Yhä.
Rakastan sinua
30
832
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siis ketä rakastat yhä ? Ja kuka olet ?
- Anonyymi00008
Ainahan se olisi kiva ajatella, että joku mua rakstaa? Sit tulee kuitenkin heti mieleen, et tuskin kuitenkaan? Työttömän arki voi olla tällaista.
- Anonyymi00021
Ylermi
- Anonyymi00002
Lippu salkoon.
- Anonyymi00005
Anteeksi tästä.
- Anonyymi00009
Onneksi olkoon ja poikalapsi tulkoon metatext
- Anonyymi00003
Kenelle...?
- Anonyymi00023
Jenna
- Anonyymi00006
Minäkin häntä. Ei se lopu.
- Anonyymi00024
Temu
- Anonyymi00007
Samoin. Eikä se ole loppumassa. ❤️
- Anonyymi00010
Miehelle vai naiselle menee?
- Anonyymi00017
Ihan sama. Se ei rajaa kuin puolet ihmisistä pois.
- Anonyymi00012
Samoin...
- Anonyymi00014
Kaikki vaan rakastaa, mutta kukaan ei löydä vastakaikua... surullista.
- Anonyymi00035
Katso vanhoja haalistuneita kirjeitä, jotka olet ehkä säästänyt, katso vanhoja joululahjoja, lahjoja, katso kenellä on puhdas-sydäminen ikävä, vaikka olit ehkä hänelle ilkeä hetki sitten, niin näet ehkä, korostaen juuri sitä sanaa, aidon rakkauden vaikka et voisi nähdä häntä ja vaikka olet ehkä nähnyt hänet monta kertaa mielesi silmillä.
- Anonyymi00015
Salarakkaat rakastaa salaa.
- Anonyymi00018
Ei muuten onnistu
- Anonyymi00016
Valitsisin
Sinut
yhä
uudelleen!- Anonyymi00020
Varje dag ❤️
- Anonyymi00033
Anonyymi00020 kirjoitti:
Varje dag ❤️
Niin minäkin Sinut, jos saisin valita uudelleen ❤️
- Anonyymi00019
I love you too ♥️🥰
- Anonyymi00025
Kuka ketä omathan ovat tunteesi
- Anonyymi00026
Kumpa kertoisit sen minullekin. Googletin sporttipubin nimeä, missä joskus kävimme. Sitä ei ole enää. Menin tänään työpaikkasi ohi. Toivottavasti löydät "oikean". Olisin ollut vain "ongelma".
- Anonyymi00027
Senkun rakastat minä en olen päässy jo irti sinusta
- Anonyymi00028
Kätevästi löysit tiesi ikävä ketjuun kuitenkin trollukka
- Anonyymi00029
kyllä kai ne tunteet joskus sitten poistuvat ne ovat kun aaltoja ja mitä pskempi kaipaamani ihminen on sitä vähemmän tuntee mitäään. ei todellakaan ole vuodet lähentäneet meitä päin vastoin. kaikki vähä hyväkin mitä joskus oli katos eikä luottamus eikä ymmärrys palaa enää koskaan
- Anonyymi00030
hädin tuskin selvitään pakollisista asioista sovus
- Anonyymi00034
Pazkapuhetta ! Ei minnuu kukaan rakastele .
- Anonyymi00036
Rakkautemme ei ole mitään ohi menevää laatua. Olen omasi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204978Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä633996Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723574Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272067- 1241528
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361495