Kun mies muuttaa kotimaastaan pois taikka toiselle paikkakunnalle, tapahtuu usein elämänmuutos. Se muutos on niin väkevä, että se muuttaa henkilökohtaisen historiankin.
Höpöhessujen ei tarvitse kuin lähteä lomalle, niin jo on ego kuin T-Rexillä. Ylivoimaa uhkuen kerrotaan ventovieraille saavutuksista nenäkarvat väristen kun ihan itseäänkin jännittää että mitä sieltä suusta tulee.
Ajatus kulkee niin että koska heitä ei kukaan tunne; -He voivat säveltää oman tarinansa sellaiseksi kuin se unelmissaan olisi. Käry käy sitten kun sattuu kohdalle sellainen joka oikeasti tietää mistä puhutaan.
Olen nähnyt esim kun oikea merimies on nauranut feikkiseilorin suohon esittämällä kysymyksiä joihin feikillä ei ollut mitään vastata. Olen nähnyt kun oikea menestynyt painija on laittanut feikin hiljaiseksi jne.
Hua Hin oli tässä asiassa kunnostautunut varsin hienosti ainakin takavuosina.
Ei yhtään tavallista duunaria missään, vaan mestaruustason miehiä kuka missäkin.
Yksi lyhyt ja paksu juoppo oli Suomen mestari telinevoimistelussa ja kaverinsa oli PM-mestari nyrkkeilyssä ja esitteli lyöntejään jotka oli kuin elokuvasta Muumion Kosto.
Eräs Lappiin muuttanut huijari kopioi toisilta itselleen ihan uuden elämäntarinan ja vokotteli rikkaan lesken itselleen. Nykyään hänen pojatkin kyselee taksitolpalla että "Et sä tiiä kuka mä oon".
Sen sijaan rahalla on vaikeaa kehuskella, jos sitä ei ole tai sitä ei näy. Lihapiirakka Eki- vainaalla oli tapana laittaa rahalla kehuskelijat maksamaan pöydän koreaksi. Yleensä ne kaiffarit eivät enää toista kertaa samaan pöytään istuneet.
Pattayalla matala profiili on se juttu, vaikka jotkut toisin kuvitteleekin että siellä jengi "polleilee" ja elvistelee. En ole itse nähnyt kuin pari elvistä kolmena vuosikymmenenä Thaimaassa.
Tämä tuli mieleen tästä lehtiuutisesta kun tämä egoileva torvelo meinaa taas nousta kehään nolaamaan itsensä.
https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/a3e331ed-1923-418d-974a-840102c6fba1
Se on sellaista kun ego kirjoittelee shekkejä, joita ei keho kykene lunastamaan. Olen sen joskus kokenut itsekin, mutta hyvin vaatimattomassa mittakaavassa. McGregor saa sentään satamilkkua matsista, minä sain vain mustan silmän.
2010
Luulo ei ole tiedon väärti
36
356
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juu jotkut kirjoittelee katteettomia shekkijä, toiset ottavat lainaa, vaikkapa osakaslainaa... kumpi aiheuttaa enemmän vahinkoa.
- Anonyymi00006
Kumpaanko sinä olet syyllistynyt?
- Anonyymi00030
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kumpaanko sinä olet syyllistynyt?
Kumpaanko Tsiang Main Tsingiskaani, ja usean danin kellohameen Sensei, on syyllistynyt... miksi pakoilee mittaria puskajussukkana?
- Anonyymi00007
Poistettujen viestien määrästä huomaa taas kuka on "Otaniemessä" töissä.
- Anonyymi00011
Heh heh juuri näin 55555
- Anonyymi00009
Kattila nkilahtanut jo 4 kertaa 55555
- Anonyymi00014
Oli eräs pitkäaikaistyötön Jyväskylässä joka muuttui Hua Hinissa evp majuriksi, joka oli palvellut täydet 30 vuotta lennostossa Tikkakoskella. Siinä kävi jo kämmi siinä kohtaa sillä Tikkakoskella ei ole lennostoa vaan ilmasotakoulu. Samalle miehelle ilmestyi muuton yhteydessä sukellusharrastus sekä vankka kokemus moottoripyöräilystä.
Tapahtui myös raju laihtuminen ja ihmeparantuminen. Ilmaan jäi kysymys siitä miksi terve mies joutui sairaseläkkeelle? - Anonyymi00015
Tietynlainen jengi vetää puoleensa tietynlaista jengia, niinhän se on minun kokemukseni hua hinissä on toisenlaiset, siellä kukaan ollut mahtaileva, hyvin toimeentulevia lähes kaikki, muutama suomessa asianajaja, ja tusina insinöörejä, yksi ase sekä yksi kultakauppias, mukavia kaikki, pidimme kerran viikossa danin baarissa tietokilpailut sekä syötiin ruotsalaista safkaa, omatakeisin oli lettu jossa on viipale porsaan kylkeä, kuulemma ruotsin perinne ruoka, mene ja tiedä.
Yhtään perusduunaria ei tullut vastaan... se on helppo ymmärtää miksi, koska ulkomailla asuminen maksaa paljon, ja porukan keski-ikä oli 65-75 välillä.- Anonyymi00016
Mutta mikäli Herra Pasanen tuon kirjoitit (se näyttää kyllä sinun kirjoitukselta) niin unohdat muutaman asian. Sinä et käynyt baareissa etkä suomibaareissa. Et tutustunut keneenkään henkilökohtaisesti, koska et halua olla suomalaisten kanssa tekemisissä eikä sinulla ollut yhtään kaveria Hua Hinissa. Sinusta on kyselty ja kukaan ei tuntenut sinua.
Et siis TODELLAKAAN ole ollut kenenkään tietokilpailuissa koskaan Thaimaassa, vaan sinähän naureskelit nimenomaan niille jotka Thaimaassa menee baarin tietokilpailuihin.
On selvää että ihailet titteleitä, kuten insinöörin papereita. Insinöörit eivät ole kuuluisia keskustelutaidoistaan taikka sosiaalisista lahjoista. He ovat usein erakoitumiseen taipuvaisia nörttejä ja suurin osa toisten palveluksessa olleena vain hieman keskiluokan yläpuolella.
Asianajajat ovat roskasakkia ja täysin moraalittomia. Heitä on äärettömän huonoja suurin osa ja sitten se rikollisin porukka heistä on hyviä ammatissaan. Ei herätä todellakaan ihailua kuin ei myöskään ase -ja kultakauppias jotka kuulostaa nekin Pasasen tyypillisiltä tekaistuilta ammateilta tähän hätään. Asekauppiaat ei Suomessa rikastu, kuin korkeintaan joku yksittäistapaus.
Koska sinä et tunne ketään todellisuudessa, et voi sanoa kuka on perusduunari ja kuka ei.
Thaimaassa asuminen on noin kolme kertaa halvempaa kuin Suomessa asuminen. Asumisen kustannukset koostuu pääasiassa asumisen ja syömisen kuukausikustannuksista ja siihen riittää Thaimaassa yhdelle henkilölle tonnin nettoansiot kuukaudessa. Suomessa ei riitä.
Vaikka harrastaisit jotakin, Thaimaa on silti aina halvempi. Halvempaa on liikkuminen, asuminen ja eläminen. Saat 150 neliön modernin omakotitalon vuokralle pitkällä sopimuksella hintaan jolla et saa Kouvolasta 32 neliön yksiötä vuokralle. - Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mutta mikäli Herra Pasanen tuon kirjoitit (se näyttää kyllä sinun kirjoitukselta) niin unohdat muutaman asian. Sinä et käynyt baareissa etkä suomibaareissa. Et tutustunut keneenkään henkilökohtaisesti, koska et halua olla suomalaisten kanssa tekemisissä eikä sinulla ollut yhtään kaveria Hua Hinissa. Sinusta on kyselty ja kukaan ei tuntenut sinua.
Et siis TODELLAKAAN ole ollut kenenkään tietokilpailuissa koskaan Thaimaassa, vaan sinähän naureskelit nimenomaan niille jotka Thaimaassa menee baarin tietokilpailuihin.
On selvää että ihailet titteleitä, kuten insinöörin papereita. Insinöörit eivät ole kuuluisia keskustelutaidoistaan taikka sosiaalisista lahjoista. He ovat usein erakoitumiseen taipuvaisia nörttejä ja suurin osa toisten palveluksessa olleena vain hieman keskiluokan yläpuolella.
Asianajajat ovat roskasakkia ja täysin moraalittomia. Heitä on äärettömän huonoja suurin osa ja sitten se rikollisin porukka heistä on hyviä ammatissaan. Ei herätä todellakaan ihailua kuin ei myöskään ase -ja kultakauppias jotka kuulostaa nekin Pasasen tyypillisiltä tekaistuilta ammateilta tähän hätään. Asekauppiaat ei Suomessa rikastu, kuin korkeintaan joku yksittäistapaus.
Koska sinä et tunne ketään todellisuudessa, et voi sanoa kuka on perusduunari ja kuka ei.
Thaimaassa asuminen on noin kolme kertaa halvempaa kuin Suomessa asuminen. Asumisen kustannukset koostuu pääasiassa asumisen ja syömisen kuukausikustannuksista ja siihen riittää Thaimaassa yhdelle henkilölle tonnin nettoansiot kuukaudessa. Suomessa ei riitä.
Vaikka harrastaisit jotakin, Thaimaa on silti aina halvempi. Halvempaa on liikkuminen, asuminen ja eläminen. Saat 150 neliön modernin omakotitalon vuokralle pitkällä sopimuksella hintaan jolla et saa Kouvolasta 32 neliön yksiötä vuokralle.Niinkä en kirjoittanut, mutta oletan tietäväni kuka, tosin en ole varma, en usko että kukaan hua hinistä tai edes siellä vaikuttaneista palsta kiinnostaa, minkään vertaa.
Mutta onnea vain thaimaaseen 1000 euron tuloilla, asustelemaan, siitä ei tule kovinkaan onnistunut retki, kyllä asuminen, ruoka, ja hintataso on yleisesti ottaen selvästi suomea halvempi, mutta sitten tulee vakuutukset, lupien uusinnat 880.000 bahtia kerran vuodessa, sekä pitää olla jonkinlainen puskurin varalla, siihen ei 1000 euro yksinkertaisesti riitä mitenkään.
Jos vielä joudut maksamaan suomesta lähettämistäsi varoista verot thaimaahan, vaikkapa tuosta 880.000 bahtista se syö kassastasi ainakin 200.000 bahtia joka vuosi, toivottavasti eivät vaadi, mutta vaara pyöriin, olen suhteellisen varma kun asut vuodessa yli 180 vrk thaimaassa olet suomesta saatavista tuloista sinne verovelvollinen, asiasta ei kannata taistella se ei johda mihinkään, väitellä.
Pitää suhteuttaa myös paikalliseen tulotasoon, minimi palkka on bangkokissa 380 bahtia 10 tunnin työpäivästä, siltä ajalta mitä duunia teet, jos sairastut, itse maksat, bensan hinta on noussut voimakkasti, ollut 50 bahtia litra se suhteutetaan palkkatasoon, thaimaassa on todella kallis polttoaina.
Toki jos olet aviossa summa on puolet siitä mitä eläkeläisellä tarvitaan, saadaksesi eläkeviisumin sinulla pitää olla thaimaalainen terveysvakuutus se maksaa vuodessa noin 3,300 usd 65 - 70 vuotiaalle, jos sitä edes myönnetään... silloin lähti kassasta taas 25%, sillä lopulla kun yrität pärjäillä, onnea yritykseen. Kun täytät 70 vuotta vakuutuksen hinta nousee liki 5000 usd, thaikku yhtiöstä...
