Lohilaani

Anonyymi-ap

Onko typerämpää kuin jonkun keinotekoinen lammikko täynnä lohia mitä ongitaan
Ja joku juhlapaikka vielä olevinaan.
Tuolla tulosmenolla 3000e v. mitä tällä hetkellä on, toiminta ei montaa vuotta jatku.

8

382

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihan mukava paikka vaikka päiväretkelle koko perheen kanssa.
      Ja tunnelmallinen juhlapaikaksikin.

• Anonyymi00002

Olen samaamieltä siinä että on melkein eläinsuojeluasia kun kala parat joutuvat olemaan siinä tekolätäkössä kyllähän se aiheuttaa kaloille kärsimystä muovipussipohja ja kesähelteillä vesi lämpenee kalat ihan liian vähällä hapella.eikä se lossikaan hyvä ole kuka tarkastanut kuknka veden alle kiinnitetty vaijereita tms. Itse yrittäjä liian kovaääninen ja onko edes hygieniapassia kun lohileipiä myy.

• Anonyymi00004

Kahdessa bajamajoissa on hirveät hajut kesä kuumalla ja miehillä ja naisilla samat.
        Ulkona pestään kädet.
        Muuten kauniilla paikalla ja mukavan matkan päässä

• Anonyymi00003

Toivotaan hyvää jatkoa tälle, niinkuin muillekin yrittäjille, yrittäjäystävällisessä Kotkassa.

• Anonyymi00005

Lohilaani on Kotkan Penissuomalaisten estraadi, siellä voi bongata Juho Kierolan os Eerola

23.8.2025
      Juho Eerola tarjosi lohisoppaa ja musiikkia Lohilaanilla

Paikalle saapuu myös Juho Eerola ja tarjoaa herkullista lohisoppaa halukkaille. Päivän aikana nautitaan myös livemusiikista ja rennosta yhdessäolosta.

Laajakosken mielenterveys sairaala Nikelin ostaja ehdokkaat Enqvist sekä Kierola ,pupu meni pöksyyn mutta tulihan kyseenalaista julkisuutta

• Anonyymi00006

On se kiva kun kannustetaan oman kunnan yrittäjiä.

• Anonyymi00007

Olisi kiva jos polkupyörä paikkoja olisi enempi ja pyörillä kesällä liikumme

• Anonyymi00008

Sähköautojen latauspaikka puuttuu kokonaan enkä mahtunut sitä kapeaa hiekkatietä ajamaan uudella sähköisellä Range rover maasturillani.
      Olisin käynyt yhden hailirasian ostamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1356
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1246
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      987
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      833
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      733
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      516
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      498
    Aihe