Onko todellakin hiusten leikkaus ja muu hoito haettava isommilta paikkakunnilta? Kävin viiden kampaamon ovea kolkuttamassa, kaikki kiinni eikä aukioloaikoja ovissa tai ikkunoissa. Jos eivät enää toiminnassa, olisiko aiheellista kyltit poistaa liiketiloista.
Kampaamopalvelut?
22
539
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miks et sä soita?
- Anonyymi00002
No ku täälä puhutaan PALAVELUISTA
en tienny että ihte palavelen sitte ihtiäni.
- Anonyymi00003
Nyt eletään tätä aikaa ja sul varmaan on kännykkä joten aina voisit soittaa kampaajalle,löytyiskö aikoja
- Anonyymi00004
Ei tuu tapahtuun! meen naapureihin sielä on palaveluita meile hoopoille tyhyjää pyytäville.
- Anonyymi00005
Jotkut ovat jo niin höperöityneet netin räpläämisessä, että eivät ymmärrä, että normaali juttelu vaikka puhelimella, on se helpoin, kätevin ja nopein tapa saada asiat hoidettua!
- Anonyymi00006
Tarkennan vielä olin siis liikkeellä aamuyöstä klo 4.
- Anonyymi00010
Jaaha, oot A3 aika aikanen asiakas
- Anonyymi00014UUSI
Luuletko plövästi, että naapuripaikkakunnilla on parturit auki klo 4 ?
- Anonyymi00007
On!
- Anonyymi00008
Nivalasta ja Ykasta löytyy miellyttävän näköisiä ja kauniisti puhuvia kampaajia, suosittelen
Ovet on auki ja yrittäjä paikalla.
- Anonyymi00009
Taas tämmönen provo eihän näihin kukaan enään reagoi.
- Anonyymi00011
Mie kävin kärsämäessä pääsee ilman ajanvarausta ja samalla ta kkasin halvempaa pensaaki...ja kävin kaupassa seki halvempaa ku täällä..
- Anonyymi00012UUSI
No nyt on tyytyväinen mieli. Olisit samantien jäänyt sinne asumaan.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
No nyt on tyytyväinen mieli. Olisit samantien jäänyt sinne asumaan.
Älä yllytä, väki vähenee iliman yllytystäki!
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Älä yllytä, väki vähenee iliman yllytystäki!
Tuommoiset valittajat ja kitisijät joutaa mennäkkin😂
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuommoiset valittajat ja kitisijät joutaa mennäkkin😂
Tuhunut saa jäähä .
- Anonyymi00015UUSI
netin tai wapin kautta aikoja saa tod.nopeasti
- Anonyymi00017UUSI
Kylläpä yrittäjiä taas kehutaan, oikein mieltä ylentävää.
- Anonyymi00019UUSI
Yrittäjiä on vaikia kehua ku niitä ei näy.
- Anonyymi00020UUSI
Nämä valittajat on justiin semmosia etteivät saa itse mitään aikaiseksi. Ei edes tikkua ristiin
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Nämä valittajat on justiin semmosia etteivät saa itse mitään aikaiseksi. Ei edes tikkua ristiin
Onneks sää teet raskasta työtä aamusta iltaan
täälä kanavalla .
- Anonyymi00022UUSI
Voisihan ne kampaamot olla joka arkipäivä auki, jotta pääsis piipahtaan parturissa helpoimmankin kautta, ei aina puhelimen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181