Toiset laskee lampaita toiset tiilenpäitä 🤭
Eikö sinun pitäisi olla vankilassa
13
239
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täällä kun suojelee lampaita välttyy vankilalta. Mustia lampaita tuppaantuu.
- Anonyymi00002
Tuun kohta sun selli kaveriksi mitä siihen sanot
- Anonyymi00003
Clarise...
- Anonyymi00005
Uhrilampaat?
- Anonyymi00004
- Anonyymi00006
Vankilassa tavallaan olenkin 🤬
- Anonyymi00007
Musta teippi pukee sinua
- Anonyymi00008
Ei kyllä mä viihdyn paremmin tässä mustassa lammasturkissa. Sopii yks yhteen mun länkkäri säärien kanssa. Sitte. Tää tipun pää ohut lyhyt tukka ja muodikkaat pöllö lasit. Näytän ihan tipulta😇
- Anonyymi00009
Alla minun kaikki sietää.
- Anonyymi00010
Ikävää kun eksyit väärään seuraan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ikävää kun eksyit väärään seuraan.
Joo sai kyllä hävetä sitä sen tulevaa puolisoa joka näyttää ihan Matti McConaughey:lta pitouksen joku hahmo kuulema. Kaikki oli kauhuissaan. Ei kai
- Anonyymi00011
Kerrotko miksi sinnekään ei pääse käymällä itse pyytämässä päästä pitäs tehdä joku rikos sitä ennen se ois oiva paikka toki luoda suhteita joista on siviilissä huomattavasti ennemmän hyötyä se ois sinällään paikka jossa olis helppo pysyä pedofiilejä ja raiskareita löytyy joita ei jäisi kukaan edes kaipaamaan ihmisiä joille olis syytä määrätä kuoleman tuomio ainoa tapa varmistua etteivät kenenkään elämää pilaa
- Anonyymi00013
Esität tosi uskottavasti kusipäätä internet trollia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22673- 40668
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632