Mutta oletko narsistinen persoona?
Mies, kysyn vain, en väitä mitään
10
134
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Varmaan vähän ylimielinen.
- Anonyymi00002UUSI
Huomattu täältä asti. 😑
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Huomattu täältä asti. 😑
Kiva että loistaa.
- Anonyymi00004UUSI
En. Oletko sinä muistanut ottaa sen skitso lääkkeesi ?
- Anonyymi00005UUSI
Lampaat ei ole.
- Anonyymi00008UUSI
Mikä sinut erottaa lampaista?
- Anonyymi00006UUSI
Jos kerron sulle mitä kuoro huutaa, niin liitytkö mukaan?
Vastaus kysymykseen: en tiedä. Jotenkin tuntuu, että siinä olis jotain, jos ottais tuommoisen syyn niskoille, tai että myöntäis siitä edes jotain. Kai jokainen on vähän, mutta aivan minävaurioinen, niinkuin wikipediassa luki..
Kyllä mun elämässä niinku erinomaisia asioita tapahtuu ja tälleen, mutta kunnia niistä ei kuulu mulle, kuten ei esimerkiks vaikka: mun syntymästäkään.- Anonyymi00007UUSI
Eli syytät muita että synnyit tänne? Meillä kaikilla on sama mahdollisuus. Elää tai kuolla. Katsella taaksepäin tai eteenpäin. Ei olla millään tavalla erilaisia. Kyse on ajattelutavasta. Kun sinulta otetaan käsien toiminta pois. Ajatteletko vielä samalla tavalla.
- Anonyymi00009UUSI
Väittäisin kuitenkin olevani paljon tekemisessä ihmisen kanssa, joka on patologinen valehtelija, joka on siis piirre, joka kuuluu käsittääkseni tiiviistikin narsistisen persoonallosuushäiriön piiriin ja se ilmenee hänen kohdallaan juurikin valehteluna oman edun nimissä, mutta sekin on asia, mitä esimerkiksi poliitikot tekevät jatkuvasti.
Inhoan valehtelua ja se on käsittääkseni kytköksissä narsismiin, joten sen perusteella sanoisin, että ei, en todellakaan ole narsisti.
Enkä ole kyllä kateellinenenkaan kenellekään, tiedän mitä kateus on, tiedän että se on aivan äärettömän epämiellyttävä tunne, olen ollut kateellinen. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Väittäisin kuitenkin olevani paljon tekemisessä ihmisen kanssa, joka on patologinen valehtelija, joka on siis piirre, joka kuuluu käsittääkseni tiiviistikin narsistisen persoonallosuushäiriön piiriin ja se ilmenee hänen kohdallaan juurikin valehteluna oman edun nimissä, mutta sekin on asia, mitä esimerkiksi poliitikot tekevät jatkuvasti.
Inhoan valehtelua ja se on käsittääkseni kytköksissä narsismiin, joten sen perusteella sanoisin, että ei, en todellakaan ole narsisti.
Enkä ole kyllä kateellinenenkaan kenellekään, tiedän mitä kateus on, tiedän että se on aivan äärettömän epämiellyttävä tunne, olen ollut kateellinen.https://keskustelu.suomi24.fi/t/19396446/mista-oikeasti-tunnistaa-narsistin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62889
- 48824
- 47762
- 40731
- 39698