Ootteko koskaan ihastunut siten

Anonyymi-ap

Että ette pysy itsekään perässä missä mennään?
Kaikki tulee niin nopeasti ettei pysty prosessoimaan. Varsinkin, kun on muutakin muutosta elämässä meneillään. Hyvin hämmentävää.

15

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei ole tuollaista tapahtunut. Ihastun hitaasti ja unohdan vielä hitaammin.

• Anonyymi00002
      UUSI

Paljon pitää tapahtua asioita, että edes ihastuisin. Joten ei tunnu mulle todennäköiseltä.

• Anonyymi00003
      UUSI

En tykkää ihastua kun se on aivan järkyttävä pakkomielle päässä mitä yrittää järkeillä ja poistaa tuskaisia tunteita ja kaikista paras kun tää tyyppi tiedä edes. :D

• Anonyymi00004
      UUSI

Ihastun kyllä nopeasti ja kohde täyttää pään "mukavasti".

• Anonyymi00005
      UUSI

En haluais ihastua koska se on niin tuskaista! Koko ajan vain se ihastuksen kohde pyörii mielessä eikä mistään tule mitään. Sitten haluaa nähdä hänet mutta ei kuitenkaan koska samalla kun se on ihaninta niin se on myös kamalinta kun et ole hänen kanssaan!

• Anonyymi00006
      UUSI

En tajunnut viimeksi mikä mua vaivaa. Meni yöunet ja keskittymiskyky. Piti ottaa päiväunia kesken päivän, sekin melkein mahdotonta. Itseni kanssa piti henkisesti painia oikein kunnolla, kunnes meni tajuntaan mikä mun oikein on.

• Anonyymi00007
      UUSI

Joo.

• Anonyymi00008
      UUSI

Mun suhteet edenneet aina 0-100.

• Anonyymi00009
      UUSI

Kyllä. Nuorena kerran tuohon tyyliin ja heti perään 30 vuotta myöhemmin jysähti taas. Luulin että olis kuulunut nuoruuteen vaan. Järkihän siinä meinaa jäätyä. 😅

• Anonyymi00010
      UUSI

Aaww en osaa sanoa prosessista

• Anonyymi00011
      UUSI

Ikävä kyllä olen💔!
      Toinen ei halunnut minua vaan paremman ihmisen.

• Anonyymi00012
      UUSI

En.

• Anonyymi00013
      UUSI

💔💔💔💔💔 Olen rakastanut, mutta hän halusi toisen ja vain sillo kelpasin, kun EI saanut toista. En tiennyt, että oli varattu. 💔💔💔💔

• Anonyymi00014
      UUSI

En usko tohon ihastusjuttuun ,mut toi muu on suojeluskunnan prioriteetti n:o 1

Sehän on lottienkin perinne

• Anonyymi00015
      UUSI

Liian hyvä ollakseen totta on liian hyvää ollakseen totta. Ole varovainen, saatat olla narsistipsykopaatin loukussa jossa aluksi on kaikki maalattu vaalenapunaiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      166
      2120
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      311
      1803
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1258
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1220
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1091
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      24
      972
    Aihe