Viikonloppuna nähdään. Vakio paikassa ja tiedät kellon ajan, kun sovittiin irl. Pidä huoli, että pääset tulemaan salaa.
Viikonloppuna
18
152
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jooo. Puolisoltani salaa. Menen muka ystävälleni yökylään.
- Anonyymi00003UUSI
Peitä jälkesi! Poista meidän viestit, jossa sovittiin.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Peitä jälkesi! Poista meidän viestit, jossa sovittiin.
Ok.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ok.
Ei viestitellä ennen sitä! Eikä soitella. Eikä nähdä.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei viestitellä ennen sitä! Eikä soitella. Eikä nähdä.
Ok. Eikö edes täällä?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ok. Eikö edes täällä?
Ei edes täällä ikävä palstalla!!! Täysin irl hiljaisuus. Muista tämä. En halua, että minun oma saa selville.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei edes täällä ikävä palstalla!!! Täysin irl hiljaisuus. Muista tämä. En halua, että minun oma saa selville.
Ok. Sovittu. Tämä on vika viesti. Ennen, kun nähdään vakio paikassa. Poistan kaikki irl viestit ja peitän jälkeeni täysin. Me emme jää kiinni. Lupaan sen!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ok. Sovittu. Tämä on vika viesti. Ennen, kun nähdään vakio paikassa. Poistan kaikki irl viestit ja peitän jälkeeni täysin. Me emme jää kiinni. Lupaan sen!
Ikävä palstan hiljaisuus ja irl hiljaisuus alkaa nyt! Et vastaa tähän minun viestiin. Enää mitään. Ei nähdä. Ei viestitellä tai soitella. Minun pitää mennä tai minun oma alkaa epäilemään.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ikävä palstan hiljaisuus ja irl hiljaisuus alkaa nyt! Et vastaa tähän minun viestiin. Enää mitään. Ei nähdä. Ei viestitellä tai soitella. Minun pitää mennä tai minun oma alkaa epäilemään.
Voi sinuakin reppanaa, aloittajaäijä täällä larppaat tällaista tilannetta mitä ei ole. WT- väki kokee seuraavansa oikeaa draamaa. Aina. Vieläkin. Ilmeisesti. Stop
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Voi sinuakin reppanaa, aloittajaäijä täällä larppaat tällaista tilannetta mitä ei ole. WT- väki kokee seuraavansa oikeaa draamaa. Aina. Vieläkin. Ilmeisesti. Stop
Sattuuhan sitä paremmissakin piireissä ja piireissä
- Anonyymi00002UUSI
🕴🏻
- Anonyymi00010UUSI
En ole mihinkään tulossa usko jo että olet tyhmä aivoiltasi parempi näin nyt mulla on hyvä olo kunnei tarvi sun valehteluja kuunnella
- Anonyymi00015UUSI
Ja taas tämä aloittaja, eli palstasetä kirjoitti yhden vakiolaininsa aina vähän eri muodoissa uuvattien ”iloksi”
- Anonyymi00011UUSI
Ei kannata salasuhteet. Tulee vain sydänsuruja ja rikottuja ihmissuhteita. Koskaan ei pysty katsomaan enää omaa kumppania silmiin ja tehtyä ei saa tekemättömäksi.
- Anonyymi00014UUSI
No jopas aloittajaäijä on koomista. Tietenkin tyypit diu diu on loogista, että trollipalsta on kanava, mihin merkitään kalenterien merkinnät. Ootteko vähänn
- Anonyymi00012UUSI
Surullista ja kieroa.
- Anonyymi00013UUSI
Sinä taas täällä eläydyt jostain syystä palstaäijän teatteriin. Onko suhteellisuudentaju ottanut kenties loparit?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sinä taas täällä eläydyt jostain syystä palstaäijän teatteriin. Onko suhteellisuudentaju ottanut kenties loparit?
Kaikki on aina niin surullista mister melankolialla, joka kokee tunteita palstatodellisuuden kautta. Himmee k-pää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1602108Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3101793- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois811254Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972