Sedän "ilmoitukset" saavat nyt kyytiä kiitettävällä teholla, kuinkahan kauan se enää jaksaa väsätä uusia kun heti lähtevät kaatopaikalle jonne kuuluvatkin.
Ylläpidolle isot aplodit!
14
144
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ylläpidolle todella papukaijamerkki kultaisin käädyin ja tammenlehvillä.
Mutta kun ihmisellä on pakkoneuroosi, se tulee tänne, jos vain pääsee. Normaali ihminen kyllästyisi, mutta pakkoneuroottinen mieli ei pääse irti rutiinista.
Ettei pidä pettyä kun normaali ylläpito ei lannista mielisairasta. - Anonyymi00002
He eivät normaalisti tähän aikaan enää poista mutta nyt poistuvat.
- Anonyymi00003
Näin kertoo itse heinolan sedän iskä ihguu
- Anonyymi00004
Vielä kun tuon idiootin saisivat aisoihin myös
- Anonyymi00006
Menikö trollilla tunteisiin 😢 Haista ite se paskas vaan juntti
- Anonyymi00009
Mitens olis toi savottamiespalli ketju.
Pitäiskös se nostaa ylös.Ihguu,pallit,pallit.🤓🤣 - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitens olis toi savottamiespalli ketju.
Pitäiskös se nostaa ylös.Ihguu,pallit,pallit.🤓🤣Näin kertoo itse heinolan sedän iskä ihguu
- Anonyymi00012
Ei pidä paikkaansa. Mutta kenties tuo fantasiasi anaalipenetraatiosta sedän kanssa toteutuu, kun samassa laitoksessa hänen kanssaan kerran majailet 😁
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kerroit jo tuon aiemmin
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kerroit jo tuon aiemmin
- Anonyymi00007
🎵 mukava Setä, mukava Setä.. piip pipipiippiip pipipipi piip piip 🎶
Ootte vaan kateellisia Setän suosiolle!
Anna11 - Anonyymi00014
Kyllä sullakin hörhöllä halvat huvit, kyttäät piilo "poliisina" toisten kirjoituksia. Heinolan kaveri yksi eniten joka saa hörhöjen vastauksia, alkaa olla iso julkis suomessa. Älä ole kateellinen vaan tumputa rauhassa kotonasi🤣😂
- Anonyymi00015
Piipitä ja tumputa ihan rauhassa vaan 😁😁😁
- Anonyymi00018
Jumittiko levy päälle
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322078Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461695Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041196Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104994Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74924- 59825
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52769Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,26718Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd99699