Ei mitään ei käy vastaukseksi.
Mitä sinä mies haluat minusta?
23
274
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kysy suoraan
- Anonyymi00017UUSI
Odotatko russuttava päätä aukova lukija palstaäijän, eli aloittajan muuttuvan esim sinulle ”suoraan kysyjäksi”? T
- Anonyymi00002UUSI
No ainakin sen ettet olis mt-potilas...
- Anonyymi00005UUSI
Ai eikö mt-potilas ole ihminen?
- Anonyymi00008UUSI
ADHD ei ole mt-potilas.
Ja mitä sit vain toinen oliskin sellainen?
Ei kaikki ole ihan diudiu kuitenkaan.
Se Mt juttu voi olla just se yhdistävä seikka.
-sivusta - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ai eikö mt-potilas ole ihminen?
En ole aloittaja, ja etkä minulle vastannut, mutta mä en MT ottaisi puolisoksi. Pilaa meidän tulevan lapsemme tulevaisuuden.
- Anonyymi00018UUSI
Oletko sinä nk kaipaamassa näissä palstaäijän provokaatioissa vai onko joku ihan muu prosessi menossa? Jatkahan tiivitaavi samaan malliin tämä on ns sinun työ ehkä jopa. TT
- Anonyymi00003UUSI
Kikua
- Anonyymi00019UUSI
Sitäkö sinä nyt olisit tässä palstaäijän avauksessa heittämässä pöytään? Voi hele
- Anonyymi00004UUSI
En mitään. Ystäväsi vihaa minua ylikaiken. En halunnut, että menetät ystävyyden. Ystäväsi voi antaa enemmän sinulle kuin minä ikinä!
- Anonyymi00009UUSI
Ei ole enää sellaista ystävää eikä saakaan. Harmi.
-joku - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei ole enää sellaista ystävää eikä saakaan. Harmi.
-jokuYstäväsi on parempi ihminen kuin minä!! En halua, että luovut ystävästäsi minun takia. En voi tarjota sinulle hyvää tulevaisuutta. Olisimme köyhiä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ystäväsi on parempi ihminen kuin minä!! En halua, että luovut ystävästäsi minun takia. En voi tarjota sinulle hyvää tulevaisuutta. Olisimme köyhiä.
Mitä sitten. Ennemmin köyhä mutta onnellinen rakkaan kanssa kun ilman. -joku
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä sitten. Ennemmin köyhä mutta onnellinen rakkaan kanssa kun ilman. -joku
Ei. Joutuisit kaupassa miettiä tarkkaan mitä ostat. Joutuisit miettimään pystytäänkö me kaikki laskut ja vuokra maksamaan. Eikä se ole sellaista elämää, jota haluan sinulle. Haluan sinulle vapauden harrastaa ja tehdä kaikkea.
- Anonyymi00006UUSI
Sillä ei ole käytännössä merkitystä. Olemme erilaisia.
- Anonyymi00007UUSI
Köllötellä päälläsi.
- Anonyymi00020UUSI
Kuka sinut on reppana aivopessyt? Väärennetty iipee kenties tjn
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kuka sinut on reppana aivopessyt? Väärennetty iipee kenties tjn
Hajoita ja hallitse taktiikka kyllä ne tietää kellä pelata ja miten
- Anonyymi00014UUSI
Jos olet eräs nuorempi niin mentäis yhdessä, vaikka yhteen autiotaloon, joka on melko lähellä.
m-n - Anonyymi00015UUSI
Naimisiin❤️💍🔥
- Anonyymi00016UUSI
Vaimon halusin.
- Anonyymi00022UUSI
F ihanuuden rakkaaksi ja lopuksi 💍.
- Anonyymi00023UUSI
Tahdon että olisi Me ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972