Mulle ei ole ainakaan ongelma

Anonyymi-ap

jos toisella on jotain mielenterveyden haasteita. Niitä on tosi monilla fiksuilla ja ihanilla ihmisillä. Varsinkin älykkäillä usein. Mielenterveys koskettaa kaikkia ja kaikilla voi joskus olla jotain, usein ohimenevää. Mulle kelpaa nainen sellaisena kuin. Täällä olis tämmöinen kiltti, empaattinen ja fiksu mies tarjolla, jos joku haluaa korjata talteen.

35

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mistä korjata?

• Anonyymi00002

Mä rakastan ihmisiä sellaisina kuin ovat.

• Anonyymi00003

Suomi24 Treffit löytyy muualta. Täällä ikävöidään jotain tiettyä ihmistä

• Anonyymi00012

Ei kilin kolo taas, omg

• Anonyymi00004

Olet ihana, kun kirjoitat noin. Voisin mielelläni korjata sinut talteen 😊

• Anonyymi00009

No lähetä viestii tai soita

• Anonyymi00010

😊

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei ole hänen numeroaan!

• Anonyymi00029
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei voi kun ei tunnista. :( Harmi..

• Anonyymi00035
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei ole hänen numeroaan!

No vaikka Facen kautta.

• Anonyymi00005

Luulen että naiset haluaa tietää sinusta muutakin kuin tuon. Esimerkiksi iän. Eikä tää oo seuranhaku paikka.

• Anonyymi00006

Schizophrenic amnesia
      Bid goodbye to all you knew and loved
      Forget the only life that you knew outside
      They bought the ticket, now you take the ride.

The time is slipping by no peace in sight
      But the teeth of time still hold their bite.

My hands are painted red
      My future's painted black
      I can't recognize myself, I've become someone else
      My hands are painted red.

• Anonyymi00027

Kenelle tää olis tässä ja keneltä?

• Anonyymi00008

Mielenterveys on sitäkin kuinka kireäksi vanteen kiristää päähänsä. Armollinen, itselleen tilaa ja luovuutta antava ihminen tavallaan luo omat henkiset rajansa muista riippumatta, jolloin ei tarvitse vertailla itseään muihin ja kiristää omaa vannetta päässään ihan turhaan. Jos paras lääke on; löysätkää vannetta päässänne jos siltä tuntuu.

• Anonyymi00011
    • Anonyymi00015

Harvinaista, että mies kirjoittaa näin.

• Anonyymi00016

On todennäköisempää, että joku ei itse asiassa tiedä/tajua/ymmärrä, että hänellä on mielenterveyden haasteita, kuin että joku olisi täysin "terve".

• Anonyymi00017

Eiköhän tuo ole päällisin puolin helppo havaita. Jos ei mitenkään haittaa kenenkään elämää negatiivisesti, niin silloin ei ole mielenterveyden haasteita ja nimenomaan henkilön pitää itse tiedostaa ne haasteet, muutenhan niitä ei ole ja ne eivät näy negatiivisesti ulos.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Eiköhän tuo ole päällisin puolin helppo havaita. Jos ei mitenkään haittaa kenenkään elämää negatiivisesti, niin silloin ei ole mielenterveyden haasteita ja nimenomaan henkilön pitää itse tiedostaa ne haasteet, muutenhan niitä ei ole ja ne eivät näy negatiivisesti ulos.

Helppo ulkopuoliselle yleensä, kyllä, mutta joskus ulkopuolinen näkee hyvinkin selvästi, että joku mättää, mutta henkilö itse ei tiedosta sitä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Helppo ulkopuoliselle yleensä, kyllä, mutta joskus ulkopuolinen näkee hyvinkin selvästi, että joku mättää, mutta henkilö itse ei tiedosta sitä.

Mutta mitä ihmeen väliä sillä on. Ethän voi "sairautta" pakosti toisen päähän istuttaa, jos itse henkilö ei sitä sillä tavalla koe. Ratkaisevaa miten asiat ovat oikeasti ja miten asiat oikeasti vaikuttavat hänen ja läheistensä elämään. Jos kaverista ei ole oikeasti haittaa oikeaan elämään, parhaimmillaan jopa iloa tai jotain positiivista, miksi pitäisi tuollaista edes miettiä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mutta mitä ihmeen väliä sillä on. Ethän voi "sairautta" pakosti toisen päähän istuttaa, jos itse henkilö ei sitä sillä tavalla koe. Ratkaisevaa miten asiat ovat oikeasti ja miten asiat oikeasti vaikuttavat hänen ja läheistensä elämään. Jos kaverista ei ole oikeasti haittaa oikeaan elämään, parhaimmillaan jopa iloa tai jotain positiivista, miksi pitäisi tuollaista edes miettiä.

Luit kirjoituksen ihan päin honkia.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ulkopuoliset näkee sen mitä haluavat nähdä. Syitä tähän on monia, kuten kateellisuus.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ulkopuoliset näkee sen mitä haluavat nähdä. Syitä tähän on monia, kuten kateellisuus.

Mikä siinä on, että positiiviset kirjoitukset palstalla luetaan aina negan kautta täällä?

• Anonyymi00018

❤️🥰❤️

• Anonyymi00020

Ulkopuolinen en tunne sinua ja en ole ketjun aloittaja!Itse joka ei ole normaali. Olen vain sitä mieltä, ettei minulla ole oikeutta pilata enää sukulaisten mainetta ja geeniperimä. Hankkimalla ikinä lapsia tai edes puolisoa ja yhteiskunnan geeniperimä.

• Anonyymi00021

Uskon, että sinulle käy hyvin nainen, jolla on mielenterveyshaasteita. Se on upeaa, että osaat olla ymmärtäväinen. Tiedän myös, että etsit itsellesi parisuhdetta (vaikka sinulla nainen onkin). Kannattaa mainita tämä mt-asia vaikka niissä deitti-profiileissa, joissa seuraa haet. Koska uskon, että olet sellaisissa. Minusta ei ole sinulle elämänkumppaniksi, koska minulta löytyy jo sellainen.
      Eikä mielenterveysongelmiakaan ole pahemmin ollut. Terapeuttini sanoikin äskettäin, että minulla on kyllä rautainen mielenterveys, kun ajattelee mitä kaikkea olen aikuisiässäni joutunut kokemaan. En ole käyttänyt toistaiseksi edes lääkkeitä. En ole silti lääkevastainen. Joku lapsen kuolema voisi hyvin olla se asia, joka katkaisisi kamelin selän. Toivottavasti en sellaista joudu koskaan kokemaan, vaan kuolen itse ensin. Toivon sulle paljon onnea elämään ja onnen etsintään. Olet lämmin ihminen.
      Kuin hänelle

• Anonyymi00024

Nainen??? Öh

• Anonyymi00025

Antaisit jo olla. Hirveää alas painamista. Nyt riittää. Hyvää jatkoa.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mitäköhän alas painamista tuossa oli? En kyl tajunnut.
        Sivusta

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tajusin nyt, että tuosta sai käsityksen, että epäilen sulla itselläsi olevan mielenterveysongelmia. Anteeksi, en kyllä ajatellut niin. En tiedä siitä asiasta mitään. Hyvää jatkoa sullekin. Annan olla juu.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Mitäköhän alas painamista tuossa oli? En kyl tajunnut.
        Sivusta

Oisko vaikka että pitää tulla jopa toisem miehen aloitukseen leimaamaan joku nainen mt- ongelmaiseksi. Ja kuvitella et joku täällä itseään kaipaa. Kuinka alas voi vajota kiusaamisessa.

• Anonyymi00023

Eli joku taas kerran puhunut ilkeitä tahallaan selän takana... Ei myöskään kannata uskoa mitä kaikki puhuu.
      Arvasin.

• Anonyymi00031

🥰🥰🥇⛱️🥇🥰🥰🥇🏰🥇🥰🥰

• Anonyymi00037

Yliopisto-opiskelijoista kolmasosalla on joku psyykkinen diagnoosi. Korostuu hyvin älykkäissä ihmisissä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      270
      3354
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1843
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      28
      1517
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      82
      1379
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1038
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1004
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      64
      839
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      766
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      697
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      676
    Aihe