Joten älä puhu paskaa taas. - Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mutta mikäli Herra Pasanen tuon kirjoitit (se näyttää kyllä sinun kirjoitukselta) niin unohdat muutaman asian. Sinä et käynyt baareissa etkä suomibaareissa. Et tutustunut keneenkään henkilökohtaisesti, koska et halua olla suomalaisten kanssa tekemisissä eikä sinulla ollut yhtään kaveria Hua Hinissa. Sinusta on kyselty ja kukaan ei tuntenut sinua.
Et siis TODELLAKAAN ole ollut kenenkään tietokilpailuissa koskaan Thaimaassa, vaan sinähän naureskelit nimenomaan niille jotka Thaimaassa menee baarin tietokilpailuihin.
On selvää että ihailet titteleitä, kuten insinöörin papereita. Insinöörit eivät ole kuuluisia keskustelutaidoistaan taikka sosiaalisista lahjoista. He ovat usein erakoitumiseen taipuvaisia nörttejä ja suurin osa toisten palveluksessa olleena vain hieman keskiluokan yläpuolella.
Asianajajat ovat roskasakkia ja täysin moraalittomia. Heitä on äärettömän huonoja suurin osa ja sitten se rikollisin porukka heistä on hyviä ammatissaan. Ei herätä todellakaan ihailua kuin ei myöskään ase -ja kultakauppias jotka kuulostaa nekin Pasasen tyypillisiltä tekaistuilta ammateilta tähän hätään. Asekauppiaat ei Suomessa rikastu, kuin korkeintaan joku yksittäistapaus.
Koska sinä et tunne ketään todellisuudessa, et voi sanoa kuka on perusduunari ja kuka ei.
Thaimaassa asuminen on noin kolme kertaa halvempaa kuin Suomessa asuminen. Asumisen kustannukset koostuu pääasiassa asumisen ja syömisen kuukausikustannuksista ja siihen riittää Thaimaassa yhdelle henkilölle tonnin nettoansiot kuukaudessa. Suomessa ei riitä.
Vaikka harrastaisit jotakin, Thaimaa on silti aina halvempi. Halvempaa on liikkuminen, asuminen ja eläminen. Saat 150 neliön modernin omakotitalon vuokralle pitkällä sopimuksella hintaan jolla et saa Kouvolasta 32 neliön yksiötä vuokralle.Onko Pasanen koskaan asunut Thaimaassa? Vai onko ollut siellä pelkkänä turistina muutaman viikon kerrallaan?
- Anonyymi00035
Anonyymi00029 kirjoitti:
Onko Pasanen koskaan asunut Thaimaassa? Vai onko ollut siellä pelkkänä turistina muutaman viikon kerrallaan?
On 10 vuotta ja tietää mitä kirjoittaa ja ainoana.
- Anonyymi00042
Anonyymi00035 kirjoitti:
On 10 vuotta ja tietää mitä kirjoittaa ja ainoana.
Onko muut täällä pelkällä turisti kokemuksella? Eli feikkaavat asuvansa Thaimaassa?
- Anonyymi00046
Anonyymi00042 kirjoitti:
Onko muut täällä pelkällä turisti kokemuksella? Eli feikkaavat asuvansa Thaimaassa?
Tarkoitatko puskajussukkaa ja monen danin kellohame senssukkaa?
- Anonyymi00017
Näillä tarinoilla on aina taka-ajatuksena naamailut Numballe ja ne toteutuu varsin ripeästi.
Totean vain että ei Kymppi ole Pattayalla myöskään elvistellyt tarinoillaan joita tälle palstalle viljelee, eikä myöskään Laiffi missään muualla polleile eläkeläismiljonääritarinoitaan, kuin tällä palstalla.- Anonyymi00020
Totuuden kertominen ei ole koskaan naamailua eikä asioiden todellisuuden kertominen. Jos minua esimerkiksi joku alkaa sanomaan köyhäksi äitin kanssa eläväksi pallomahaksi, niin tottakai oikaisen kertomuksen. En asu äitin luona enkä ole köyhä eikä minulla ole pallomahaa.
Tiedän yhden hepun Vantaalta jolla on pallomaha ja rahaa hän ei käytä mihinkään. - Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Totuuden kertominen ei ole koskaan naamailua eikä asioiden todellisuuden kertominen. Jos minua esimerkiksi joku alkaa sanomaan köyhäksi äitin kanssa eläväksi pallomahaksi, niin tottakai oikaisen kertomuksen. En asu äitin luona enkä ole köyhä eikä minulla ole pallomahaa.
Tiedän yhden hepun Vantaalta jolla on pallomaha ja rahaa hän ei käytä mihinkään.Totuuden kertomineen varmasti hyvä apu on kattilat, toisaalta mistä edes kuvittelet että kommentit on edes tarkoitettu sinulle, sinua sanotaan köyhäksi peräkammarin pojaksi, jonka ainoa kosketus naisiin on äitisi, minäkin tiedän monta pallomahaa vantalla niitä on suomalaisten perusväestössä enemmän kuin normaalipainoisia, jokainen joutuu elämään varojensa mukaan, niin sinäkin, mutta hoida eläketurvasi ei se vanha äitisi sinua ikuisesti elätä, hänelle pois pääsy on parasta, mitä voi tapahtua, ettei tarvitse enää elättää idioottipoikaansa, mitä luulet kerroinko tässä sinusta vaiko yleisellä tasolla, suomalaisesta miehestä.
