Vuosien ajan maksettiin toisen velkoja ,onko mahdollista saada takas.
Onko mahdollista saada perittyä.
30
684
Vastaukset
- Anonyymi00001
Riippuu henkilöstä keltä periä.
- Anonyymi00002
Laita Lindroosit perimään.
- Anonyymi00003
20v maksoi appi ja velallinen tekee kaiken pimeästi että ei UO pääse käsiksi.
- Anonyymi00016
He hoitaa
- Anonyymi00033UUSI
No mitä ne liittyvät valkolaisten asioihin?
- Anonyymi00004
Ei kannata lainata rahaa ikinä kenellekkään
- Anonyymi00005
Kyse ei ole lainaamisesta vaan takuista pankille jne.Kyllä hankki ja töitä teki ,mutta meidän tietämättä pimeästi.juhlia osas ja kaikki olevinaan ok ,kunnes totuus tuli esille ja kaveri karkas.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyse ei ole lainaamisesta vaan takuista pankille jne.Kyllä hankki ja töitä teki ,mutta meidän tietämättä pimeästi.juhlia osas ja kaikki olevinaan ok ,kunnes totuus tuli esille ja kaveri karkas.
Hae auto ja remonttivehkeet kaniin..
- Anonyymi00007
No, jos oot testamentissa perijänä ja omaisutta on, eikä paljon sukua ym. muita perijöitä.
- Anonyymi00009
Kantanen kätki rahansa hyvin, arvailtiin , että oliko Meeri, Asta vai Ilmo Lauri Tapani kieroon.
- Anonyymi00010
Kieroin.
- Anonyymi00011
Tää meidät kusettanu on kotiin palaaja maailmalta kun luuli että velka unohtunut,mutta ei ollutkaan ja rupes tekee kaiken pimeästi kiertäen ulos oton.
- Anonyymi00012
Tyhmästä päästä kärsii koko ruho.
- Anonyymi00013
Kuulostaa LAMMAS suden nahassa.Ottakaa omat ohjat käteen kyllä kouluttaja löytyy mutta ..ON PAHA KULKEA KOKO ELÄMÄ SELKÄ SEINÄÄ VASTEN.
- Anonyymi00014
Uo toimistoon ja jälki perintä toimenpide 3v ,kyttäävät kaiken ostot ja hankkeet .Jos valehtelee UO kyselyissä niin sitten tulee sanktioit ja kovat.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Uo toimistoon ja jälki perintä toimenpide 3v ,kyttäävät kaiken ostot ja hankkeet .Jos valehtelee UO kyselyissä niin sitten tulee sanktioit ja kovat.
En minä mutta muut kertoilee paluu muuttaja.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
En minä mutta muut kertoilee paluu muuttaja.
Syyttömänä syntynynyt ,kertoo jotain olisko narsistisia piirteitä.
- Anonyymi00018
Pieksu puolillaan entisiä pokerihaita...sittemmin kovasti velkaantuneet pikavippiensä kera. Sitten 45v . yritetään eläkkeelle pään sisäisten ongelmien takia. Mutta vuodilla on tunnetusti pitkät ja terävät kynnet....
- Anonyymi00019
Oikein esitetään että on ..mutta velat unohtuu.Nesteellä näitä liikkuuu..
- Anonyymi00020
Saa kun annat vaan osoitteen ja tuon hillot.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Saa kun annat vaan osoitteen ja tuon hillot.
Pankinjohtaja peri tätinsä niin että väärensi testamentin.
- Anonyymi00022
Jatka maksamista
- Anonyymi00025
Tuli paluumuuttajana takas ja homma jatkuu..ei maksa ei veroja
- Anonyymi00026
Ei ole!!! Mitäs olet tyhmä
- Anonyymi00027
Kirjoitteleeko siinä itse velallinen
- Anonyymi00028
Jos on mustaa valkoisella eli velkakirjat niin pystyy perimään.
- Anonyymi00029
Isät väärensi asiakirjoja ja rikkaiden isien pojat elää homoelämää Kuopiossa. Markus, Jukka, Krisu ja Juho Vilhelm.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Isät väärensi asiakirjoja ja rikkaiden isien pojat elää homoelämää Kuopiossa. Markus, Jukka, Krisu ja Juho Vilhelm.
Aha.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Aha.
Tämä kyseinen ei väärennelly mutta puhumalla sai menetettyä toistenb omaisuudet.kunnes karkas ja palas takas PIEKSÄMÄELLE.
- Anonyymi00032UUSI
Millaisista veloista nyt kyse? Onko velkakirja tehty? Tekaistuja velkoja ei voi periä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa913616Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292383Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412028Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34881- 44811
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30800Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet4744Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen60744- 40697
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87676