Heräsin unessa kodistani keittiön ja olohuoneen välistä sohvalta tai sängystä. Katsoin mielessäni keskustelujamme. Hetken päästä havahduin siihen että pidit minusta kiinni. Olit ihan selässäni kiinni ja kätesi oli vatsallani kosketellen tummia vatsakarvojani koko kädellä. Olit turvallinen ja pidit kiinni isolla voimalla vaikka todellisuudessa olet pienikokoinen. Unessa ei ollut väliä rooleilla. Puhuimme jotain ja olin yllättynyt että olit tullut viereeni kun nukuin. Kaikki yhteys oli kuten oikeassa elämässä mutta enemmän. Laitoi käteni kätesi päälle ja yritin huomaamattomasti ujuttaa sormet sormiesi lomaan. En halunnut paljastaa kuinka paljon haluan tehdä niin. En tiedä miksi kuvittelin että sen voisi tehdä huomaamattomasti. Vastasit siihen, huomaamattomasti sinäkin. Molemmat poistivat kätensä tietoisesta mielestä ja pysyivät siinä kanssakäymisen tyylissä että toiseen ei kosketa. Tilanne paheni miellyttävyydessään ja aloin kääntää päätäni taaksepäin suudellakseni sinua mutta sitten heräsin.
Näin unta
17
216
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitä tuohon voisi sanoa? Olen minäkin nähnyt sinusta unta; suudeltiin - se oli ihanaa ja siihen heräsin 😘♥️🥺
Olen myös nähnyt jotain muuta unta sinusta, mutta en muista enää mitä siinä tapahtui.
Toisaalta; olen nähnyt myös Matt Damonista unta, mutta siinä ei tapahtunut mitään seksuaalista 🙂
En voi muuta sanoa kuin- haluan sinut- halusin aiemminkin- mutta nyt vielä enemmän ja tulen haluamaan koko loppuelämäni ajan ❤️🔥💋😍🥰 😘
Eri asia on....jätän sanomatta- tiedät kyllä ♥️ - Anonyymi00002UUSI
On sydäntä raastavaa herätä tuollaisesta unesta.
- Anonyymi00003UUSI
Kuvaako todellista tilannetta, että tunteita peitellään ja kuvitellaan, ettei se näy. Samalla, kun tekee mieli koskea, niin kunnioittaa toisen rajoja... Jopa liikaa.
- Anonyymi00004UUSI
Olen peittelyn "mestari" eli siis kyllä olen tiennyt, että se näkyy 🫣 ja joo- en ole koskenutkaan vaikka olisin halunnut. Se oli tosi lähellä ja annoin tilaisuuden valua käsistä. Harmittaa.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olen peittelyn "mestari" eli siis kyllä olen tiennyt, että se näkyy 🫣 ja joo- en ole koskenutkaan vaikka olisin halunnut. Se oli tosi lähellä ja annoin tilaisuuden valua käsistä. Harmittaa.
Minkälainen tilanne se oli, missä olisi voinut koskea?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minkälainen tilanne se oli, missä olisi voinut koskea?
Oon kertonut aiemmin, onko pakko taas?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Just joo trolli
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oon kertonut aiemmin, onko pakko taas?
Istuit jossain ja minä seisoin siinä tavallaan vähän sinun jalkojen välissä. Katsottiin toisiamme silmiin. Kädet oli sinun roinnan korkeudella; kunpa olisin painanut ne rintaasi vasten! En tule koskaan unohtamaan tuota hetkeä. Minulle se merkitsi jotain ♥️
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Just joo trolli
Look who's talkin' now....ehe.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Look who's talkin' now....ehe.
Mitä väliä
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä väliä
No sen väliä on ainakin, että ite oot se TROLLI!
Harmittaako joku asia sinua, vai? - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No sen väliä on ainakin, että ite oot se TROLLI!
Harmittaako joku asia sinua, vai?En ole.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
En ole.
Samaa unta nähtiin.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
En ole.
Pölyjä pakaroista, anteeksi. Kyllä sileä....
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Pölyjä pakaroista, anteeksi. Kyllä sileä....
It`s so babewatch!
- Anonyymi00016UUSI
Söisitkö herättyäsi jugurttia ja mysliä
- Anonyymi00018UUSI
Miksi ei? Yleensä kyllä kaurapuuroa, mutta mysli okei 🙂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181