Gazassa ei kansanmurhaa

Anonyymi-ap

46

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Israel 🥰
      PerusÄSSÄ 🥰

      • Anonyymi00003

        Kaapissasi on natsi ja Netanjahu on hyvä mies. PerusS on täyttä terästä!


      • Anonyymi00026

        Totta. Israel toimii kuin Etelä-Afrikka tai natsi-Saksa. Mutta uskallapa sanoa, niin kuulet olevasi antisemitisti.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kaapissasi on natsi ja Netanjahu on hyvä mies. PerusS on täyttä terästä!

        Peruspaska pettää aina. Millaisia vaalilupauksia Persut tai Kokoomus on pitänyt? Tietääkö joku?
        Se, että Netanjahun Israel on rikollinen natsimielinen valtio ei oikeuta persupaskoja tai kristillisiä selittelemään Israelin rikollisia toimia hyväksyttäviksi tavoiksi toimia. 80 tuhatta tapettua palestiinalaista joista yli 20 tuhatta lapsia on osoitus Israelin etevämmyydestä kansanmurhan tekijänä.


    • Anonyymi00004

      Tällä hetkellä ei todisteita. Tutkinta jatkuu ja ihme, jos todisteita ei löydy.

      • Anonyymi00005

        Tämä Israelin Persu Natsi Netanjehu On täysi Sotahullu niinkö Putin ja Trumppikin ja Suomen Persut on täystolloja Maamiinan ystäviä.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Tämä Israelin Persu Natsi Netanjehu On täysi Sotahullu niinkö Putin ja Trumppikin ja Suomen Persut on täystolloja Maamiinan ystäviä.

        Maamiinat on hyvä asia 🥰


    • Anonyymi00008
      • Anonyymi00010

        Nämä tunkeutujien avustukset ei paljon Gazaa auta. Israel vie päivittäin 600-700 rekkaa ruokaa gazalaisille. Yle vain jättää tällaiset tiedot kertomatta ja ottamatta asioista selvää. Ja ketä nämä ns. avustuslaivueen suomalaiset olikaan ?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Nämä tunkeutujien avustukset ei paljon Gazaa auta. Israel vie päivittäin 600-700 rekkaa ruokaa gazalaisille. Yle vain jättää tällaiset tiedot kertomatta ja ottamatta asioista selvää. Ja ketä nämä ns. avustuslaivueen suomalaiset olikaan ?

        No ei vie, vaan YKn avustusjärjestöt. Israel kyllä valvoo kuljetuksia ja välillä listii rekkakuskeja ja pölli rekan kuormasta parhaat palat.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Nämä tunkeutujien avustukset ei paljon Gazaa auta. Israel vie päivittäin 600-700 rekkaa ruokaa gazalaisille. Yle vain jättää tällaiset tiedot kertomatta ja ottamatta asioista selvää. Ja ketä nämä ns. avustuslaivueen suomalaiset olikaan ?

        Tyhjäntoimittajia joiden ainoa peruste on tuoda itseään esille. Ovatko seuraavissa vaaleissa vasemmiston tai vihreiden listoilla.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        No ei vie, vaan YKn avustusjärjestöt. Israel kyllä valvoo kuljetuksia ja välillä listii rekkakuskeja ja pölli rekan kuormasta parhaat palat.

        Ota selvää,. Kyllä Israel vie aivan omia avustuksiaan. Sen maan ei tarvitse pölliä keneltäkään mitään. Älä toista sitä vasemmiston legendaa.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Tyhjäntoimittajia joiden ainoa peruste on tuoda itseään esille. Ovatko seuraavissa vaaleissa vasemmiston tai vihreiden listoilla.

        Ainakin kahdella muslimihuivi.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ainakin kahdella muslimihuivi.

        Ja Israelko pahin pahoinpitelijä ?Tässähän tunkeuduttiin vieraaseen maahan. Tuskin Venäjäkään tykkäisi jos mentäisiin neuvomaan kansan kohtelemisessa ! Katsoitteko ajankohtaislähetyksen, kuinka suomalainen poliisi pahoinpitelee keskenkasvuisia lapsia ? Eipäs siitä sen isompaa kohua. Suomi ei näe, kuinka täällä pelataan.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Tyhjäntoimittajia joiden ainoa peruste on tuoda itseään esille. Ovatko seuraavissa vaaleissa vasemmiston tai vihreiden listoilla.

        No ei ainakaan persujen listoilla.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ota selvää,. Kyllä Israel vie aivan omia avustuksiaan. Sen maan ei tarvitse pölliä keneltäkään mitään. Älä toista sitä vasemmiston legendaa.

        Mielenkiintoinen juttu. Palasin näet itse Israelin suorittaman pidätyksen jälkeen kotiin. Olen sairaanhoitaja. Tarkoituksemme oli viedä erinäisiä sairaanhoitoon tarvittavaa välineistöä ja lääkkeitä, koska niistä on huutava pula. En voi ymmärtää, miksi toimintamme, joka on täysin epäpoliittinen, herättää näin suurta arvostelua ja vihaa. Myöskin kommentti; menivät sinne, vaikka tiesivät, miten käy, on käsittämätön. Toimintamme on täysin pyyteetöntä, emmekä todellakaan tienneet, että se päättyy Israelin hallituksen ministerin tekemään nöyryytykseen.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Mielenkiintoinen juttu. Palasin näet itse Israelin suorittaman pidätyksen jälkeen kotiin. Olen sairaanhoitaja. Tarkoituksemme oli viedä erinäisiä sairaanhoitoon tarvittavaa välineistöä ja lääkkeitä, koska niistä on huutava pula. En voi ymmärtää, miksi toimintamme, joka on täysin epäpoliittinen, herättää näin suurta arvostelua ja vihaa. Myöskin kommentti; menivät sinne, vaikka tiesivät, miten käy, on käsittämätön. Toimintamme on täysin pyyteetöntä, emmekä todellakaan tienneet, että se päättyy Israelin hallituksen ministerin tekemään nöyryytykseen.

        Ihan oikeesti, miksi menitte ? Menkää Sudaniin, siellä on vielä enemmän hätää. Tämä oli vain vasemmiston temppu Israelia vastaan. Mistä rahat näihin lääkkeisiin ? Israel on ainut joka pitää sillä alueella huolta länsimaisesta sivistyksestä. Iran tappoi enemmän omia kansalaisiaan kuukauden aikana kuin Israel koko Gazan sodan aikana.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Mielenkiintoinen juttu. Palasin näet itse Israelin suorittaman pidätyksen jälkeen kotiin. Olen sairaanhoitaja. Tarkoituksemme oli viedä erinäisiä sairaanhoitoon tarvittavaa välineistöä ja lääkkeitä, koska niistä on huutava pula. En voi ymmärtää, miksi toimintamme, joka on täysin epäpoliittinen, herättää näin suurta arvostelua ja vihaa. Myöskin kommentti; menivät sinne, vaikka tiesivät, miten käy, on käsittämätön. Toimintamme on täysin pyyteetöntä, emmekä todellakaan tienneet, että se päättyy Israelin hallituksen ministerin tekemään nöyryytykseen.

        Miksi se pyyteettömyys kohdistuu aina ulkomaalaisiin. Eikö " minua" muuten huomata ?
        Mene välillä vaikka vanhainkotiin hoitamaan koppeihinsa unohdettuja vanhuksia. Vai onko sairaanhoitajalle heidän ihmisarvonsa vähäisempi ?


    • Anonyymi00009

      Hyvä Israel, hyvä Netanjahu!

      Nähtiinhän se Euroviisuissa että suomalaiset kannattavat Israelia eniten joten kansan enemmistö on Israelin puolella ja äänestävät myös Perussuomalaisia vaaleissa.

      • Anonyymi00011

        Ennen on saanut yksi henkilö äänestää 20 ääntä nyt se pudotettiin kymmeneen, koska roistovaltio Israel ostaa ääniä.
        Koska olipa kappale minkälainen tahansa yleisöäänet nostavat Israelin kärkisijoille.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ennen on saanut yksi henkilö äänestää 20 ääntä nyt se pudotettiin kymmeneen, koska roistovaltio Israel ostaa ääniä.
        Koska olipa kappale minkälainen tahansa yleisöäänet nostavat Israelin kärkisijoille.

        No nytkö se äänten ostaja oli Bulgaria ? Suomalaisten äänten ostaminen ei onnistunut tälläkään kertaa.


      • Anonyymi00022

        Joko ne euroviisut oli? Voittiko eerika?


