En vieläkään tiedä miksi

Anonyymi-ap

ensin ghostasit ja olit hiljaa pitkään kunnes laitoit viestin ja halusitkin tietää miten mulla menee.

Kertoisitko mies😘

17

262

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ole minä ainakaan haamuillut. Se on tosi töykeää. Eli minun tilanteessani hän ei ollut ottanut yhteyttä ennen minua.

• Anonyymi00002

Voisin selittää miksi mut en täällä!

• Anonyymi00003

Oli varmaan toisen kanssa ja sitten toinen jätti ja sitten sai vihdoin luvallisesti luikertaa liiveihisi

• Anonyymi00004

Jos ei vain tiennyt tilannettasi aikaisemmin ja oli jostains syystä vain huolissaan juuri tuolla hetkellä. Ei hän varmaan mitään pahaa tarkoittanut,

• Anonyymi00005

Anna olla jo ei mulla enää ole mitään tunteita sua kohtaan olet musta sukkainen ilkeä nainen onneksi pääsin eroon sinusta

• Anonyymi00006

Epäilen että meni bänks ja nyt haluaa vara piparia. Ei ehkä niin maistuvaa mutta Coop piparikin kelpaa paremman puutteessa.

• Anonyymi00007

Piparia 😉 mies antoi

• Anonyymi00008

Jotain ongelmaa nykyisen kanssa tai jopa välirikko. Niin siinä kohtaa tulitkin sinä mieleen. Eikö olekin ihan päivän selvä asia, mistä on kysymys? Arvosta itseäsi sen verran, ettet lähde vedätyksiin mukaan.

• Anonyymi00009

Halusiko tietää missä kunnossa olet, jotta että

• Anonyymi00010

Halusin tietää, että voit hyvin.

• Anonyymi00011

En voi hyvin ,olen läheisille kohta mennyt ja unohdettu henkilö.

• Anonyymi00012

Harmi homma. Harmi, etten voinut sinua rakastaa. Siitä olisi vain tullut meille harmia. Ystäväsi ei pidä minusta yhtään ja pelkäsin, että hän hylkää sinun ystävyyden!

• Anonyymi00014

Sinun ystäväsi vihaa minua ylikaiken ja sinun puolestasi tein päätöksen, jotta saat pitää ystävyyden.

• Anonyymi00016

Ei näin onnistu mikään

• Anonyymi00018

Sinun ystäväsi antaa sinulle enemmän kuin minä voisin puolestasi ikinä tehdä!

• Anonyymi00017

Että näin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2425
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1407
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      77
      1234
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      6
      1152
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      870
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      865
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      44
      713
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      87
      698
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      26
      678
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      666
    Aihe