Viikonloppuna

Anonyymi-ap

Viikonloppuna nähdään. Vakio paikassa ja tiedät kellon ajan, kun sovittiin irl. Pidä huoli, että pääset tulemaan salaa.

18

152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jooo. Puolisoltani salaa. Menen muka ystävälleni yökylään.

• Anonyymi00003
        UUSI

Peitä jälkesi! Poista meidän viestit, jossa sovittiin.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Peitä jälkesi! Poista meidän viestit, jossa sovittiin.

Ok.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ok.

Ei viestitellä ennen sitä! Eikä soitella. Eikä nähdä.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei viestitellä ennen sitä! Eikä soitella. Eikä nähdä.

Ok. Eikö edes täällä?

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ok. Eikö edes täällä?

Ei edes täällä ikävä palstalla!!! Täysin irl hiljaisuus. Muista tämä. En halua, että minun oma saa selville.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei edes täällä ikävä palstalla!!! Täysin irl hiljaisuus. Muista tämä. En halua, että minun oma saa selville.

Ok. Sovittu. Tämä on vika viesti. Ennen, kun nähdään vakio paikassa. Poistan kaikki irl viestit ja peitän jälkeeni täysin. Me emme jää kiinni. Lupaan sen!

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ok. Sovittu. Tämä on vika viesti. Ennen, kun nähdään vakio paikassa. Poistan kaikki irl viestit ja peitän jälkeeni täysin. Me emme jää kiinni. Lupaan sen!

Ikävä palstan hiljaisuus ja irl hiljaisuus alkaa nyt! Et vastaa tähän minun viestiin. Enää mitään. Ei nähdä. Ei viestitellä tai soitella. Minun pitää mennä tai minun oma alkaa epäilemään.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ikävä palstan hiljaisuus ja irl hiljaisuus alkaa nyt! Et vastaa tähän minun viestiin. Enää mitään. Ei nähdä. Ei viestitellä tai soitella. Minun pitää mennä tai minun oma alkaa epäilemään.

Voi sinuakin reppanaa, aloittajaäijä täällä larppaat tällaista tilannetta mitä ei ole. WT- väki kokee seuraavansa oikeaa draamaa. Aina. Vieläkin. Ilmeisesti. Stop

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Voi sinuakin reppanaa, aloittajaäijä täällä larppaat tällaista tilannetta mitä ei ole. WT- väki kokee seuraavansa oikeaa draamaa. Aina. Vieläkin. Ilmeisesti. Stop

Sattuuhan sitä paremmissakin piireissä ja piireissä

• Anonyymi00002
      UUSI

🕴🏻

• Anonyymi00010
      UUSI

En ole mihinkään tulossa usko jo että olet tyhmä aivoiltasi parempi näin nyt mulla on hyvä olo kunnei tarvi sun valehteluja kuunnella

• Anonyymi00015
        UUSI

Ja taas tämä aloittaja, eli palstasetä kirjoitti yhden vakiolaininsa aina vähän eri muodoissa uuvattien ”iloksi”

• Anonyymi00011
      UUSI

Ei kannata salasuhteet. Tulee vain sydänsuruja ja rikottuja ihmissuhteita. Koskaan ei pysty katsomaan enää omaa kumppania silmiin ja tehtyä ei saa tekemättömäksi.

• Anonyymi00014
        UUSI

No jopas aloittajaäijä on koomista. Tietenkin tyypit diu diu on loogista, että trollipalsta on kanava, mihin merkitään kalenterien merkinnät. Ootteko vähänn

• Anonyymi00012
      UUSI

Surullista ja kieroa.

• Anonyymi00013
        UUSI

Sinä taas täällä eläydyt jostain syystä palstaäijän teatteriin. Onko suhteellisuudentaju ottanut kenties loparit?

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Sinä taas täällä eläydyt jostain syystä palstaäijän teatteriin. Onko suhteellisuudentaju ottanut kenties loparit?

Kaikki on aina niin surullista mister melankolialla, joka kokee tunteita palstatodellisuuden kautta. Himmee k-pää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      160
      2108
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      310
      1793
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      81
      1254
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1220
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1091
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      24
      972
    Aihe