Luulo ei ole tiedon väärti

Anonyymi-ap

Kun mies muuttaa kotimaastaan pois taikka toiselle paikkakunnalle, tapahtuu usein elämänmuutos. Se muutos on niin väkevä, että se muuttaa henkilökohtaisen historiankin.

Höpöhessujen ei tarvitse kuin lähteä lomalle, niin jo on ego kuin T-Rexillä. Ylivoimaa uhkuen kerrotaan ventovieraille saavutuksista nenäkarvat väristen kun ihan itseäänkin jännittää että mitä sieltä suusta tulee.

Ajatus kulkee niin että koska heitä ei kukaan tunne; -He voivat säveltää oman tarinansa sellaiseksi kuin se unelmissaan olisi. Käry käy sitten kun sattuu kohdalle sellainen joka oikeasti tietää mistä puhutaan.

Olen nähnyt esim kun oikea merimies on nauranut feikkiseilorin suohon esittämällä kysymyksiä joihin feikillä ei ollut mitään vastata. Olen nähnyt kun oikea menestynyt painija on laittanut feikin hiljaiseksi jne.

Hua Hin oli tässä asiassa kunnostautunut varsin hienosti ainakin takavuosina.
Ei yhtään tavallista duunaria missään, vaan mestaruustason miehiä kuka missäkin.

Yksi lyhyt ja paksu juoppo oli Suomen mestari telinevoimistelussa ja kaverinsa oli PM-mestari nyrkkeilyssä ja esitteli lyöntejään jotka oli kuin elokuvasta Muumion Kosto.

Eräs Lappiin muuttanut huijari kopioi toisilta itselleen ihan uuden elämäntarinan ja vokotteli rikkaan lesken itselleen. Nykyään hänen pojatkin kyselee taksitolpalla että "Et sä tiiä kuka mä oon".

Sen sijaan rahalla on vaikeaa kehuskella, jos sitä ei ole tai sitä ei näy. Lihapiirakka Eki- vainaalla oli tapana laittaa rahalla kehuskelijat maksamaan pöydän koreaksi. Yleensä ne kaiffarit eivät enää toista kertaa samaan pöytään istuneet.

Pattayalla matala profiili on se juttu, vaikka jotkut toisin kuvitteleekin että siellä jengi "polleilee" ja elvistelee. En ole itse nähnyt kuin pari elvistä kolmena vuosikymmenenä Thaimaassa.

Tämä tuli mieleen tästä lehtiuutisesta kun tämä egoileva torvelo meinaa taas nousta kehään nolaamaan itsensä.
https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/a3e331ed-1923-418d-974a-840102c6fba1

Se on sellaista kun ego kirjoittelee shekkejä, joita ei keho kykene lunastamaan. Olen sen joskus kokenut itsekin, mutta hyvin vaatimattomassa mittakaavassa. McGregor saa sentään satamilkkua matsista, minä sain vain mustan silmän.

2010

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Juu jotkut kirjoittelee katteettomia shekkijä, toiset ottavat lainaa, vaikkapa osakaslainaa... kumpi aiheuttaa enemmän vahinkoa.

• Anonyymi00002
        UUSI

Yksi päivystää Suomi24 palstaa clauden kanssa "Otaniemestä" käsin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      225
      2530
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2109
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      321
      1860
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      102
      1624
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1505
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1240
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1180
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1121
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1053
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1006
    Aihe