niin en ymmärrä miten voit leikkiä kotia jonkun toisen kanssa? Se on silloin väärin kaikkia meitå kohtaan. Seksiä olisit halunnut lapsesi syntymän jälkeen minulta? Se olisi ollut niin sitä naista kohtaan väärin ja muutenkin, vaikka sen miten koittaisit perustella. Siksi sanoin mitä sanoin ja se asia palasi päähäni vasta pari viikkoa sitten, kun mietin että olisin sinulta sekoilujani irl-viestillä, tai itse asiassa videoviestillä pyytänyt anteeksi, mutta sitten muistin kuvat jotka olin sinulle lähettänyt, joissa olin aivan piestyn näköinen. Se kuva tapahtui alle viikko sen jälkeen kun sanoin, kaikki tai ei mitään kun ehdotit edellä mainittua kanssani. Se tälli tai ne tällit veivät muistoni ainakin 2 viikolta, en edes sairaalassa käynyt. Mut muistin et oon angstaillu sulle viestein välillä ja sit muistin tuon mitä sanoin, eli kaikki tai ei mitään. Minulla on mielenrauha sikäli asian suhteen, että tiedän mitä haluan ja se olet sinä. Tiedän että kärsit myös ihan yhtälailla, vaikket sitä näytä. Muista että muut näkevät sen. En itse pysty olemaan täysin onnellinen koskaan, sitä minulle toivoit, mutta valitettavasti se on mahdotonta kun elämänsä rakkaus tekee kaikkensa taistellakseen tunteitaan vastaan. Tällaista rakkausta ei moni koe ja omasta mielestäni sen kuuluu olla romanttista ja silloin siihen ei muita kuulu. Asuisin kyllä omassa kämpässä ja harmittaa että en uskaltanut koskaan ehdottaa, että samoille huudeille pyrkisin kyllä jos se olisi toivottua, mutta annoit minulle niin ristiriitaisia signaaleja, että se kyllä vaikutti kaikkeen. Tiedät kuka oon jos tän jostain syystä lukisit, must on huvittavaa et joskus tääl "sulle" kirjoitan. Viimeisessä viestissä esitin sinulle raivoisan vaatimuksen, mutta en ole sinulle vihainen kuin joskus lyhyen hetken kun koen itseni merkityksettömäksi sulle ja sit kuitenkin sanot et on ikävä, rakastat, seksiä tekee mieli jne. mut ymmärrät varmaan mitä tuskaa tää on ollut mullekin niiden kahden viikonlopun jälkeen jo kohta 5 vuotta! Kun Taivas oli totta ne hetket sun kanssas. Sen takia mulle taas on mahdotonta antaa sulle itseäni, koska olet elämäni mies ja kaipaisin vaan entistä enemmän jos ois nähty vaan seksin merkeis lyhyesti ja se ois ollut väärin uutta perhettäsi kohtaan. Minusta olisi myös tuntunut pahalta vain ohimennen nähdä. Joissakin asioissa täytyy tehdä valintoja ja kompromisseja jos jotakin kuitenkin haluaa. Minulta et voi saada vain kirsikkaa kakun päältä, niin kliseiseltä kun se kuulostaakaan. Kirjoitin nämä sanat sydänverelläni. Ja anteeksi niistä sekoiluviesteistä ja kuvista.
S
Kun mies rakastat minua
Anonyymi-ap
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391911Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3011641- 881524
- 801499
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531186Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721081Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2881050- 631031