Yhä.
Rakastan sinua
30
839
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siis ketä rakastat yhä ? Ja kuka olet ?
- Anonyymi00008
Ainahan se olisi kiva ajatella, että joku mua rakstaa? Sit tulee kuitenkin heti mieleen, et tuskin kuitenkaan? Työttömän arki voi olla tällaista.
- Anonyymi00021
Ylermi
- Anonyymi00002
Lippu salkoon.
- Anonyymi00005
Anteeksi tästä.
- Anonyymi00009
Onneksi olkoon ja poikalapsi tulkoon metatext
- Anonyymi00003
Kenelle...?
- Anonyymi00023
Jenna
- Anonyymi00006
Minäkin häntä. Ei se lopu.
- Anonyymi00024
Temu
- Anonyymi00007
Samoin. Eikä se ole loppumassa. ❤️
- Anonyymi00010
Miehelle vai naiselle menee?
- Anonyymi00017
Ihan sama. Se ei rajaa kuin puolet ihmisistä pois.
- Anonyymi00012
Samoin...
- Anonyymi00014
Kaikki vaan rakastaa, mutta kukaan ei löydä vastakaikua... surullista.
- Anonyymi00035
Katso vanhoja haalistuneita kirjeitä, jotka olet ehkä säästänyt, katso vanhoja joululahjoja, lahjoja, katso kenellä on puhdas-sydäminen ikävä, vaikka olit ehkä hänelle ilkeä hetki sitten, niin näet ehkä, korostaen juuri sitä sanaa, aidon rakkauden vaikka et voisi nähdä häntä ja vaikka olet ehkä nähnyt hänet monta kertaa mielesi silmillä.
- Anonyymi00015
Salarakkaat rakastaa salaa.
- Anonyymi00018
Ei muuten onnistu
- Anonyymi00016
Valitsisin
Sinut
yhä
uudelleen!- Anonyymi00020
Varje dag ❤️
- Anonyymi00033
Anonyymi00020 kirjoitti:
Varje dag ❤️
Niin minäkin Sinut, jos saisin valita uudelleen ❤️
- Anonyymi00019
I love you too ♥️🥰
- Anonyymi00025
Kuka ketä omathan ovat tunteesi
- Anonyymi00026
Kumpa kertoisit sen minullekin. Googletin sporttipubin nimeä, missä joskus kävimme. Sitä ei ole enää. Menin tänään työpaikkasi ohi. Toivottavasti löydät "oikean". Olisin ollut vain "ongelma".
- Anonyymi00027
Senkun rakastat minä en olen päässy jo irti sinusta
- Anonyymi00028
Kätevästi löysit tiesi ikävä ketjuun kuitenkin trollukka
- Anonyymi00029
kyllä kai ne tunteet joskus sitten poistuvat ne ovat kun aaltoja ja mitä pskempi kaipaamani ihminen on sitä vähemmän tuntee mitäään. ei todellakaan ole vuodet lähentäneet meitä päin vastoin. kaikki vähä hyväkin mitä joskus oli katos eikä luottamus eikä ymmärrys palaa enää koskaan
- Anonyymi00030
hädin tuskin selvitään pakollisista asioista sovus
- Anonyymi00034
Pazkapuhetta ! Ei minnuu kukaan rakastele .
- Anonyymi00036
Rakkautemme ei ole mitään ohi menevää laatua. Olen omasi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711539
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html182858- 39769
- 49730
- 59640
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530625- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp75554