Mutta tuosta lauseesta voidaan olla montaa mieltä ja varmasti sitä ollaankin "En asu äitin luona enkä ole köyhä eikä minulla ole pallomahaa." - Anonyymi00031
Hmm... näinhän tämä olla taitaapi... se on tämä Posso joka jopa mielikuvitusystäväänsäkin tukeutuen on kateudesta katkera keksinyt kertoa tänne aivan hulluja tarinoita.
- Anonyymi00036
Anonyymi00020 kirjoitti:
Totuuden kertominen ei ole koskaan naamailua eikä asioiden todellisuuden kertominen. Jos minua esimerkiksi joku alkaa sanomaan köyhäksi äitin kanssa eläväksi pallomahaksi, niin tottakai oikaisen kertomuksen. En asu äitin luona enkä ole köyhä eikä minulla ole pallomahaa.
Tiedän yhden hepun Vantaalta jolla on pallomaha ja rahaa hän ei käytä mihinkään."Tiedän yhden hepun Vantaalta jolla on pallomaha ja rahaa hän ei käytä mihinkään."
Napautatko peukalon nivelellä tätä heppua korvan taakse jos sattuu sopivasti vastaan lyllertämään? - Anonyymi00037
Anonyymi00027 kirjoitti:
Totuuden kertomineen varmasti hyvä apu on kattilat, toisaalta mistä edes kuvittelet että kommentit on edes tarkoitettu sinulle, sinua sanotaan köyhäksi peräkammarin pojaksi, jonka ainoa kosketus naisiin on äitisi, minäkin tiedän monta pallomahaa vantalla niitä on suomalaisten perusväestössä enemmän kuin normaalipainoisia, jokainen joutuu elämään varojensa mukaan, niin sinäkin, mutta hoida eläketurvasi ei se vanha äitisi sinua ikuisesti elätä, hänelle pois pääsy on parasta, mitä voi tapahtua, ettei tarvitse enää elättää idioottipoikaansa, mitä luulet kerroinko tässä sinusta vaiko yleisellä tasolla, suomalaisesta miehestä.
Mutta tuosta lauseesta voidaan olla montaa mieltä ja varmasti sitä ollaankin "En asu äitin luona enkä ole köyhä eikä minulla ole pallomahaa.""kertomineen" ?
ai niinku korkojen kanssa?
- Anonyymi00018
Eihän tuo ”Lapin huijari” mistä sanoit, satu olemaan nimikirjaimiltaan M. L. ?
- Anonyymi00019
Kyllä sattuu olemaan. Äärimmäinen manipuloitsija ja luikkiva huijari joka kroonisesti "unohti" aina kaveriporukassa ottaa oman lompakkonsa mukaan ja muutti tarinoissaan velat saataviksi.
Veti aina itsensä siihen pisteeseen että kohta olisi hänelle käynyt köpelösti, mutta tunnisti ne tilanteet, uhriutui ja käänsi asiat päälaelleen. Varasti sähkömittarin takaa sähköt ilmaiseksi kotiinsa ja vesimittarin ohitti omalla liitoksella myös, kun oli Biltemasta hommannut 8 kuution uima-altaan pihalleen eikä raaskinut sitä juomavedellä omalla rahalla käyttää.
Lantrasi pihallaan kännissä pesuaineet viidennekseen ja myi täytenä tavarana. Kusetti kaikkia ja eritoten vaimoaan, yritti aina kammeta julkkisten seuraan ja onnistui siinä lopulta vanhan vaimon kautta. - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyllä sattuu olemaan. Äärimmäinen manipuloitsija ja luikkiva huijari joka kroonisesti "unohti" aina kaveriporukassa ottaa oman lompakkonsa mukaan ja muutti tarinoissaan velat saataviksi.
Veti aina itsensä siihen pisteeseen että kohta olisi hänelle käynyt köpelösti, mutta tunnisti ne tilanteet, uhriutui ja käänsi asiat päälaelleen. Varasti sähkömittarin takaa sähköt ilmaiseksi kotiinsa ja vesimittarin ohitti omalla liitoksella myös, kun oli Biltemasta hommannut 8 kuution uima-altaan pihalleen eikä raaskinut sitä juomavedellä omalla rahalla käyttää.
Lantrasi pihallaan kännissä pesuaineet viidennekseen ja myi täytenä tavarana. Kusetti kaikkia ja eritoten vaimoaan, yritti aina kammeta julkkisten seuraan ja onnistui siinä lopulta vanhan vaimon kautta.Tuo äärimmäinen vertaus huijarista joka muuttu velat saataviksi itselleen, osakaslainalla miljonäärisi, siinä todellakin muutetaan velat saataviksi, sanan varsinaisessa merkityksessä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tuo äärimmäinen vertaus huijarista joka muuttu velat saataviksi itselleen, osakaslainalla miljonäärisi, siinä todellakin muutetaan velat saataviksi, sanan varsinaisessa merkityksessä.
Sinulla on Posso mennyt aivot jumiin tuon osakaslainan kanssa aivan täydellisesti.
Minulla ei ole ollut senttiäkään osakaslainaa 2018 helmikuun jälkeen ja se sama firma on edelleen AAA- luottoluokan firma, joten ole ystävällinen ja lopeta tuo länkyttäminen osakaslainoista.
Edelleenkin osakaslainat yrittäjälle tulee omista tuloista, omista kassoista ja ne ovat pääomatuloa mikäli lainaa ei makseta saman vuoden puolella takaisin. Pääomatuloista maksetaan verot.
Kun yrittäjä itse on ottanut sen osakaslainan, se on käytännössä aika verotuksellisesti pääomatuloa, ellei sitten ole jotakin toista tulonlähdettä, jolla laina maksetaan takaisin.
Tallenna tämä keskustelu ja lue se aina uudelleen, kun sinun tekee mieli puhua osakaslainoista.
2010 - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sinulla on Posso mennyt aivot jumiin tuon osakaslainan kanssa aivan täydellisesti.
