Miksi 😢 särjit minut? Olisin kaiken sinulle antanut, mutta EI, kun haluat sen, joka EI sinua halua!
Miks :( särjit
18
361
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sanoiko se jotain lopullista kun särki?
- Anonyymi00008
Ei halua minua. Haluaa toisen, joka ei häntä halua!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei halua minua. Haluaa toisen, joka ei häntä halua!
Kuka se toinen on? 😬
Miks ei se halua? - Anonyymi00014
Tietenkin palstaäijän dramaattiset ketjut on täynnä suuria tunteita ja ontuvia sanasotia monologien muodossa. T naiselta🥱
- Anonyymi00002
etkä olisi tai enhän tunne sua, mut Hän nainen ei ainakaan, koska oli/on tiukasti naimisissa
- Anonyymi00003
Minä olisin sinut halunut. Haluat jonkun, joka ei sinua halua! Minä olisin ollut parempi kuin hän.
- Anonyymi00004
Saako sinua?
- Anonyymi00007
Sinä et saa. Hän olisi saanut minusta hyvän puolison ja luotettavan. Olisin häntä rakastanut todella paljon, mutta haluaa jonkun, joka ei häntä halua.
- Anonyymi00005
Kuinka?
- Anonyymi00006
Eu kuinkaan
- Anonyymi00010
Et sinä sitä tiedä haluaako hän minua!
- Anonyymi00011
Iteppähn sä sen pilasit jos muistat et ollu yhtään mua kohtaan mukava onneksi pääsin susta eroon ja myöskin tunteeni vapautui sinusta en sua kohtaan enää tunne yhtään mitään
- Anonyymi00012
No voi kyynel.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
No voi kyynel.
Sulle näköjään on unettoman yön jälkeen jäänyt syystä mitä en todellakaan ymmärrä juuri tämä palstaäijän, eli aloittajan virsi jäänyt päähän soimaan🙄🤭
- Anonyymi00013
Rumaa ja empatiakyvytöntä miestä en huoli. Miehellä pitää olla edes kasvoissa jotakin viehättävää, jotta voi harkita. Yhdessä ei ole mitään näistä, eikä mitään luonteenpiirrettäkään mikä kiinnostaisi. Silti tyrkyttää itseään, vaikka torjuttu monta kertaa.
- Anonyymi00016
Nyt meni aloittajaäijä tämäkin viihteellinen epikriisi vähän päin männikköä. Onko osittain jotain itsesäälissä ja inhorealismissa rypemistä tämä? T naiselta
- Anonyymi00017
En ole ruma, enkä empatiakyvytön.
Mies, joka ei ole AP - Anonyymi00018
Yhden kerran torjuttu olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3762386IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk631849- 1541423
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131247Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021201Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48925- 90874
- 71842
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43815- 28813