Vieläkö nainen olet yhtä ehdoton

Anonyymi-ap

Vai joko olet tullut toisiin aatoksiin. Uusi näkökulma voisi avartaa mieltä, näkisit vähän eri tavalla sen, missä näit epäilyttävää.

Tai ehkä et ollutkaan tosissaan ja halusit pelastaa tilanteen, koska et ollut varma olinko tekemässä sinusta pilaa. Etkö huomannut miten olin vajonnut maan alle, ja vieläkin olen? Mitä leikkimistä siinä on?

30

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Erään miehen haluaisin jo nähdä!

• Anonyymi00002
      UUSI

Olen vaan enemmän vakuuttunut et teet vaan pilaa kustannuksellani.

• Anonyymi00003
        UUSI

Enkä tee!

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Enkä tee!

Sulla ei oo mitään käsitystä kuinka paljon tää on mua satuttanut. Kuinka yksin, peloissani, inhottu, nöyryytetty ja kiusattu olen tuntenut olevani. Mä oon jumalauta täysin palasina vain sun hupisi tähden.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sulla ei oo mitään käsitystä kuinka paljon tää on mua satuttanut. Kuinka yksin, peloissani, inhottu, nöyryytetty ja kiusattu olen tuntenut olevani. Mä oon jumalauta täysin palasina vain sun hupisi tähden.

Et ole aloittajalle tuttu.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Et ole aloittajalle tuttu.

Aivan se ja sama. Sainpahan sen jonnekin sanottua millainen olo mulla on.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Aivan se ja sama. Sainpahan sen jonnekin sanottua millainen olo mulla on.

Tuo on ihan normaali vaihe silloin, kun lähtee irrottautumaan traumakemiasuhteesta. Nyt vaan ulos kaikki paha olo. Vaikka huutamalla tai kiroilemalla, kaikki pois sieltä sisältä ja uskallat ottaa kaiken valtavan raivon vastaan ja ilmaista sitä jotenkin.

Ja kun se viha siitä vähän laantuu, huomaat että se olikin vain verho sille oikealle tunteelle. Ja se tunne siellä taustalla on suru. Valtavasti vanhoja kokemuksia, joissa ei ole saanut turvallisesti tuntea kaikkia tunteita ja sitten niitä on lähdetty patoamaan. Surun käsittelyä ei tarvitse tehdä kertasuorituksena, vaan siihen voi välillä palata, muun elämän ohella.

Kaikki tunteet ovat arvokkaita ja kiitollinen saa olla siitä, että pystyy tuntemaan erilaisia tunteita. Ei ole vihaa ilman rakkautta. Ei surua ilman ilonpilkahduksia. Ei syvää, raastavaa itkua ilman vatsanpohjasta kumpuavaa ilon ja riemun liikehdintää koko kehossa.

Elämä olisi ehkä helpompaa ilman kaiken maailman tunteita, mutta niin se on lahjan saaneelle antoisampaa elämää, kaikkine murheineenkin. Ja lopuksi, murheet ei lopu murehtimalla. Ihan empiiristä tutkimustietoa on tästä.

• Anonyymi00004
      UUSI

En ymmärrä.

• Anonyymi00005
      UUSI

Hmm…

• Anonyymi00006
      UUSI

Jos jotain asiaa tyrkytetään, nousee suuri epäilys ja vastustus. En pitänyt ajatuksesta enkä pidä edelleenkään. En halua edes ottaa selvää.

• Anonyymi00008
        UUSI

Sitä mäkin epäilen, että täällä taas tehtaillaan otsikoita.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei liity palstaan mitenkään

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sitä minä teen 24/7

• Anonyymi00007
      UUSI

Vaikea sanoa. Tarvitsen todellakin uusia näkökulmia. En koskaan ajatellut, että sinä olisit vajonnut maan alle. Et kai sitä enää ole. Toista se on minulla.

