, hoidettu koti ja lapset. Moni ukko elää eukon siivellä. Val is ruoka, siivottu koti, lapset ruokittu ja hoidettu, kaljakorin kanssa sohvalla loikoilua.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Omilla rahoilla eletty, töissä oltu, hoidettu koti ja lapset. Moni ukko elää eukon siivellä. Val is ruoka, siivottu koti, lapset ruokittu ja hoidettu, kaljakorin kanssa sohvalla loikoilua.
Kaiken kruunaa jääkiekko seuranta ja kalja kaverina.Muu perhe ei saa häiritä ukon peliseurantaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nyrkin ja hellan välissä
- Anonyymi00004
Voi tulomuuttoakin olla luvassa, etenkin työhaluisille, mm Sailmet
https://tyomarkkinatori.fi/aluesivu/kitee/tyopaikat?m=260 - Anonyymi00013
Kiertää kiertää ja hyvvee on. Kläppi siellä, toinen täällä.
- Anonyymi00014
Minulle nainen viritti ansan, sanoi käyttävänsä ehkäisyä. Kolme vuotta saan vielä maksaa siitä kun uskoin. 😒
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minulle nainen viritti ansan, sanoi käyttävänsä ehkäisyä. Kolme vuotta saan vielä maksaa siitä kun uskoin. 😒
Naiset ovat pahempia valehtelemaan kuin venäläiset, uskon enemmän venäläisiin kuin naisiin.
- Anonyymi00016
Makiata on kun puolenkymmentä kläppii ja kaikki eri ukkoloille yli kuntarajojen.🫣
- Anonyymi00017
Joo, kyllä se kertoo jotain naisesta jos on lapsia useammalle ukolle, ja näitähän tuntuu riittävän.
- Anonyymi00018
Mun isällä on sikiöitä siellä sun täällä, ei itsekään tiedä missä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mun isällä on sikiöitä siellä sun täällä, ei itsekään tiedä missä.
Ootko varma, kuka on isäsi ?
Epäilen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561