Mies, kysyn vain, en väitä mitään

Anonyymi-ap

Mutta oletko narsistinen persoona?

10

134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Varmaan vähän ylimielinen.

• Anonyymi00002
        UUSI

Huomattu täältä asti. 😑

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Huomattu täältä asti. 😑

Kiva että loistaa.

• Anonyymi00004
      UUSI

En. Oletko sinä muistanut ottaa sen skitso lääkkeesi ?

• Anonyymi00005
      UUSI

Lampaat ei ole.

• Anonyymi00008
        UUSI

Mikä sinut erottaa lampaista?

• Anonyymi00006
      UUSI

Jos kerron sulle mitä kuoro huutaa, niin liitytkö mukaan?

Vastaus kysymykseen: en tiedä. Jotenkin tuntuu, että siinä olis jotain, jos ottais tuommoisen syyn niskoille, tai että myöntäis siitä edes jotain. Kai jokainen on vähän, mutta aivan minävaurioinen, niinkuin wikipediassa luki..

Kyllä mun elämässä niinku erinomaisia asioita tapahtuu ja tälleen, mutta kunnia niistä ei kuulu mulle, kuten ei esimerkiks vaikka: mun syntymästäkään.

• Anonyymi00007
        UUSI

Eli syytät muita että synnyit tänne? Meillä kaikilla on sama mahdollisuus. Elää tai kuolla. Katsella taaksepäin tai eteenpäin. Ei olla millään tavalla erilaisia. Kyse on ajattelutavasta. Kun sinulta otetaan käsien toiminta pois. Ajatteletko vielä samalla tavalla.

• Anonyymi00009
        UUSI

Väittäisin kuitenkin olevani paljon tekemisessä ihmisen kanssa, joka on patologinen valehtelija, joka on siis piirre, joka kuuluu käsittääkseni tiiviistikin narsistisen persoonallosuushäiriön piiriin ja se ilmenee hänen kohdallaan juurikin valehteluna oman edun nimissä, mutta sekin on asia, mitä esimerkiksi poliitikot tekevät jatkuvasti.
        Inhoan valehtelua ja se on käsittääkseni kytköksissä narsismiin, joten sen perusteella sanoisin, että ei, en todellakaan ole narsisti.

Enkä ole kyllä kateellinenenkaan kenellekään, tiedän mitä kateus on, tiedän että se on aivan äärettömän epämiellyttävä tunne, olen ollut kateellinen.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Väittäisin kuitenkin olevani paljon tekemisessä ihmisen kanssa, joka on patologinen valehtelija, joka on siis piirre, joka kuuluu käsittääkseni tiiviistikin narsistisen persoonallosuushäiriön piiriin ja se ilmenee hänen kohdallaan juurikin valehteluna oman edun nimissä, mutta sekin on asia, mitä esimerkiksi poliitikot tekevät jatkuvasti.
        Inhoan valehtelua ja se on käsittääkseni kytköksissä narsismiin, joten sen perusteella sanoisin, että ei, en todellakaan ole narsisti.

Enkä ole kyllä kateellinenenkaan kenellekään, tiedän mitä kateus on, tiedän että se on aivan äärettömän epämiellyttävä tunne, olen ollut kateellinen.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19396446/mista-oikeasti-tunnistaa-narsistin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      262
      3208
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1274
    3. Vältelläänkö me molemmat toisiamme??

😘
      Ikävä
      66
      1193
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      998
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      896
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      62
      889
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      48
      824
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      762
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      731
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      698
    Aihe