Merkkiä sen kummemmin haukkumatta sanon seuraavan jutun. Laitteessa suora wifi ja myös reitittimen kautta. Laite ollut pois käytöstä kun on noita muitakin tulostimia.
Nyt kun sattumalta olisi ollut tarve tulostaa yksi teksti sivu, ensimmäiseksi laite sekoilee kun sillä ei ole saatavissa internettiä. No miksi sitä tarvitaan kun on suora wifi mahdollisuus. Vaan ei onnistunut tulostaminen vaan ohjelmisto sekoili jos mitenkä ja suora wifi jos oli päällä niin tiedosto ei mennyt tulostukseen vaan homma jäi valinta ikkunaan. Koko laite ja ohjelmisto oli niin mahtipontinen ettei mikään onnistunut, vaan se halusi nettiin. No tietenkin päivittämään tulostimen järjestelmää.
Siis tämä jos mikään tekee selväksi että olet maksajan osassa aina kakkosluokan asiakas. Täysin paska touhua. Jäädä nyt odottelemaan päivitystä tilanteessa jossa se on toissijainen juttu, ja ihan turha muutenkin. Toinen tulostin HP vanha ilmaiseksi saatu värilaaser. Värejä saa siihen ja jälki huippu luokkaa. Pienen puhdistuksen jälkeen vanha laite toiminut ns. kuin junana vessa. Älkää ostako ikinä noita halpis paskoja muste pruuttia, pelkkiä harmin kappaleita. Vanhassa vara parempi, edelleen.
Tulostimen päivitys ihan p.....stä
Anonyymi-ap
6
251
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Perus netittömät tulostimet ovat toimintavarmempia kuin ne nettiin hinkuvat verkkotulostimet.
- Anonyymi00002
Nykyaikaist tulostimet ei ajreita kaipaa. Edellinen värilaser hajosi ja ostin tilalle uuden. Kun tulostimen asetukset (kuten kielen valinta) oli tehty niin koneet osasivat tulostaa heti.
- Anonyymi00003
Tässä on vissi ero 3500€ vs. 35€ tulostimien välillä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tässä on vissi ero 3500€ vs. 35€ tulostimien välillä.
Maksoi 390 €. Ei sentään tonneja.
- Anonyymi00005
linuksissa on nuo tulostinongelmat aina riesana
- Anonyymi00006
jep, winukka on tosiaan ongelmatapaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521023Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17926Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE172565Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59548