Kestotilaus vastaanotettu rakkaiden pääpersoonalta, toimitus lähiaikoina.
"Ei niin huonoa kuin sivupersoonallasi Hönöllä, mutta surkeaa kuitenkin. 2010."
Alkanut viikko aikaa esittää nöyrää katumusta narsismin aiheuttamasta oireilusta.
Toimitus sisältää mielenkiintoisia sarjoja aiheista mitä ihmiset internettiin yleiseen käyttöön latailevat kuten valokuviaan ja tarinoitaan itsestään.
Fanien kommentit turhanpäiväisiä.
>§<
SYY JA SEURAAMUS.
7
107
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä itke ruma lapsi, huomenna mennään naamarikauppaan ja pistetään Hönön ponnari keskeltä pään yli otsatukaksi, jolloin naamarin raja ei erotu kaljusta päänahasta!
Tsiangmaan kukkuloilla alkaa daamit lämmetä kuin isolohkoladan pakosarja toukokuussa ja sitten taas nairahan halvalla, jopa ilmaseks. - Anonyymi00002
Hönö on taas viettänyt yhden yön elämästään Suomi24 palstalla
- Anonyymi00007UUSI
Posso, olen huolissani terveydestäsi, oletko tutkituttanut eturauhasesi?
- Anonyymi00004
Salamyhkäinen keskivanttera kostaja suoraan suurkaupungin sykkeestä ja salaisen moottoriradan varjoista liikkuu kaiken taustalla jakaen oikeutta niille jotka hänen mainettaan eivät kumartele. Hän on mies joka näkee kaiken, kuulee kaiken, tietää kaiken ja erilaiset ammatti-ihmiset ovat kaikki hänen ystäviään, joille hän luovuttaa välineitään käyttöön.
- Anonyymi00005
Hän on nastamuumio joka on paha pahoille ja hyvis hyville, vanha viidakon sanonta nastis liikkuu varjoansa nopeammin, kuin aave.
- Anonyymi00006
Viisi kirjainta joihin voi luottaa: H.Ö.N.Ö.
- Anonyymi00008UUSI
Kostaja varjoista etsii 2010 käsiinsä....joko identiteetti on paljastunut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671170
- 251121
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006