miksi teitä feikkejä on niin paljon tällä asialla pelleilemässä?

Anonyymi-ap

olen huomannut että suurin osa jotka etsii toista miestä homo seksiin on feikkejä ainakin eräällä sivustolla miksi näin? aina kun pitäisi tavata tulee kummallinen este tai jokin ihme syy että on este eikä voi tulla ilmoituksia on pilvin pimein poistaisivat edes niitä ilmoituksia sitten jos eivät oo tosissaan kyllä muuten ärsyttää sellainen kun ei oo tosissaan en nyt tässä sano sivuston nimeä jokainen joka osaa googlata niin varmaan löytää kyllä varmaan täällä suomi24 on paljon feikkejä jotka muka on homoja tai olevinaan bi miehiä tai haluuuvat kokeilla miksi pitää pelleillä vakavalla asialla kysynpä vaan?

12

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Asia on juuri noin.Monta turhaa odottelua ja ajelua tullut tehtyä kun sitten tullakkaan niin kuin sovittu.Yhden komennnusmiehen ainoastaan tavannut pari kertaa jokunen vuosi sitten,tuli kuten sovittiin.Vahinko vaan kun keikka hältä päättyi ja palasi jonnekin pohjoiseen,osasi ja tykkäsi ottaa suihin.mtre

• Anonyymi00004

Sovin eiliselle tapaamisen kuntopolun parkkiin, odottelin puolisen tuntia kaveria ilmestyny. Laitoin viestiä ei vastannut, tosi lapsellista toimintaa. Bi top ukm

• Anonyymi00006

Väitänpä luuseri osastoon kuulut sinä.
        Luulen tämäkin kaveri piilotteli pusikossa, lähti hipsii pakoon kun näki uuden sähkö autoni.
        Vaikkakaan sillä mitään tekemistä kahdenvälisestä nautinnosta ole. Enhän ole ainut joka tehnyt asioita oikein, maksettu kiinteistö ja hulppea kesä paikka sekä runsas osakesalkku. Ps. Veteleppä siitä luuseri kommentteja.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sovin eiliselle tapaamisen kuntopolun parkkiin, odottelin puolisen tuntia kaveria ilmestyny. Laitoin viestiä ei vastannut, tosi lapsellista toimintaa. Bi top ukm

Epätoivonen reppana ajaa ympäriinsä jotta joku survaisee parrua hanuriin

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Väitänpä luuseri osastoon kuulut sinä.
        Luulen tämäkin kaveri piilotteli pusikossa, lähti hipsii pakoon kun näki uuden sähkö autoni.
        Vaikkakaan sillä mitään tekemistä kahdenvälisestä nautinnosta ole. Enhän ole ainut joka tehnyt asioita oikein, maksettu kiinteistö ja hulppea kesä paikka sekä runsas osakesalkku. Ps. Veteleppä siitä luuseri kommentteja.

Oho oho spede on cruisaillut niuvanniemen drive in kaistalla buaahaa

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Oho oho spede on cruisaillut niuvanniemen drive in kaistalla buaahaa

Kyllä spede tietää mitä on tehnyt. Mitäs cruisailet niuviksessa olisitko vähän pipipää.

• Anonyymi00008

Ei se ainoastaan miesten ongelma ole. Tai siis, meillä vaimo etsii miehiä ja ehkä 1/20 lupautunutta saapuu paikalle. Ollaan koitettu eri kanavia mutta, sama juttu koko netissä.

• Anonyymi00010

Ei kukaan koske siihen mätisäkkiin tikullakaan

• Anonyymi00011

Mistä olette? Täällä olisi luotto mies 03

• Moikka
        Kaikenlaisia löytyy. Erikoista kyllä jos naisen hakuun tulee myöa ohareita. Itse yritän olla vastatessa rehellinen ja suoraaanainen naiset joko pelästyy tai jotain kun eivöt enää vaastaa parin viestin jälkeen. Olisi kiva tietää miksi

Jos kohdalle on osunut että naisen kanssa tapaaminen tapaaminen hoidetaa vaikka mitään muuta ei syntyisi. Lieneekö suoraselkäisyyttä mitä nuoremmilla ei enää ole.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei kukaan koske siihen mätisäkkiin tikullakaan

Niinpä se sehän se sun kohtalo. on. Koville se sulle näyttää ottavan kun spiidaat kaiken aikaa täällä.

• Anonyymi00012

Varmaan kaikki me " harrastajat" ollaan feikkejä koettu. Itse epäilen että suurempi osa on niitä, jotka unelmoi, eivätkä sitten uskalla kuitenkaan. Potevat häpeää ja huonoa omaatuntoa. Silloin on vain helpompi kadota, kuin pyytää anteeksi tai perua.
      Keräävät rohkeutta ja yrittävät uudelleen.

Itse olen aina tullut paikalle kun sovittu on.
      Olen toki joutunut sanomaan ei kiitos, kun totuus ei ole alkuunkaan täsmännyt viestittelyä. Mutta harvemmin.
      Olen myös kerran joutunut selkeän ilkivallan kohteeksi, jossa Varmaan naapuri talosta naurettiin kun etsin olematonta osoitetta.
      Onhan noita.
      Koitan asennoitua Itse niin, että he menettivät enemmän.
      Vers.55

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      529
      2619
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2240
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      206
      2206
    4. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1648
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1499
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      50
      1416
    7. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1369
    8. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1181
    9. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      94
      1151
    10. Unohdettu parannuksen kaste

Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?
      Kaste
      693
      1055
    Aihe