Minulla ei ole ollut senttiäkään osakaslainaa 2018 helmikuun jälkeen ja se sama firma on edelleen AAA- luottoluokan firma, joten ole ystävällinen ja lopeta tuo länkyttäminen osakaslainoista.
Edelleenkin osakaslainat yrittäjälle tulee omista tuloista, omista kassoista ja ne ovat pääomatuloa mikäli lainaa ei makseta saman vuoden puolella takaisin. Pääomatuloista maksetaan verot.
Kun yrittäjä itse on ottanut sen osakaslainan, se on käytännössä aika verotuksellisesti pääomatuloa, ellei sitten ole jotakin toista tulonlähdettä, jolla laina maksetaan takaisin.
Tallenna tämä keskustelu ja lue se aina uudelleen, kun sinun tekee mieli puhua osakaslainoista.
2010Yritätkö siis väittää että possofantilla on aivot.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sinulla on Posso mennyt aivot jumiin tuon osakaslainan kanssa aivan täydellisesti.
Minulla ei ole ollut senttiäkään osakaslainaa 2018 helmikuun jälkeen ja se sama firma on edelleen AAA- luottoluokan firma, joten ole ystävällinen ja lopeta tuo länkyttäminen osakaslainoista.
Edelleenkin osakaslainat yrittäjälle tulee omista tuloista, omista kassoista ja ne ovat pääomatuloa mikäli lainaa ei makseta saman vuoden puolella takaisin. Pääomatuloista maksetaan verot.
Kun yrittäjä itse on ottanut sen osakaslainan, se on käytännössä aika verotuksellisesti pääomatuloa, ellei sitten ole jotakin toista tulonlähdettä, jolla laina maksetaan takaisin.
Tallenna tämä keskustelu ja lue se aina uudelleen, kun sinun tekee mieli puhua osakaslainoista.
2010Eipä vaan ole, kerroit täällä nostaneesi osakaslainaa vuosia, maksaneesi veroja kun jaksat, ei se siitä mihinkään muutu, oikea yrittäjä maksaa palkkaa tai nostaa pääomatuloa, työtään vastaan, maksaa niistä viranomaismaksut ja palkasta eläkevakuutuksensa, nyt jälkeenpäin sinun on turha selitellä mitään se vain saa minut hymyilemään kun hangon keksi, tai posso rasvakeittimessä miten vain... osamaksumiljonääri.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eipä vaan ole, kerroit täällä nostaneesi osakaslainaa vuosia, maksaneesi veroja kun jaksat, ei se siitä mihinkään muutu, oikea yrittäjä maksaa palkkaa tai nostaa pääomatuloa, työtään vastaan, maksaa niistä viranomaismaksut ja palkasta eläkevakuutuksensa, nyt jälkeenpäin sinun on turha selitellä mitään se vain saa minut hymyilemään kun hangon keksi, tai posso rasvakeittimessä miten vain... osamaksumiljonääri.
Posso. Minun on pakko loukata nyt sinua. Olet tyhmin ja pahatahtoisin ihminen mitä tiedän, mutta annan sinulle anteeksi, koska olet erittäin vakavasti mieleltäsi sairas.
Sinussa asuu pieni piru ja voit kutsua häntä vaikka nimellä Senssu.
Meissä on paljon eroja.
Minä olen tehnyt elämässäni 40 vuotta kovaa työtä, joskus viiden miehen edestä. -Sinä et ole.
Minä olen viettänyt lapsiperhe-elämää elämästäni 30 vuotta. -Sinä et ole.
Asuin viimeksi vuokralla 1992. - Sinä asut edelleen.
Minä tulen toimeen vaimon suvun kanssa ja minulla on kavereita. -Sinulla ei ole.
Minä olen ollut markkamiljonääri jo 26 vuotiaana ja asunut omassa talossa. -Sinä et ole.
Minä olen maksanut itse ja firmojeni kautta veroja jotakin 35 miljoonaa euroa. -Sinä olet miinusmerkkinen yhteiskunnalle.
Minulla on kaunis vaimo ja kaunis perhe, jotka asuu saman katon alla kanssani. -Sinulla ei ole.
Minulla on talot, autot ja moottoripyörät. -Sinulla ei ole.
Minulla on hyvät välit exiini, he ovat elossa ja voivat hyvin. -Sinulla ei ole.
Minulla on loistavat välit suomalaisiin lapsiini ja huolehdimme toisistamme. -Sinulla ei ole.
Minä voin matkustaa koska vaan bisnesluokassa minne vaan. -Sinä et voi.
Minä olen perusterve ja harrastan kestävyysjuoksua. -Sinä et ole etkä harrasta.
Minä en matkustele HSL:n bussilla Suomessa. -Sinä matkustelet.
2010 - Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Posso. Minun on pakko loukata nyt sinua. Olet tyhmin ja pahatahtoisin ihminen mitä tiedän, mutta annan sinulle anteeksi, koska olet erittäin vakavasti mieleltäsi sairas.
Sinussa asuu pieni piru ja voit kutsua häntä vaikka nimellä Senssu.
Meissä on paljon eroja.
Minä olen tehnyt elämässäni 40 vuotta kovaa työtä, joskus viiden miehen edestä. -Sinä et ole.
Minä olen viettänyt lapsiperhe-elämää elämästäni 30 vuotta. -Sinä et ole.
Asuin viimeksi vuokralla 1992. - Sinä asut edelleen.
Minä tulen toimeen vaimon suvun kanssa ja minulla on kavereita. -Sinulla ei ole.
Minä olen ollut markkamiljonääri jo 26 vuotiaana ja asunut omassa talossa. -Sinä et ole.
Minä olen maksanut itse ja firmojeni kautta veroja jotakin 35 miljoonaa euroa. -Sinä olet miinusmerkkinen yhteiskunnalle.
