Pilata naisen elämän? Nainen on aina äiti, jota pitää kunnioittaa kaikessa. Sinutkin mies hoitanut Toivottavasti hyvin aina parhaan kykynsä ja jaksamisen mukaan. Ei muuta sanottavaa nyt. Moi!
Miehet sen osaa...
14
346
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tarkennusta kiitos. Mitä tarkoitat? Oletko leikkinyt miehellesi äitiä ja nyt pettynyt kun toi tyttiksen näytille?
- Anonyymi00002
Että häh? Aikuinen mies ei tarvitse enää äitiä? Luulisin niin. Nyt lopetan tämän hulluuden. Jos on asiaa niin osaa koputtaa oveen oikein!
- Anonyymi00003
Ei avaudu ei. Mitähän aloittaja mahtaa tarkoittaa?
- Anonyymi00004
Juu parhaansa teki ja iskä kanssa. Parhaiten näyttivät että lapset nyt on viimeinen asia, joita täällä kannattaa tehdä.
- Anonyymi00005
Oli kyllä kuvottava kun nuorehko kaunis nainen treffipalstalla "hetken" ollut yksin äitinä ja etsi miestä kun oma kulta pitäisi jo löytää. Kylä kylä niin puistatti.
- Anonyymi00006
He's like Elvis: likes his broads in high heels, dresses, with full hair and makeup and always submitting and being ready for him. He cant have sex with a woman who's given birth and become a mother, those women are not sexual to him anymore, because they are Mothers, and he cant get it up anymore with a Mother. In other words: he's not a fully developed individual psychologically.
- Anonyymi00007
No minä ainakin olen semmoinen kultamussu joka antaa naiselle saman kunnioituksen kuin äidilleen. Tiedostan myös miten vaikeaa elämä on ilman rakasta ja miltä tuntuu kokea suurta tuskaa ilman että hän tulee halaamaan. Niin osaan arvostaa jos hän joskus tuleekin halaamaan. Mieheltä.
- Anonyymi00008
teen palstallakin mitä sattuu koska ei kiinnosta ns muille selvittää kun se on ollu day one minä vs minä
- Anonyymi00009
No mietis mitä olet sanonu en siedä tuollaista käytöstä nyt riitti
- Anonyymi00010
Ap woi pussata miun prsettå
- Anonyymi00011
Kaikki kunnioitus äideille. Heitäkin on monenlaisia. Valitettavasti.
- Anonyymi00012
On paljon selkäragattomia naisia, jotka hylkäävät lapsensa, petollisia sosialisteja, jotka yrittää vain hyötyä muista, joita ei voi kunnioittaa, vain inhota.
- Anonyymi00014
Jättäkääs äidit rauhaan.
T. Yksi äiti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell492359Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1501940Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581875- 401710
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1151559Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551191- 711133
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831115Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103901Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.142896