olen huomannut että suurin osa jotka etsii toista miestä homo seksiin on feikkejä ainakin eräällä sivustolla miksi näin? aina kun pitäisi tavata tulee kummallinen este tai jokin ihme syy että on este eikä voi tulla ilmoituksia on pilvin pimein poistaisivat edes niitä ilmoituksia sitten jos eivät oo tosissaan kyllä muuten ärsyttää sellainen kun ei oo tosissaan en nyt tässä sano sivuston nimeä jokainen joka osaa googlata niin varmaan löytää kyllä varmaan täällä suomi24 on paljon feikkejä jotka muka on homoja tai olevinaan bi miehiä tai haluuuvat kokeilla miksi pitää pelleillä vakavalla asialla kysynpä vaan?
miksi teitä feikkejä on niin paljon tällä asialla pelleilemässä?
12
206
Vastaukset
- Anonyymi00002
Asia on juuri noin.Monta turhaa odottelua ja ajelua tullut tehtyä kun sitten tullakkaan niin kuin sovittu.Yhden komennnusmiehen ainoastaan tavannut pari kertaa jokunen vuosi sitten,tuli kuten sovittiin.Vahinko vaan kun keikka hältä päättyi ja palasi jonnekin pohjoiseen,osasi ja tykkäsi ottaa suihin.mtre
- Anonyymi00004
Sovin eiliselle tapaamisen kuntopolun parkkiin, odottelin puolisen tuntia kaveria ilmestyny. Laitoin viestiä ei vastannut, tosi lapsellista toimintaa. Bi top ukm
- Anonyymi00006
Väitänpä luuseri osastoon kuulut sinä.
Luulen tämäkin kaveri piilotteli pusikossa, lähti hipsii pakoon kun näki uuden sähkö autoni.
Vaikkakaan sillä mitään tekemistä kahdenvälisestä nautinnosta ole. Enhän ole ainut joka tehnyt asioita oikein, maksettu kiinteistö ja hulppea kesä paikka sekä runsas osakesalkku. Ps. Veteleppä siitä luuseri kommentteja. - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sovin eiliselle tapaamisen kuntopolun parkkiin, odottelin puolisen tuntia kaveria ilmestyny. Laitoin viestiä ei vastannut, tosi lapsellista toimintaa. Bi top ukm
Epätoivonen reppana ajaa ympäriinsä jotta joku survaisee parrua hanuriin
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Väitänpä luuseri osastoon kuulut sinä.
Luulen tämäkin kaveri piilotteli pusikossa, lähti hipsii pakoon kun näki uuden sähkö autoni.
Vaikkakaan sillä mitään tekemistä kahdenvälisestä nautinnosta ole. Enhän ole ainut joka tehnyt asioita oikein, maksettu kiinteistö ja hulppea kesä paikka sekä runsas osakesalkku. Ps. Veteleppä siitä luuseri kommentteja.Oho oho spede on cruisaillut niuvanniemen drive in kaistalla buaahaa
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oho oho spede on cruisaillut niuvanniemen drive in kaistalla buaahaa
Kyllä spede tietää mitä on tehnyt. Mitäs cruisailet niuviksessa olisitko vähän pipipää.
- Anonyymi00008
Ei se ainoastaan miesten ongelma ole. Tai siis, meillä vaimo etsii miehiä ja ehkä 1/20 lupautunutta saapuu paikalle. Ollaan koitettu eri kanavia mutta, sama juttu koko netissä.
- Anonyymi00010
Ei kukaan koske siihen mätisäkkiin tikullakaan
- Anonyymi00011
Mistä olette? Täällä olisi luotto mies 03
Moikka
Kaikenlaisia löytyy. Erikoista kyllä jos naisen hakuun tulee myöa ohareita. Itse yritän olla vastatessa rehellinen ja suoraaanainen naiset joko pelästyy tai jotain kun eivöt enää vaastaa parin viestin jälkeen. Olisi kiva tietää miksi
Jos kohdalle on osunut että naisen kanssa tapaaminen tapaaminen hoidetaa vaikka mitään muuta ei syntyisi. Lieneekö suoraselkäisyyttä mitä nuoremmilla ei enää ole.- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei kukaan koske siihen mätisäkkiin tikullakaan
Niinpä se sehän se sun kohtalo. on. Koville se sulle näyttää ottavan kun spiidaat kaiken aikaa täällä.
- Anonyymi00012
Varmaan kaikki me " harrastajat" ollaan feikkejä koettu. Itse epäilen että suurempi osa on niitä, jotka unelmoi, eivätkä sitten uskalla kuitenkaan. Potevat häpeää ja huonoa omaatuntoa. Silloin on vain helpompi kadota, kuin pyytää anteeksi tai perua.
Keräävät rohkeutta ja yrittävät uudelleen.
Itse olen aina tullut paikalle kun sovittu on.
Olen toki joutunut sanomaan ei kiitos, kun totuus ei ole alkuunkaan täsmännyt viestittelyä. Mutta harvemmin.
Olen myös kerran joutunut selkeän ilkivallan kohteeksi, jossa Varmaan naapuri talosta naurettiin kun etsin olematonta osoitetta.
Onhan noita.
Koitan asennoitua Itse niin, että he menettivät enemmän.
Vers.55
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5292619Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532240Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2062206Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131648Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191499Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501416- 971369
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621181Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise941151Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931055