Minulla on kaunis vaimo ja kaunis perhe, jotka asuu saman katon alla kanssani. -Sinulla ei ole.
Minulla on talot, autot ja moottoripyörät. -Sinulla ei ole.
Minulla on hyvät välit exiini, he ovat elossa ja voivat hyvin. -Sinulla ei ole.
Minulla on loistavat välit suomalaisiin lapsiini ja huolehdimme toisistamme. -Sinulla ei ole.
Minä voin matkustaa koska vaan bisnesluokassa minne vaan. -Sinä et voi.
Minä olen perusterve ja harrastan kestävyysjuoksua. -Sinä et ole etkä harrasta.
Minä en matkustele HSL:n bussilla Suomessa. -Sinä matkustelet.
2010Vieläkö olet uskossasi niin vahva että kuvittelet pysyväsi jotenkin loukkaamaan minua, sinulla ei ole siihen mitään perusteita, sinulla on osakaslainaa ja osamaksulla valtaosa, minulla ei ole lainaa kuin kortilla muutama satanen, sinulla on rakennusalanammatilaiseksi uskomattoman huono ammattitaito, yksikään rakennusalan ammattilainen ei alipaineista avoviemäreitä, kerro betoniliemistä, Sitten tuo varsinainen ongelmasi sinulla on, ei ole, on ei ole, on vakava merkki narsismista joka on saanut kovan kolauksen, jota et pysy ikinä unohtamaan, koskaan, ja se on helvetin yleistä vakavissa persoonallisuus häiriöissä, kaikki alkoi lainoistasi, osamaksumiljonääri.
Mihin tähän tarvitaan piruja tai sinun anteeksi antojasi yhtään mihinkään, asia on selvää bläkkipeltiä, kerroit nostaneesi osakaslainaa vuosia, ja maksavasi veroja kun jaksat, se tieto tuli sinulta itseltäsi, en minä ole sitä keksinyt, kuten sinulla on hillintäsi menettäneenä keksiä tusinoittain valheita minusta, vaimosta, pojastani ja siskostani ja sitten kun nuokaan ei tahoa alkaa uhkailu, milloin mustalaisilla, milloin milläkin... sinä et ole minua saanut hermostumaan, et edes miettimään sinua kuin sen muutaman minuutin kun kirjoitan nämä vastineet, paskan jauhamiseesi.. sitten unohdan sinun juttusi, se on ainoa oikea tapa kohdella narsistia, välinpitämätön. - Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Vieläkö olet uskossasi niin vahva että kuvittelet pysyväsi jotenkin loukkaamaan minua, sinulla ei ole siihen mitään perusteita, sinulla on osakaslainaa ja osamaksulla valtaosa, minulla ei ole lainaa kuin kortilla muutama satanen, sinulla on rakennusalanammatilaiseksi uskomattoman huono ammattitaito, yksikään rakennusalan ammattilainen ei alipaineista avoviemäreitä, kerro betoniliemistä, Sitten tuo varsinainen ongelmasi sinulla on, ei ole, on ei ole, on vakava merkki narsismista joka on saanut kovan kolauksen, jota et pysy ikinä unohtamaan, koskaan, ja se on helvetin yleistä vakavissa persoonallisuus häiriöissä, kaikki alkoi lainoistasi, osamaksumiljonääri.
Mihin tähän tarvitaan piruja tai sinun anteeksi antojasi yhtään mihinkään, asia on selvää bläkkipeltiä, kerroit nostaneesi osakaslainaa vuosia, ja maksavasi veroja kun jaksat, se tieto tuli sinulta itseltäsi, en minä ole sitä keksinyt, kuten sinulla on hillintäsi menettäneenä keksiä tusinoittain valheita minusta, vaimosta, pojastani ja siskostani ja sitten kun nuokaan ei tahoa alkaa uhkailu, milloin mustalaisilla, milloin milläkin... sinä et ole minua saanut hermostumaan, et edes miettimään sinua kuin sen muutaman minuutin kun kirjoitan nämä vastineet, paskan jauhamiseesi.. sitten unohdan sinun juttusi, se on ainoa oikea tapa kohdella narsistia, välinpitämätön.Posso. Olet tyhmin ja pahatahtoisin ihminen mitä tiedän, mutta annan sinulle anteeksi, koska olet erittäin vakavasti mieleltäsi sairas.
Etkö enää mitään muuta keksi kuin tuon maanisen höpötyksen osakaslainasta?
Elämään mahtuu aika paljon muitakin asioita joilla on merkitystä. Minulle tuolla ammoisella osakaslainalla oli sellainen merkitys että maksoin pääomatuloon kohdistuvat verot vasta puolenvuoden päästä 2018.
Sillä ei ole muutoin ollut minkäänlaista merkitystä elämääni, niin miten se vaikuttaa sinun elämääsi noin voimakkaasti? Tiedämme molemmat vastauksen.
-Olet sairaalloisen lihava ja sairaalloisen kateellinen punkero, jolla ei ole yhtään mitään elämässään muuta kuin aukoa päätään tuntemattomille.
Kysäisen sinulta sen kysymyksen, johon sinulla ei ole antaa vastausta. Jos olet työelämässä tienannut urallasi 60 000 - 80 000 euroa vuodessa ja saanut sen jälkeen suuriin tuloihin pohjautuvaa eläkettä, niin missä ne rahat on?
Missä ne on ne tienestisi, ansiosi ja eläkkeesi, koska sinulla ei ole minkäänlaista omaisuutta eikä edes puskurirahaa tililläsi?
2010 - Anonyymi00043
Anonyymi00028 kirjoitti:
Posso. Minun on pakko loukata nyt sinua. Olet tyhmin ja pahatahtoisin ihminen mitä tiedän, mutta annan sinulle anteeksi, koska olet erittäin vakavasti mieleltäsi sairas.
