Kun Kolsikan paikalle aukeaa lounasravintola ja leipomo.
Ammattilainen tekee ruokaa ammattimiehen taidolla.
Olet todella Tervetullut lisäämään tarjontaa!
Kohta saadaan taas hyvää ruokaa!
10
183
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sopii toivoa hyvää ja edullista ruokaa.. Kokista riippuu ruuan hyvyys tai huonous.. Itse tein juuri gourmet annoksen ja vaimolle kelpasi hyvin.. Syön erittäin harvoin ulkona..
Kuinka kauan sitten kannattaa kahvila, löytääkö asiakkaat.. Kilpailua on ja väki vähenee koko ajan.. - Anonyymi00002UUSI
Laadukkaalla ruualla, ammattitaitoinen kokki pärjää. Hän kun osaa tehdä perusruokaa erinomaisesti lounaaksi ja välillä jokin spesiaali ruoka, vaikkapa kerran viikossa.
Kilpailijan, keskustassa, "ex krilliyritttäjän" /vai lie rengin paistokset maistuu samalle ruokaöljylle, liikaa paahdettuna. Lopputulema "kuivia kakkareita".
Lisäksi salaattipöytä täytyy olla raikas ja kylmä, ei 5h lämpölamppujen loisteessa olleita.
Nuita, perusasioita huomioiden hän pärjää, yhdessä Turulan erinomaisen ruokalan menujen kanssa.
Keskittäytyköön tämä keskustan paikka "viinanmyyntiin".
Niin, Metsähovin aikainen lounas oli upea.- Anonyymi00007UUSI
Mistä vaan ammattitaitoinen kokki löytyy kuolevaan kuntaan ??
Joensuulaisiin ravintoloihin on tekijät kiven alla joten ongelmaksi saattaa muodostua tekijän löytyminen..
taso ei kummoinen okussa ole, sen ylittämiseen ei ihmeitä tarvitse tietää..
- Anonyymi00003UUSI
Onhan Kosilkan paikalla huippu aurinkoinen terassi. Oli aina täynnä asiakkaita.
Toivotaan että sama jatkuu. Menestystä yrittäjälle.- Anonyymi00004UUSI
Miks lopetti jos oli aina täynnä asiakkaita?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miks lopetti jos oli aina täynnä asiakkaita?
Henk.koht. syistä ja 3500 vuokrasta joĥtuen.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Henk.koht. syistä ja 3500 vuokrasta joĥtuen.
KARJALAINEN
27.12.2024 20:01
Kari Kauppinen
Kahvila Kosilkka kertoi perjantaina puoliltapäivin hakeutuneensa konkurssiin.
Tämä oli jo odotettavissa, sillä Kosilkan lopettamissyyt ovat moninaisemmat kuin aiemmin on kerrottu.
Yrityksen velkataakka kasaantui loppuvuodesta, ja lopulta sillä oli maksuhäiriömerkintöjä yli 40 000 euron edestä. Verottaja karhusi yli 21 000 euroa.
Muut kuin verottajan perinnässä olevat maksut ovat olleet lähinnä perintäyhtiöille edenneitä vaatimuksia sekä kaksi yksityisen yrittäjän hakemuksesta käräjäoikeudesta haettua yksipuolista tuomiota.
– Lukuisat päällekkäin kasautuneet vaikeudet kuitenkin hankaloittivat toimintaa lopulta ylitse pääsemättömästi. Etenkin liiketila- ja kiinteistökysymykset ratkaisivat yhtiön kohtalon, Kosilkka perustelee tilannetta sosiaalisen median päivityksessään.
– Kipuilua liittyi paitsi kahvilan liiketilan vuokrasuhteeseen, myös Polvijärven Kuorevaaran kyläkoulukiinteistön vajaakäyttöön ja myymättä jäämiseen. Isolle kyläkoululle ei löytynyt leipomon lisäksi tai jälkeen jatkokäyttöä, ja myyntiyrityksistä huolimatta kiinteistölle ei löytynyt ostajaa.
Perjantaina tekemässään sosiaalisen median päivityksessään Kosilkka kertoo, että "kuluneiden reilun kahden vuoden aikana saimme olla osa mitä parhainta outokumpulaista yhteisöllisyyttä. Kahvilaan syntyi ainutlaatuisen hieno tunnelma ja etenkin livekeikat saivat aikaan vertaistaan hakevan ilmiön".
Kosilkassa järjestettiin lähes sata elävän musiikin keikkaa.
– Saamamme palaute ja tuki on ollut uskomattoman laajaa ja lämmittävää. Lukemattomat ihmiset ovat todistaneet rennon kulttuurikahvilan tyyppisen ravintolan tarvetta Outokummussa. Uskomme meidän jättävän kaupunkiin aukon, jonka yhteisö ajan myötä myös täyttää, Kosilkka jatkaa perjantaisessa postauksessaan.
- Anonyymi00006UUSI
Ei tuu okussa toimii
- Anonyymi00009UUSI
Konkurssia odotellessa hiljentykäämme...
- Anonyymi00010UUSI
On se pitkäaika 2 vuotta kahvilaa pitää .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083