    • Anonyymi00014

      Onko pidätysmääräys peruttu? Ei ole koska se perustuu muihin juttuihin sotarikoksiin.

      EIköhän kansanmurhakin siitä tule kun saisivat jaffan kiinni, koska yk:n riippumaton tutkintakomissio sen kansamurhankin todennut jo..

      Aivan varmasti sekin tulee lisänä mutta ei ydinase valtio israel johtajaa voi käytännössä saada kiinni kuten ei putin eikä trump.

      Liian isoja herroja. Näillä omat rikos oikeudenkäynnit myös kesken, siksi netanJaffa tilasi hamas iskut strategiallaan TUKEA hamas vuosien ajan koska on oman valtion vihollinen kuten trump joka ensitöikseen vapautti valtion vihollisia jotka hänen kannattajia siis..

      Tuosta hyvä jatkaa..

    • Anonyymi00015

      YK:n tutkintakomissio (Commission of Inquiry) on todennut, että Israel on tehnyt useita 1948 kansanmurhasopimuksen rikkomuksia ja suositellut, että ICC lisäisi kansanmurhasyytteet.

      : ICC ei ole syyttänyt Netanyahua kansanmurhasta, vaan muista vakavista rikoksista – erityisesti sotarikoksista ja rikoksista ihmisyyttä vastaan, kuten nälkiinnyttäminen, siviilien tahallinen hyökkääminen, murha, vainot ja muut epäinhimilliset teot.

    • Anonyymi00016

      Israelin miehitys Länsirannalla ja Itä‑Jerusalemissa on YK:n mukaan ollut laiton vuodesta 1967 lähtien, ja siirtokunnat ovat kansainvälisen oikeuden mukaan laittomia alusta asti.
      Miehitys on siis jatkunut 59 vuotta (vuodesta 1967 tähän päivään, 2026).

      Tuon aikaa

      siis "vasta" israel ollut rikollinen terroristi valtio ja saanut osallistua aina EUru Viisuun?? Huh.

      • Anonyymi00020

        YK on täysin menettänyt arvovaltansa vasemmistolaisena järjestönä ja pääsihteeri on Putinin ystävä.


    • Anonyymi00021

      Israel on hyvä valtio ja Gaza joutaa pommittaa sileäksi kun eivät osaa käyttäytyä.

    • Anonyymi00024

      Missä on kaasan terrorit. Eihän nuita ole yhessäkään tv uutisissa näkynyt. Ei ainuttakaan sotilas ajoneuvoa, ei pannsareita, ei rättipäitä kalasnikoineen, eimitään. Silti netanjussi ei kun kaupunkeja pommittaa matalaksi. Sitä tuommonen terrori saa tehä mitä haluaa. Ja yk ja suomi etunenässä tukee tappamista.

      • Anonyymi00029

        Näin on.


      • Anonyymi00035

        No kuulostaa vähän siltä, että olet katsonut vain Suomen valtakunnallisia vasemmistokanavia. Tätä se propakanda tekee. Syöttää ihmisille haluamaansa tietoa ja jättää tarkotushakuisesti totuuden kertomatta.


    • Anonyymi00025

      Jokainen ajatteleva ihminen ymmärtää, että Israel tekee kansanmurhaa Gazassa.

      • Anonyymi00031

        Voisi nämä Gazalaiset lopettaa terroriteot ja rakettien ampumiset niin tilanne voisi olla toinen. Mutta kun äly ei riitä niin se ei riitä. Hyvä Israel.


      • Anonyymi00033

        Orpo ei tajua eikä tuppikaan.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Voisi nämä Gazalaiset lopettaa terroriteot ja rakettien ampumiset niin tilanne voisi olla toinen. Mutta kun äly ei riitä niin se ei riitä. Hyvä Israel.

        Koetappa ymmärtää, että Israel on sillä alueella miehittäjä valtio joka on perustettu beduiinien maille. Siellä ei rauhaa tule ennen kuin Israel niminen valtio poistetaan. Israelin alue pitäisi tehdä ydinaseilla asumiskelvottomaksi sitte sinne tulee rauha.


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Koetappa ymmärtää, että Israel on sillä alueella miehittäjä valtio joka on perustettu beduiinien maille. Siellä ei rauhaa tule ennen kuin Israel niminen valtio poistetaan. Israelin alue pitäisi tehdä ydinaseilla asumiskelvottomaksi sitte sinne tulee rauha.