Sinussa asuu pieni piru ja voit kutsua häntä vaikka nimellä Senssu.
Meissä on paljon eroja.
Minä olen tehnyt elämässäni 40 vuotta kovaa työtä, joskus viiden miehen edestä. -Sinä et ole.
Minä olen viettänyt lapsiperhe-elämää elämästäni 30 vuotta. -Sinä et ole.
Asuin viimeksi vuokralla 1992. - Sinä asut edelleen.
Minä tulen toimeen vaimon suvun kanssa ja minulla on kavereita. -Sinulla ei ole.
Minä olen ollut markkamiljonääri jo 26 vuotiaana ja asunut omassa talossa. -Sinä et ole.
Minä olen maksanut itse ja firmojeni kautta veroja jotakin 35 miljoonaa euroa. -Sinä olet miinusmerkkinen yhteiskunnalle.
Minulla on kaunis vaimo ja kaunis perhe, jotka asuu saman katon alla kanssani. -Sinulla ei ole.
Minulla on talot, autot ja moottoripyörät. -Sinulla ei ole.
Minulla on hyvät välit exiini, he ovat elossa ja voivat hyvin. -Sinulla ei ole.
Minulla on loistavat välit suomalaisiin lapsiini ja huolehdimme toisistamme. -Sinulla ei ole.
Minä voin matkustaa koska vaan bisnesluokassa minne vaan. -Sinä et voi.
Minä olen perusterve ja harrastan kestävyysjuoksua. -Sinä et ole etkä harrasta.
Minä en matkustele HSL:n bussilla Suomessa. -Sinä matkustelet.
2010Kovat väitteet firmoista, kerrohan firmojen nimiä niin tarkistetaan onko väitteillä katetta
- Anonyymi00023
Täytyy sen verran paikata aloitusta, että aloitus on tarkoitettu hyvätahtoiseksi satiiriksi siitä kuinka ne nuoruuden haaveet saavutuksista jäävät vähäisiksi ja niitä sitten paikataan tarinoinnilla ja aika kultaa muistot.
Meissä jokaisessa on jokin potentiaali johonkin asiaan taikka lajiin, oli se sitten shakki, kutominen taikka vapaapaini.
Urheilupuolella ne saavutukset mitataan kilpailemalla ja "kuninkuussarja" on sitten ne aikuisten kisat. Juniorimenestys ei tuo leipää pöytään ja useimmilla se jää sitten sinne junnutasolle ne saavutukset muutenkin.
Kuten olen kertonut omia kokemuksiani kamppailupuolelta, niin vain pieni osa ottelee kontaktimatseja tuomarein varustettuna otteluilloissa. Sparratessa mennään suojavarusteissa ja max 75% tehoilla kontakti.
Itse ottelin hyvin kurinalaisesti ja koetin välttyä loukkaantumisilta ja laatia taktiikan sen mukaan ja vastuksen mukaan. Joissakin isoissakin tapahtumissa olin mukana, mutta varsinaista uraa ei päässyt muodostumaan pitkien taukojen vuoksi.
Sitten muu elämä hautasi motivaation ja tuli vielä ikäkin vastaan. Ikinä en ole kuitenkaan väittänyt olevani mikään mestari, vaikka voittoja on enemmän kuin tappioita.
Harrastus on harrastus ja se on todella kaukana ammattilaisuudesta. Sen ovat saaneet todeta amatöörit ensimmäisissä ammattilaismatseissaan. Siellä ei enää ole hyvä idea torjua naamalla vastustajan iskuja.
Menestys on kokonaisuus ja vaikka mielessä se häilyy että ehkä jos en olisi rikkonut polveani jo nuorena, niin olisin voinut olla jonkunsortin mestari, mutta niitä on turha mietiskellä.
Suhtaudun positiivisesti näihin "ukkojen" kehuskeluihin ja tarinoihin entisaikojen sankariteoista. Se on hyvä vaan että on itseensä tyytyväinen ja vahvalla itsetunnolla varustettu.
Se hyvätahtoinen tarinointi on sitten kuitenkin eri asia kuin se että puhtailla paskapuheilla koettaa nostaa itsensä muiden yläpuolelle. Sellaista ei tykkää kukaan kuunnella ja sen voi tulkita jo uhkailuksikin.
Olen paljastanut muutamia kertoja uhkailevaan sävyyn kehuskelevan öyhääjän bluffikortin ilman väkivaltaa ja joskus ei ole itse tarvinnut sanoa sanaakaan, kun öyhääjää käy joku varoittamassa että nyt kannattaa tässä seurassa käyttäytyä ihmisiksi.
Hetkeä myöhemmin uhittelija tulee kaveeraamaan savet pöksyissä kunnioittavasti ja kaikki kukkoilu on hävinnyt olemuksestaan. Ottelu on siis ratkennut jo ennen punnitusta ja tuijotusta.
Ne on parhaita matseja ne eikä niistä tule kenellekään harmia eikä huonoa mieltä.
2010- Anonyymi00033
Jälleen kerran mitä mainioin kirjoitus sinulta Kymppi.
Anteeksi etten kaverilta kuulemastani kerro kovin tarkkaan.
"Juniorimenestys ei tuo leipää pöytään ja useimmilla se jää sitten sinne junnutasolle ne saavutukset muutenkin."
Erittäin hyvä pointti. Kaveri oli ikäluokassaan nopeus ominaisuuksiltaan testattu monilahjakas urheilija. Karatessa taisi jo ennen junnuja saavuttaa jotain aikuisten SM mitaleita.
Kertoi mulle joskus, jos en vääriin muista, että jonkin perinteisen nyrkkeilyseuran riveihin jos olisi siirtynyt, niin vahtimestarina olisi puoliammattilaisena nyrkkeily otteluita voinut otella.
- Anonyymi00039
Ketjusta on Posso poistellut jo 9 sääntöjensä vastaista viestiä.... tuu nyt jo apuun Senssu.
- Anonyymi00040
Kattilan kiristyspanta niin tiukalla ettei Senssu saa siellä happea ollenkaan, kuten Posso ei saanut happea vaikean alatiesynnytyksen aikana.
- Anonyymi00041
Pasasta puolusteleva Senssu kyselee ihmeissään että miksi rakas tarvitsee "turva-aikuista".
Termin hän oppinut varmaankin psykiatrien kanssa keskustellessa lapsuudesta.
Omissa opinnoissani opetettiin myös psykologiaa monin tavoin jotta opiskelija ymmärtäisi ne vaikuttimet jotka ohjaa elämää ja myös työelämää.
Yksi vaikuttavimmista puheista tuli joltakin professorilta. Hänellä oli valtava auktoriteetti puolellaan. Tunnin alettua hän esitti retorisen kysymyksen, johon vain yksi uskalsi vastata.
Vastauksen saatuaan professori pyysi vastaajaa keräämään kampsunsa ja poistumaan luokasta välittömästi. Näin naispuoleinen opiskelijakollegamme teki kyyneleet silmissä ja poistui.
Tuli syvä hiljaisuus. Sitten ovi aukesi ja tyttö tuli hymyillen takaisin luokkaan. Professori oli yhdessä sopinut tämän psykologisen testin.
Sitten professori esitti kysymyksen että käsi pystyyn te jotka olette sitä mieltä että tätä nuorta naista kohdeltiin juuri väärin. Noin puolet uskalsi nostaa kätensä pystyyn vielä tässäkään kohtaa. Sitten proffa kysyi että te jotka nyt nostitte kätenne pystyyn, miksi ette sanoneet mitään ettekä protestoineet mitenkään kun kohtelin tätä nuorta naista väärin?
Hän vastasi itse kysymykseensä. "Te ette protestoineet siksi koska teitä ei heitetty ulos ja siksi että ette välittänyt epäoikeudenmukaisuudesta koska te saitte jäädä.
Tämän vuoksi demokratia ei voi toimia jos kaikki tavoittelee vain omaa etuaan eivätkä nouse puolustamaan vääryyttä kokeneita. Kuvien kumarteleminen johtaa vääryyteen ja diktatuuriin"
Siteerasi myös Martin Luther Kingiä:
”Pahinta ei ole pahojen ihmisten pahuus vaan hyvien ihmisten hiljaisuus.”
Se oli väkevä opetus. Siksipä en kuuntele hiljaa kun jotakuta herjataan ja vainotaan, vaan kerron oman näkemykseni asiaan ja Pasaselle totean sinun olevan iso läjä höyryävää lehmänpaskaa.
Täysin järjiltään oleva muIkku ja kiusanhenki, jollaiselle ei pitäisi olla sijaa yhteiskunnassa.
laiffila - Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
Pasasta puolusteleva Senssu kyselee ihmeissään että miksi rakas tarvitsee "turva-aikuista".
Termin hän oppinut varmaankin psykiatrien kanssa keskustellessa lapsuudesta.
Omissa opinnoissani opetettiin myös psykologiaa monin tavoin jotta opiskelija ymmärtäisi ne vaikuttimet jotka ohjaa elämää ja myös työelämää.
Yksi vaikuttavimmista puheista tuli joltakin professorilta. Hänellä oli valtava auktoriteetti puolellaan. Tunnin alettua hän esitti retorisen kysymyksen, johon vain yksi uskalsi vastata.
Vastauksen saatuaan professori pyysi vastaajaa keräämään kampsunsa ja poistumaan luokasta välittömästi. Näin naispuoleinen opiskelijakollegamme teki kyyneleet silmissä ja poistui.
Tuli syvä hiljaisuus. Sitten ovi aukesi ja tyttö tuli hymyillen takaisin luokkaan. Professori oli yhdessä sopinut tämän psykologisen testin.
Sitten professori esitti kysymyksen että käsi pystyyn te jotka olette sitä mieltä että tätä nuorta naista kohdeltiin juuri väärin. Noin puolet uskalsi nostaa kätensä pystyyn vielä tässäkään kohtaa. Sitten proffa kysyi että te jotka nyt nostitte kätenne pystyyn, miksi ette sanoneet mitään ettekä protestoineet mitenkään kun kohtelin tätä nuorta naista väärin?
Hän vastasi itse kysymykseensä. "Te ette protestoineet siksi koska teitä ei heitetty ulos ja siksi että ette välittänyt epäoikeudenmukaisuudesta koska te saitte jäädä.
Tämän vuoksi demokratia ei voi toimia jos kaikki tavoittelee vain omaa etuaan eivätkä nouse puolustamaan vääryyttä kokeneita. Kuvien kumarteleminen johtaa vääryyteen ja diktatuuriin"
Siteerasi myös Martin Luther Kingiä:
”Pahinta ei ole pahojen ihmisten pahuus vaan hyvien ihmisten hiljaisuus.”
Se oli väkevä opetus. Siksipä en kuuntele hiljaa kun jotakuta herjataan ja vainotaan, vaan kerron oman näkemykseni asiaan ja Pasaselle totean sinun olevan iso läjä höyryävää lehmänpaskaa.
Täysin järjiltään oleva muIkku ja kiusanhenki, jollaiselle ei pitäisi olla sijaa yhteiskunnassa.
laiffilaErinomainen opetus. Se on noloa jos lauma pelkureita ei uskalla sanoa mitään nähdessään pahuutta.
Karma is a bitch useimmille tyranneille. Gaddafi, Mussolini, Hussein, Ceaușescu, Caesar, Posso ja monet muut.
Tuollaiset opit kantaa läpi elämän ja itseluottamusta uskaltaa olla oikealla asialla.
2010
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517