• Anonyymi00010
      UUSI

Olin ehdoton vain siinä, että hänet halusin, mutta kun sitten tajusin, ettei hän halunnut minua, yritin vain kestää ja hyväksyä asian. Ajattelin, että oli kuitenkin hyvä, että vaikutti iloiselta, kun tiemme erosivat.

• Anonyymi00011
      UUSI

Liittyykö tämä kaveriin?

• Anonyymi00014
      UUSI

Siis kai ymmärrät jos olisit "mun" mies, että kun kohtaan elämäni rakkauden, niin sen suhteen olen hyvinkin ehdoton, vaikka muuten olen mikä olen, enkä siitä nauti edes. Nautin kaikesta hänen kanssaan.

Tämä ei varmasti ole tilanteestani, mutta tuo ehdottomuus särähti korvaan, kyllä, hänen suhteensa olen hyvin ehdoton ja se on sydämessäni kirouksena, koska en voi enää koskaan kokea mitään sellaista. Ja hän ei uskalla kohdata minua, vaikka kokee saman.

En halua vain ohikiitäviä lyhyitä hetkiä ja pahan karman aiheuttamista muille.

Koska sitten sydämeni kärsii taas lisää, kun näin sen saa pidettä "siedettävänä", mut ei oo helppoo! Ja mikään ei kiinnosta, ei yhtään mikään.

Minä en tahdo hänelle mitään pahaa, vaikka välillä kiukuttelen päihdehöyryissä hänelle sekoja. Kuolen vielä tähän. Munuaiset meinas mennä vuos sit ja onhan näitä ollut.

• Anonyymi00015
      UUSI

Jos tarkoitat sitä mun 2.viimeisintä viestiä niin mielelläni kuulisin ajatuksiasi siitä. Toki olen avoin avartumiselle. Muistathan myös olla kiinnostunut elämästäni.

• Anonyymi00017
      UUSI

Miksi olit/olet vajonnut maan alle? Häpeänkö takia? En ole leikkinyt sinulla ja tiedän että olit minuun ihastunut. Kuten minäkin sinuun. Mutta ne olosuhteet..

• Anonyymi00018
        UUSI

Häpeän. Eikä vain häpeä, vaan hyvin syvät traumat.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

❤️

Sivusta

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

No älä nyt ainakaan siitä yhdestä tietystä tilanteesta koe noin kamalaa häpeää ja traumaa. Ollutta ja mennyttä ja olihan se ihan mukavaakin mutta... ollaanhan me mun mielestä se asia ja tilanne jo puhuttu läpi.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

No älä nyt ainakaan siitä yhdestä tietystä tilanteesta koe noin kamalaa häpeää ja traumaa. Ollutta ja mennyttä ja olihan se ihan mukavaakin mutta... ollaanhan me mun mielestä se asia ja tilanne jo puhuttu läpi.

Ollaan. Mutta sen lisäksi on monia pahoja asioita tapahtunut, joista et tiedä. Meidän tapaus vain mursi minut aika pahasti lisää. Odotin niin paljon, merkitsit suuria minulle. Olit rakkainta minulle, odotin hyvää, ja siksi se koski äärettömän kovaa.

Olen niin alamaissa.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Hän kyllä sanoi, ettei kiinnosta... 😓

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

❤️

Sivusta

❤️.

• Anonyymi00021
      UUSI

Olisitpa rakas mies.

• Anonyymi00026
      UUSI

Kerro sille naiselle suoraan tai vaikka kirjota kirje ,niin se tietäisi mitä tunnet ja tietää korjata tilanteen ja pyytää anteeksi.

• Anonyymi00029
        UUSI

Miten te saitte tästä asian, että naisella olisi anteeksipyydettävää 🙄

• Anonyymi00028
      UUSI

Tämä tuskin on oikea paikka tuohon kysymykseen!

• Anonyymi00030
      UUSI

Minulla on tuntosarvet. Tiedän kyllä kun joku on epäillyttävää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2023
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1727
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1557
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1193
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1150
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1061
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1007
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      956
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      937
    Aihe