Sinun takiasi tämän sanon.
Älä nainen kiusaa minua enää
20
292
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En kiusaa 😞
- Anonyymi00002UUSI
En ole ikinä kiusannut.
- Anonyymi00004UUSI
Anteeksi. 😞 En kiusaa enää.
- Anonyymi00006UUSI
Ajattele minua. Sinun parasta haluan.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Juu. 😢❤️
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Rakastan sinua, mutta menee hermot välillä kun en kelpaa sulle. Oikeasti olet vain niin ihana mies. 😢❤️
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Juu. 😢❤️
Ei unohdeta toisiamme. 🤍
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei unohdeta toisiamme. 🤍
Ei unohdeta. Harmi kun et halua mitään…
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei unohdeta. Harmi kun et halua mitään…
Kyllä sinä minua uskot. Et muuten jaksaisi, kuten en minäkään.
- Anonyymi00012UUSI
Lopeta olen tosissani mut sä et kun pelleilet vain ei ole kyllä yhtään ikävä sua
- Anonyymi00013UUSI
Haluan sinut ja nähdä sinut mies 💛
- Anonyymi00016UUSI
Kuka on tämä onnekas mies?
- Anonyymi00014UUSI
Mitä uhkailet. Normaali ihminen ei kiusaa ketään.
- Anonyymi00017UUSI
Otitko yksärinkertainen, eli nainen jota palstaäijän otsikossa pienessä päässäsi oletat puhuteltavan todella tämän hubbabubba uhkauksena? Maailma ei pyöri sinun maalittamisen ja maalailun ympärillä tai pään aukomisen tuuleen huudellen. Ikävä tuottaa pettymys, et ole niin tärkeä
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Otitko yksärinkertainen, eli nainen jota palstaäijän otsikossa pienessä päässäsi oletat puhuteltavan todella tämän hubbabubba uhkauksena? Maailma ei pyöri sinun maalittamisen ja maalailun ympärillä tai pään aukomisen tuuleen huudellen. Ikävä tuottaa pettymys, et ole niin tärkeä
Ps mutta kiusaa toki uudestaan nainen vaikka suomen viranomaisia kiihkeillä ja sekavilla kirjelmillä mm minua uhataan netissä nyt uusimpana villityksenä.
- Anonyymi00019UUSI
Täällä puhutaan ihmisestä, joka elää ulkopuolella teidän keksittyjen tarinoiden.
- Anonyymi00020UUSI
"Kiusaaminen" = Nainen ei anna sitä mitä mies haluaisi. Nyyh.
- Anonyymi00021UUSI
"Kiusaaminen" = Nainen päättää itse, kenen kanssa viettää aikaa. Nyyyyyh. 😭
- Anonyymi00022UUSI
voiks kahelle pitkälle ihmiselle tulla lyhyt kasvune lapsi
- Anonyymi00023UUSI
Eikö seki nyt ole selvää kiusaamista, jos nainen ei haluu suhdetta naimisissa olevan miehen kanssa. Ikäviä ihmisiä sellaset naiset!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972