        Sinähän olet aito natsi.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Koetappa ymmärtää, että Israel on sillä alueella miehittäjä valtio joka on perustettu beduiinien maille. Siellä ei rauhaa tule ennen kuin Israel niminen valtio poistetaan. Israelin alue pitäisi tehdä ydinaseilla asumiskelvottomaksi sitte sinne tulee rauha.

        Kyllä se on Ihan YK:n heille osoittama alue. Voisit opetella historiaa, äläkä puhu pehmeitä.
        Miltä mahtaa tuntua asua demokraattivaltiossa. jota muslimiterroristit ympäröi joka puolelta ?


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Sinähän olet aito natsi.

        Oliko Norjalaiset vastarintataistelijat natseja kun puolustivat miehittäjiä vastaan? Sama tilanne Israelin alueella Israel on miehittäjä beduiinien alueella.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Kyllä se on Ihan YK:n heille osoittama alue. Voisit opetella historiaa, äläkä puhu pehmeitä.
        Miltä mahtaa tuntua asua demokraattivaltiossa. jota muslimiterroristit ympäröi joka puolelta ?

        Opetteleppa itse historiaa. Ennen Israel nimistä valtiota alueella asuivat beduiinit, juutalaiset ja muut hattivatit sulassa sovussa. Natsisaksan hirmutekojen jälkeen britanian johdolla neuvoteltiin ja yk:ssa hyväksyttiin Israel niminen valtio sen jälkeen alkoi rauhattomuus alueella syrjittiin alueen muita asukkaita rajoitettiin vedenkäyttöä muilta kuin Israelilaisilta perustettiin laittomia siirtokuntia jne. Olen miettinyt tätä juutalais vihaa jota on jatkunut satoja vuosia ennen Hitleriä, mutta tänäpäivänä en enää ihmettele kun katsoo mitä juutalaiset tekevät alueella.


    • Anonyymi00032

      No mistä helevetistä ne ampuu raketteja. Talon raunioistako. Otahan vähä äly käteesi.

      • Anonyymi00036

        Etkö ole kuullut heidän avustusrahoilla kaivamistaan tunneleista. Siellä on myös hyvin säilyneitä alueita ja niitähän Yle ei näytä. Ja Suomihan antaa koko ajan lisää rahaa raketteihin. Eiköhän ole parempi tietää kuin äly kädessä arvailla.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Etkö ole kuullut heidän avustusrahoilla kaivamistaan tunneleista. Siellä on myös hyvin säilyneitä alueita ja niitähän Yle ei näytä. Ja Suomihan antaa koko ajan lisää rahaa raketteihin. Eiköhän ole parempi tietää kuin äly kädessä arvailla.

        Ehkäpä kuitenkin kaivoivat lapioilla


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Etkö ole kuullut heidän avustusrahoilla kaivamistaan tunneleista. Siellä on myös hyvin säilyneitä alueita ja niitähän Yle ei näytä. Ja Suomihan antaa koko ajan lisää rahaa raketteihin. Eiköhän ole parempi tietää kuin äly kädessä arvailla.

        Näkikö kukaan videota. jossa näytettiin kuinka Espanjan poliisi kohteli Israelista palanneita Palestiina-aktivisteja lentokentällä. Ei muuten ollut helläkätistä, Ylehän ei tietenkään sitä näytä. mutta onneksi on kanava, joka näkyy vain antennitalouksissa ja netissä.


    • Anonyymi00037

      Syyttäjän näkemys asioista ei aina vastaa oikeuden käsitystä - onneksi.

    • Anonyymi00038

      palestiina parkkipaikaksi. koko paskasakki joutaa jyrätä niin loppuu varastelu ja rakettien ampuminen.

      • Anonyymi00040

        Kyllä ja israel pitää jyrätä puskutraktorilla mereen ja väki sieltä alkuperäisiin kotimaihinsa Saksaan, Venäjälle jne. Jerusalemin voisi jättää kulttuurin harrastajille siihen Välimeren rantaan.


    • Anonyymi00042

      On se niin väärin kun Israel pommittaa terroristien ihmiskilpiä, kun hamasin terroristit piiloutuvat tunneleihin ja laittavat naiset, lapset ja vanhukset tunneleiden ulkopuolelle vastaamaan terroristien toimista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe