Näin unta

Anonyymi-ap

Heräsin unessa kodistani keittiön ja olohuoneen välistä sohvalta tai sängystä. Katsoin mielessäni keskustelujamme. Hetken päästä havahduin siihen että pidit minusta kiinni. Olit ihan selässäni kiinni ja kätesi oli vatsallani kosketellen tummia vatsakarvojani koko kädellä. Olit turvallinen ja pidit kiinni isolla voimalla vaikka todellisuudessa olet pienikokoinen. Unessa ei ollut väliä rooleilla. Puhuimme jotain ja olin yllättynyt että olit tullut viereeni kun nukuin. Kaikki yhteys oli kuten oikeassa elämässä mutta enemmän. Laitoi käteni kätesi päälle ja yritin huomaamattomasti ujuttaa sormet sormiesi lomaan. En halunnut paljastaa kuinka paljon haluan tehdä niin. En tiedä miksi kuvittelin että sen voisi tehdä huomaamattomasti. Vastasit siihen, huomaamattomasti sinäkin. Molemmat poistivat kätensä tietoisesta mielestä ja pysyivät siinä kanssakäymisen tyylissä että toiseen ei kosketa. Tilanne paheni miellyttävyydessään ja aloin kääntää päätäni taaksepäin suudellakseni sinua mutta sitten heräsin.

17

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mitä tuohon voisi sanoa? Olen minäkin nähnyt sinusta unta; suudeltiin - se oli ihanaa ja siihen heräsin 😘♥️🥺
      Olen myös nähnyt jotain muuta unta sinusta, mutta en muista enää mitä siinä tapahtui.
      Toisaalta; olen nähnyt myös Matt Damonista unta, mutta siinä ei tapahtunut mitään seksuaalista 🙂
      En voi muuta sanoa kuin- haluan sinut- halusin aiemminkin- mutta nyt vielä enemmän ja tulen haluamaan koko loppuelämäni ajan ❤️‍🔥💋😍🥰 😘
      Eri asia on....jätän sanomatta- tiedät kyllä ♥️

• Anonyymi00002
      UUSI

On sydäntä raastavaa herätä tuollaisesta unesta.

• Anonyymi00003
      UUSI

Kuvaako todellista tilannetta, että tunteita peitellään ja kuvitellaan, ettei se näy. Samalla, kun tekee mieli koskea, niin kunnioittaa toisen rajoja... Jopa liikaa.

• Anonyymi00004
        UUSI

Olen peittelyn "mestari" eli siis kyllä olen tiennyt, että se näkyy 🫣 ja joo- en ole koskenutkaan vaikka olisin halunnut. Se oli tosi lähellä ja annoin tilaisuuden valua käsistä. Harmittaa.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olen peittelyn "mestari" eli siis kyllä olen tiennyt, että se näkyy 🫣 ja joo- en ole koskenutkaan vaikka olisin halunnut. Se oli tosi lähellä ja annoin tilaisuuden valua käsistä. Harmittaa.

Minkälainen tilanne se oli, missä olisi voinut koskea?

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minkälainen tilanne se oli, missä olisi voinut koskea?

Oon kertonut aiemmin, onko pakko taas?

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Just joo trolli

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oon kertonut aiemmin, onko pakko taas?

Istuit jossain ja minä seisoin siinä tavallaan vähän sinun jalkojen välissä. Katsottiin toisiamme silmiin. Kädet oli sinun roinnan korkeudella; kunpa olisin painanut ne rintaasi vasten! En tule koskaan unohtamaan tuota hetkeä. Minulle se merkitsi jotain ♥️

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Just joo trolli

Look who's talkin' now....ehe.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Look who's talkin' now....ehe.

Mitä väliä

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mitä väliä

No sen väliä on ainakin, että ite oot se TROLLI!
        Harmittaako joku asia sinua, vai?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No sen väliä on ainakin, että ite oot se TROLLI!
        Harmittaako joku asia sinua, vai?

En ole.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

En ole.

Samaa unta nähtiin.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

En ole.

Pölyjä pakaroista, anteeksi. Kyllä sileä....

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Pölyjä pakaroista, anteeksi. Kyllä sileä....

It`s so babewatch!

• Anonyymi00016
      UUSI

Söisitkö herättyäsi jugurttia ja mysliä

• Anonyymi00018
        UUSI

Miksi ei? Yleensä kyllä kaurapuuroa, mutta mysli okei 🙂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe